Hvordan fik i jeres nick?

  • Søndergård er mit rigtige efternavn. Men mit nick er JTR aka Jack The Ripper. Jeg har brugt dette nick lige siden jeg kan huske...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    tAshDa...
    Anti Development..
    - læste bare noget i 5-6 klasse om anti development (noget i engelsk) og så blev det bare til tashda...


    Tashda.. lyder som navnet en eller anden stor overvægtig neger jeg så på Jerry Springer engang. Du ved, den slags der går i kort nedervel, tanktop og pumps selvom hun vejer 200kg.


    Troede faktisk du var en pige det første lange stykke tid. Indtil der kom en "vis mig dit ansigt" tråd.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Tashda.. lyder som navnet en eller anden stor overvægtig neger jeg så på Jerry Springer engang. Du ved, den slags der går i kort nedervel, tanktop og pumps selvom hun vejer 200kg.


    Troede faktisk du var en pige det første lange stykke tid. Indtil der kom en "vis mig dit ansigt" tråd.


    haha, det er skidt sådan noget.


    Mit nick kommer self fra Hannibal Lecter, som min avatar jo fint illustrerer... eller hehe :))

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Tashda.. lyder som navnet en eller anden stor overvægtig neger jeg så på Jerry Springer engang. Du ved, den slags der går i kort nedervel, tanktop og pumps selvom hun vejer 200kg.


    Troede faktisk du var en pige det første lange stykke tid. Indtil der kom en "vis mig dit ansigt" tråd.


    ROFL!

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Tashda.. lyder som navnet en eller anden stor overvægtig neger jeg så på Jerry Springer engang. Du ved, den slags der går i kort nedervel, tanktop og pumps selvom hun vejer 200kg.


    Troede faktisk du var en pige det første lange stykke tid. Indtil der kom en "vis mig dit ansigt" tråd.



    .... ehmmm, tak ??? ;)

  • Quote

    Originally posted by Torque


    Det er da ikke mig du skal takke. Du har da selv valgt lortet :))


    - true dat.. men tak fordi du syntes min navn lyder som en overvægtig neger du engang så på Jerry Springer ;) heh ;D

  • Sad og så Power Puff Pigerne på CTNW, og tænkte at ham aben var ret sej. Og MojoJojo var tagetaf en anden herinde, derfor | .

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Jeg fik mit nick på en skiferie her for 2 år siden :)


    Jeg hedder rigtig Jakob og det er deraf at Jabbe kommer og Don kommer fra Don Juan, da jeg er meget pigeglad. Dog har min kæreste og jeg været sammen i over 2 år og 2 måneder den dag i dag. Hun faldt jo for min charme ;)


    Og så satte jeg det bare sammen til Don_Jabbe, blev jeg så også kaldt i slutningen af den uges skiferie :D


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Det er en længere historie, men for at gøre den kort:


    Da jeg gik i 9. (hvilket efterhånden er et par år siden) arbejdede jeg som fejedreng på et bogbinderi. Der var stortset kun en af medarbejderne der var højere end mig, men han var også et stykke over 2 meter.
    Han syntes så jeg var for "lille" til at hedde Steen og begyndte at kalde mig Grus.. Det begyndte alle de andre så også på, og siden da har jeg kaldt mig Grus i alle mulige underlige sammenhænge..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by ZeroKill3r
    Hedder normalt "Knudsen" fordi det er mit efternavn, zerokill3r kommer af jeg aldrig nakkede nogle i CS :P


    Det gør du stadig ikke :D


    Ved sku ikke lige hvordan jeg fik mit, men fik det da jeg spillede Diablo 2 :D
    Tror bare jeg sad i et stykke tid og tænkte over hvad fanden jeg skulle hedde, og så poppede det bare op :9xo

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Originally posted by AbeTis


    Det gør du stadig ikke :D


    Ved sku ikke lige hvordan jeg fik mit, men fik det da jeg spillede Diablo 2 :D
    Tror bare jeg sad i et stykke tid og tænkte over hvad fanden jeg skulle hedde, og så poppede det bare op :9xo



    Nej, kan du ikke huske da vi var i zoo og du fik lov til at holde en abe, så pissede den på dig, og siden har vi kaldt ham for abetis :D