Hvordan fik i jeres nick?


  • Nej da :P
    Nogen er æbleformede, andre pæreformede, og så er der nogle der er burgerformede :))

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Hvorfor det .. Jeg er en rar burger *GG*


    Haha den første kvinde jeg har kendt til der ikke ville flyve fuldstændig i spåner over at blive kaldt pæreformet :))

  • Tjaeh navnet kommer sig af at jeg engang så en meget grim mand der lignede mest af alt en Pejs i ansigtet, så blev han min maskot og så måtte jeg jo have navnet til mig selv.


    Det har jeg heddet lige siden mine spæde skridt på interwebbet.


    Men der ligger meget i det... Pejse er.:


    Varme og farlige, men også rare og dejlige. :9xo


  • ... Og pisse beskidte :P

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Kan du bare ingen lide? :))


    Hehe, jo jo - Har intet imod nogen da :P - bare i mit skumle hjørne... - Btw, Mathias, fik jeg nævnt at jeg ka' li' Aguilera :))

  • Quote

    Originally posted by ramaskriget


    En Big Mac.. Høhø :razz:



    Tja... min eks. kunne godt li' når jeg kaldte hende for en Happy Meal. ;)



    Mit nick kommer af Pulsedriver, som jeg hed før. Inspireret af min daværende yndlings-dj... Pulsedriver.


    Synes dog at dét han laver nu er noget commercielt crap, så...


    Nu hedder jeg bare Pulse ;)


  • Tænkte nok du havde det fra DJ Pulsedriver ...

  • "R" er det første bogstav i mit fornavn, A er mit andet bog stav i mit fornavn, C er førstebogstav i mit efternavn.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Mit dukkede op den gang jeg var træner i en serieklub i Rødovre - B77.
    Nogle af spillerne begyndte efterhånden alle sammen, at sige Bentziiiin. Tja og så har det hængt ved siden.
    Fandt lige min gamle hjemmeside hos wannadoo - troede jeg var slettet for længe siden. Snart mange år siden der var noget der hed det. ;)
    Lidt om denne herlige og alternative fodboldklub: http://hjem.wanadoo.dk/~wan14477/index.htm

  • Haha Bent :)


    I burde få sendetid på TV2 Zulu :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Bentzin
    Mit dukkede op den gang jeg var træner i en serieklub i Rødvre - B77.
    Nogle af spillerne begyndte efterhånden alle sammen, at sige Bentziiiin. Tja og så har det hængt ved siden.
    Fandt lige min gamle hjemmeside hos wannadoo - troede jeg var slettet for længe siden. Snart mange år siden der var noget der hed det. ;)
    Lidt om denne herlige og alternative fodboldklub: http://hjem.wanadoo.dk/~wan14477/index.htm


    Dig helt ude til venstre på billedet på forsiden?

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • jeg havde aldrig troet at der er så mange der bruger deres navne i deres nick...


    og utroligt, 75 posts på 1 dag, sygt

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Dig helt ude til venstre på billedet på forsiden?


    Jep - og en masse herlige gutter, som jeg har festet igennem med utallige gange. :9xo


    Til Berleburg: Ku' vær' jeg sku' forslå det til bestyrelsen. :D


    Det skal lige siges, at alle holdene i klubben har et noget højere niveau end FC Zulu. Men jo der er også megen moro ind i mellem. Og i 3. halvleg er vi altid suveræne. :cheers: