Hvordan fik i jeres nick?

  • Quote

    Originally posted by b34tz0r
    Tja, jeg lå (mens 2 par lå og snavede) og hørte mp3 (Musik in-etellerandet Supersonic) og høret så omvkæ'et som lød - Get down, rock the beatsor. og da tal var på "mode" på det tidspunkt så fik jeg navnet b34tz0r.
    (det var ikke andet end den sang på mp3'en, så hørte den 1½time i træk)


    Det var nu griner første gang du fortalt den :P Gætter på det var Jesper og Maria, hvis jeg husker rigtigt? :))

  • Quote

    Originally posted by Schultz


    Ik lige hva jeg ved af.. Men tror også der er mere end min famile der hedder Schultz.... F.eks. Hitlers højre hånd :D


    Hehe jeg hedder Schulz kun et t til forskel hehe

  • Alex stammede fra jeg hedder Alexander, men Cobber er en heeelt anden historie.


    Som nogle ved er jeg meget stor D-A-D fan, og Jacob, guitaristen har kaldet navnet "Cobber" og jeg spiller selv guitar, såå den var jo nem. :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Hvad skal sådan en form for sygelig mode-humor, ind i en tråd om Nickname. X( :roller:


    For at du skulle have noget at få søndagen til at gå med. Lad nu en moderator skære igennem hvis der er noget der er for OT eller sygt. Det er deres arbejde at bedømme hvad der hører hjemme her, ikke dit. Det er ved at være i hver eneste tråd efterhånden.

  • Quote

    Originally posted by Torque


    For at du skulle have noget at få søndagen til at gå med. Lad nu en moderator skære igennem hvis der er noget der er for OT eller sygt. Det er deres arbejde at bedømme hvad der hører hjemme her, ikke dit. Det er ved at være i hver eneste tråd efterhånden.


    Flot indlæg fra "den store vogter" Torque, som ved hvad der skal stå i hver eneste indlæg og som nok skal fortælle, hvad der er rigtigt her på tweak.
    Helt ærligt - hvad blander du dig for. Du er jo ikke en s... bedre med den måde du kritiserer på. Som du selv skriver det er næsten hver eneste tråd hvor jeg stiller et kritisk ?.
    Men sorry - jeg glemte jo - at det var dig "den store vogter" som har talt.


    Hvis du har mere personligt fnider fnader omkring min person, så hold det venligst, som foreskrevet via PM. Der er derfor det hedder sådan ! Og ja - jeg skal også nok huske det. :rolleyes:

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Flot indlæg fra "den store vogter" Torque, som ved hvad der skal stå i hver eneste indlæg og som nok skal fortælle, hvad der er rigtigt her på tweak.
    Helt ærligt - hvad blander du dig for. Du er jo ikke en s... bedre med den måde du kritiserer på. Som du selv skriver det er næsten hver eneste tråd hvor jeg stiller et kritisk ?.
    Men sorry - jeg glemte jo - at det var dig "den store vogter" som har talt.


    Hvis du har mere personligt fnider fnader omkring min person, så hold det venligst, som foreskrevet via PM. Der er derfor det hedder sådan ! Og ja - jeg skal også nok huske det. :rolleyes:


    Siden hvornår er han blevet den store vogter? Han beder jo netop dig om at lade andre tage rollen som vogter - istedet for selv at påtage dig den. Så vidt jeg husker fralagde du dig den faktisk i sin tid.
    Det er ikke for at være en røv eller noget men al den diskussion gør fandme næppe det her sted en skid bedre efter min mening. Hvis modsenene mener det er fint er det sådan lugten i bageriet er.. Og du ved vel hvad der siges om folk som ikke kan lide den.

  • Quote

    Originally posted by Bentzin


    Flot indlæg fra "den store vogter" Torque, som ved hvad der skal stå i hver eneste indlæg og som nok skal fortælle, hvad der er rigtigt her på tweak.
    Helt ærligt - hvad blander du dig for. Du er jo ikke en s... bedre med den måde du kritiserer på. Som du selv skriver det er næsten hver eneste tråd hvor jeg stiller et kritisk ?.
    Men sorry - jeg glemte jo - at det var dig "den store vogter" som har talt.


    Hvis du har mere personligt fnider fnader omkring min person, så hold det venligst, som foreskrevet via PM. Der er derfor det hedder sådan ! Og ja - jeg skal også nok huske det. :rolleyes:


    Jeg skrev fordi der oftere og oftere i trådene bliver øffet over hvad der må postes osv. når det jo egentlig er moderatorernes opgave - og ER det ikke kun moderatorernes opgave?


    Jeg vogter ikke en skid, men finder det bare åndsvagt at der gang på gang skal vræles op over hvad folk gider læse og ikke, når det reelt set kun er moderatorerne der har muligheden for at gøre en forskel.
    Vogter.. kors.


    Men fair nok, smider en report fremover - så kan man vel håbe det gør en forskel.


    EDIT: Fino, sidste indlæg herfra Lasse.

  • "scccratchy" prøv at sig det engang.. det er lyden, det er måden det siges på, der fik mig til at hedde det.. "sccratchy" - rauw, det er nærmest seksuelt ophidsende...."scratchy".... "scccrrratchy"......



    ..jeg skal i seng...

  • Quote

    Originally posted by ScratchY
    "scccratchy" prøv at sig det engang.. det er lyden, det er måden det siges på, der fik mig til at hedde det.. "sccratchy" - rauw, det er nærmest seksuelt ophidsende...."scratchy".... "scccrrratchy"......



    ..jeg skal i seng...


    Godnat du! :crazyeyes: :))

  • Quote

    Originally posted by ScratchY
    "scccratchy" prøv at sig det engang.. det er lyden, det er måden det siges på, der fik mig til at hedde det.. "sccratchy" - rauw, det er nærmest seksuelt ophidsende...."scratchy".... "scccrrratchy"......



    ..jeg skal i seng...


    ROFL - Sov godt!

  • Mit kommer egentlig bare af at min dansk lære i 7 klasse kaldte mig for FonZi.. En eller anden fodbold spiller og fodbold var nok det sidste jeg kunne finde ud af.. Så det kaldte jeg mig så.. :))


    Men for tiden er det bare mit navn Daniel modificeret lidt: Da9L.. Mere simpelt ..


    Lol Scratchy.. :P.. Hvornår kommer GrillRotten ? Ku godt li at vide hvor han har det fra !

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Originally posted by FonZi
    Mit kommer egentlig bare af at min dansk lære i 7 klasse kaldte mig for FonZi.. En eller anden fodbold spiller og fodbold var nok det sidste jeg kunne finde ud af.. Så det kaldte jeg mig så.. :))


    Men for tiden er det bare mit navn Daniel modificeret lidt: Da9L.. Mere simpelt ..


    Lol Scratchy.. :P.. Hvornår kommer GrillRotten ? Ku godt li at vide hvor han har det fra !


    Hvis jeg husker rigtigt var det fra engang hvor han havde en ørkenrotte han altid havde med på en grill.. :D

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Hmm du har censureret dit navn, men sjovt nok kommer det frem når man skyder en :)


    btw... blær screenshot, selvom du ikke skal føle du er kongen :)


    Doh^^ :(


    Har desværre gemt filen på min computer med censur navn

  • mit første nick var Zyber..


    men dem blev der for mange af .. så skiftede jeg til affe^


    men dem kom der også for mange af ...



    så kom der lige en ide.. Kisker^


    den har jeg aldrig set ;) så jeg hedder kisker når jeg spiller osv :)

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

  • hehe nu vi snakker om konger :P



    det var med min gamle computer... amd duron 1800+ 256 mb ddr pc2700
    Samt Ati readion 9200 Se 128 mb :P

    .: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

    Rettet en gang, sidst af Kisker^ ().