Mage Invisibility

  • hvad gear ?= da jeg selv har full mage set fra MC og ikke damg nær de 1200 og en mate har næsten full neverwind og han damg heller ikke så meget


  • fordi han er top AOE'er det er jo den eneste grund til at de ligger og roder deroppe :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Det er nu den ander vej rundt... jeg har selv kun 1 epic og det er Mormidon's signet ringen... ude over det er alt jeg har grønt og blåt... (ok det er kun mine skuldre der er grønne alt andet er blåt) og jeg har tævet stort set alle på min server der var værd at slå selv dem med full epic Gear osv... hvis jeg skulde lave en liste over folk der kunde nakke mig i en fair 1vs1 vilde den indeholde omkring 5 horde spillere og 3 alliance... og det er sgu ikke mange på en server så befolket som deathwing... og nej jeg er ikke så god til PvP jeg siger ikke at jeg har 1337 skils og er pvp gud... men come on.. med en rogue har man allerede vundet 50% af kampen inden den går i gang..


    Ja hvis en rogue kan holde en warrior stunned under HELE kampen så har han vundet, men ellers er der ikke den store chance for at rogues kan slå warriors i en duel, da der ikke skal mere end 2-3 slag til at roguen dør.


    Hov det var vist lidt offtopic. Men ja ang. mages, så skal det imo ikke være andet end shadowmeld, ellers ender det jo med at alle vil spille mage.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Madsass
    En fra min guild, han har fuldt Arcanist set. Han's normale frostbolt er 1250 damage.


    du mener vel et crit ikke?

  • ..det er crit


    guild leaders fuldt epic gear ...kommer op på 760-900


    og det er IKKE med 3%til alt damage og 3% crit som jeg har (arcane) ....self hvis han er gået arcane(AP) / frost og flere ZG encha ....så kan det godt være MEEEN vil godt se hans talent specc + cha før jeg godtager avg 1250 damage non crit frost bolt...self ikke fire mages kan komme helt derop(bliver fandeme svært!)

  • Efter den nye patch er hunters en udfordring, men der er godt IMO. Før patchen skulle man være øvet og have lidt skills i hunter PvP, men nu er de lidt lettere. Ellers synes jeg mage er en fed class. Spiller den selv og er da okay til PvP synes jeg. Der er ikke speciel class der er så meget sværere, men der er altid lidt udfordring i det. Bortset fra Shamaner :\ synes jeg classes er godt balanceret.
    Counterspell på ½ knapper <3 :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Nu er mages lidt en bob bob class i forvejen... de ligger og flyder lidt imellem alle classes.. de er for svage til at blive slået på og de er ikke regtigt damage dealers da stort set alle classes på single target giver mere damage... de kan Decurse og sheepe når der er brug for det... og så buffe Int og lave vand... tror at Invisability vilde give dem lidt mere brugbarhed... :)


    BTW så er jeg selv rogue spiller og ser intet problem med at mages bliver usynlige...


    Fed7haS


    Ikke for at whine.. Men hvis du spiller warrior, vil du se at Mages allerede er imba vs. warriors.. Hvis mages skulle få invisibility, skulle der være ligesom shadowmeld, som jeg har forstået er stealth, hvor man ikke kan bevæge sig..

  • Da en mages standard frostbolt rammer for ca 500 kan du UMULIGT komme op på 1250 i std hit , 2 af vores mages ligger på 850-900 og de har max +dam gear , mageblade + bg offhand , +spell enchants , det er mages der har det bedste +dam epic gear du kan farme til og med broodlord i bwl

  • Altså, jeg synes da mages pwner for hårdt. På vores server synes jeg virkelig de styrer til pvp. Har ikke mange chancer imod dem.


    Derfor synes jeg heller ikke de skal have nogen form for invisibility. Det ville gøre dem max syge.


    Få mages til at blive som de er.

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • nej der SKAL laves noget...men ikke det der


    1: vi har stadig bugs fra beta dagene
    2: alle laver mere dps en os OG JEG JOINEDE MAGE for bedst dps i spillet IKKE bedste AOE

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dr-eskimo
    nej der SKAL laves noget...men ikke det der


    1: vi har stadig bugs fra beta dagene
    2: alle laver mere dps en os OG JEG JOINEDE MAGE for bedst dps i spillet IKKE bedste AOE

    You've been had :>
    Har kun en sjælden gang i mellem set en af vores mages blande sig med os rogues på damagemeter... Mages er water vendors og buff machines!

  • det er en meget rasistik andmeldelse og jeg melder dig nu til hunde klage nævnet! :D



    MAGE IS THE POWDER IN 1337 DAMEGE


    indtil mr rogue for gutripper og mr warrior for våben at lege med...ej


    jeg ligger normalt nr 3 - 5 på damage meter...altid for an locks og andre casters =) har så intet mana eller hp :razz: men wtf hvad skal man bruge det skidt til :pokey:

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS


    Ok du siger alså at magen er ok i balance fordi han kan komme væk hvis truet? :S hvad med muligheden for at slå igen?...


    Fed7haS


    Hvad så med warlocks ?
    Vi har her i sidste patch fået imp DC, og ja, 3 sek er da ok, men det er sgu ikke nok til at komme væk med - og det er den eneste. Hvis du siger fear, så bliver jeg sgu rasende :D
    Den spell bliver simpelthen dårligere og dårligere. Især fordi der findes 60 tusinde ting der kan fjerne den. Ok, hvad kan vi så slå igen med ? Vi kan 2 instant dots, ohhh yeah, det skal de sgu nok falde om af. Nej nej, vent, jeg sætter da bare lige min VW til at angribe, så skal der sgu nok ske ting og sager.
    Umiddelbart vil jeg sige vi ligger meget lige, hvis ikke vi faktisk er svagere. I kan blink, frost nova - som i faktisk kan bruge mere end en gang i en kamp, da CD ikke er særlig lang, hvorimod vores DC har 2 min cooldown + at i har mana shield. Og ja, igen, fear, det virker bare næsten aldrig som det skal, så det er ikke ligefrem en spell jeg bygger min overlevelse på i hvert fald.
    Igen - i har det sgu ikke hårdere end os locks :(

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • locks kan æde alle casters hvis de for lov at gå den specc...for mig er det resists ..hvad hjælper det at critte dig for 2k engang og de 5 andre spells resister

  • Quote

    Originally posted by dr-eskimo
    locks kan æde alle casters hvis de for lov at gå den specc...for mig er det resists ..hvad hjælper det at critte dig for 2k engang og de 5 andre spells resister


    Øhhh hvilken specc ???

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-