Indlæg af g00s3

    Jeg stoppede engang i august/september sidste år, da jeg pga arbejde etc, ikke længere havde tid til at bruge 10-14 timer dagligt på at grinde/raide :)
    Men nu da TBC er udkommet regner jeg med at starte lidt igen sammen med en kammerat. Det er dog 100% casual denne gang.. Så det er bare for at dulme abstinenserne lidt.. :)

    En del af vores mages har lige haft en eller anden dille med at skifte til fire, men de fleste er begyndt at vende tilbage til frost nu. Du må ik spørge mig hvorfor, da jeg kun har spillet en mage til lvl 14 ^_^

    Kan godt lide navne der ikke har nogen relation til den class man spiller. Altså med en strejf af humor jo. Har set et screenshot fra en dansk guild. Deres MT hedder Klokkeblomst :) Var sq lidt færdig da jeg så det :)


    Eller skal man for alt i verden undgå latterligt dårlige navne. Kan lige nævne et par stykker set på min egen server.


    Battlemage - Mage
    Agility - Rogue
    Holypriest - Shadowpriest
    Killerrouge - Rogue (stavet som makeup :S)
    Alle dem der smider deres lands bogstaver foran eller bag i navnet. Fx. Dovendyrdk eller Flashbg
    Vi har en del af dem med bg og dk på Neptulon.


    Brug en dag foran fjersynet eller se en film eller to. Hvis du ikke har et navn, så er der noget galt. Og Conan/Xena/xXx eller lign. holder ikke og VinDiesel/ChuckNorris er desværre optaget på langt de fleste servere

    Ahh ok :) Kunne godt være det bare var endnu et af de mange rygter om det legendary mount :) men må indrømme jeg er lidt misundelig på guildleader :) Han har mountet på Neptulon. Orc er teh hawt biatches på sådan et bug hehe :) Vi andre må nøjes med at få dem vi kun kan bruge inde i temple

    Quote

    Originally posted by Karse
    Så er AQ åbent på Deathwing!! men de idioter åbnede AQ kl 01:00 og var lige glad med de andre guilds der kunne få legendary mount! så det var kun en der fik den


    lol? Og hvordan er det lige du har regnet ud at andre end ham der gongede fik et legendary mount? Da det sådan set er questrewarden for at slå på gong gongen :)

    Det er imod deres ToU at sælge sin char. Og dertil kan siges at der har været flere svar fra GMs der siger at man godt må hvis man sælger hele spillet... Altså CD, manual etc og sin account... og der er så også GMs der har sagt det modsatte... I det hele taget skal man tage GM svar med et gran salt


    Så umiddelbart nej. Men folk gør det stadig uden der sker noget... Det er når folk får ondt i røven over det og reporter dem, at Blizzard kan gøre noget

    Quote

    Originally posted by Madsass
    Helm of Ten Storms blev banket for disenchanted efter patchen når man kan få Nexus Crystals :)


    Det er bare nedern når man begynder på at skulle disse :( Tror vi har 80-90 epics liggende klar til disenchant når 1.9 rammer os oO

    mining er nedern efterhånden ... Arcane crystals sælger for max 15g nu på vores server :( Jeg powerlvlede mining for at lave penge dengang de gik for 25-30g, men overvejer at powerlvle herbalism nu :) Så skal jeg heller ikke waste guld på mongoose pots, men bare give mats til guild alch og få dem lavet :)

    Quote

    Originally posted by Loddy



    hvorfor det ? få at få den nr 8 set bonus xD? Men tak Drally :clap:


    Nah tror sq bare det er for at have settet :) Sådan havde jeg det også med SC ^^ Tror jeg løb strat holy side 10-15 gange for at få SC shoulders, selvom jeg løb rundt med NS shoulders ^^

    druids er afaik en af de sværeste classes at spille i pvp... men kan godt være fordi jeg bare er vant til at spille rogue ^^


    Men der er ingen class der er bedre end andre i et godt AB team fx... Der har hver class bare en funktion, som i et hvert andet pve raid...


    Goosen guard farm
    *sigh*


    :) men det er nemme CPs ^^