Hvordan fik i jeres nick?

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    Lige meget hvordan du vender det, så sparker pirater total meget røv på ninjaer... lige meget hvad! ... for sådan er livet bare! haha :D

    Ninja ftw! længere er den ikke.

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Mit nick er en lang historie!!
    hehe, jeg var i militæret i praktik i 9. klasse, 3 år siden, og der var på på "øvelse" og der var det hemmelige kodeord, Echo Pappa, som vores initialer, Ehvervs Praktikanter.. kort tid efter fandt jeg å min sammen trækning, og synes det er et rigtigt nice nick... nok også på gund af mine tidligere nicks var ting som "TheMilkMan", "q0uptz" og alt muligt andet lame.. hvis det ikke er gameing ralateret og såen hedder jeg bare MKH88... mine initialer og fødselsår...


    //Out - Echo Pappa :P

  • Quote

    Originally posted by SlackeR


    Arh. Ved ikke helt hvad jeg skrev med der, var ihvertfald næppe min hjerne :))
    Hvad HVIS jeg nu kaldte dig pæreformet? :))
    Anyways. Pirater vs ninjaer var ikke for at starte en diskussion, så jeg afslutter den lige igen.
    http://www.realultimatepower.net

    Jeg synes vi aflslutter diskussionen her, og starter den i en ny tråd...
    Fedeste side ever btw. :clap:

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • dem der har lavet Ultima Online hedder origin, og det betyder også ens rødder, altså hvor mang kommer fra.. så det var da meget cool

  • Hedder Thomas Dixen Axel
    Nick her er Axel
    Når jeg spiller DiXel en blanding af mine 2 efternavne, og stort X pga 2ér i mit navn

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Originally posted by Axel
    Hedder Thomas Dixen Axel
    Nick her er Axel
    Når jeg spiller DiXel en blanding af mine 2 efternavne, og stort X pga 2ér i mit navn


    Et lille ?: - er der kommet nye rank-navne ? :))

  • hehe bare for sjov, synes den passed så fint til min AVATAR, men shyy

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Tja D-Zs er bare initialer David Zsolt


    David-San kommer af at jeg da jeg gik på teknisk skole 2-3 år siden skulle tilbage i klassen efter at have været i kantinen med gutterne, og så drak en af dem af en cola, og så sænkede han armen. Så skulle jeg lige lave et spark op over hans hånd for at være at forskrække ham, men så valgte han at tage en tår til, så jeg rammer hans cola som flyver af helvede til og en af de andre siger så " Det gik vist ikke efter planen hva David-San! du må hjem til Mr. Miyagi og træne lidt mere!" vi var alle 4 flade af grin :)) man skulle nok have været der! :D

  • Tja, jeg lå (mens 2 par lå og snavede) og hørte mp3 (Musik in-etellerandet Supersonic) og høret så omvkæ'et som lød - Get down, rock the beatsor. og da tal var på "mode" på det tidspunkt så fik jeg navnet b34tz0r.
    (det var ikke andet end den sang på mp3'en, så hørte den 1½time i træk)

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.