Indlæg af gille

    Dete kan da godt ske de er trætte af 1000 folk reporter den samme bug , men det er stadig os der betaler deres løn , i det mindste kunne de bruge 5 min på at lave et ordentligt standard svar så man rent faktisk fik af vide hvad der var galt

    wtf troede slet ikke ally havde probs med mana , vi bruger kun flasks på tanks og et par enkelte mages/priests har også , men det er for egen regning.


    vi bruger så også ca 6½ minus på takedown , går udfra i er en del hurtigere med det kæmpe boost mages/locks får

    enten spiller du helt fantastisk eller også er mages virkelig crap, og SS rogue som dig gør det jo ikke næmmere at tæve mages.


    Med det samme de kan se på spellalert du fyre adren af er det da bare om at iceblocke eller blink og så holde sig væk i 15 sek. Du kan vanish hvis du bliver frostnovaet ja og blinde men mages kan frostnove og iceblocke 2 gange i træk (går da udfra de fleste mages i din guild er frost)

    vanish som blit giver magen endnu et sekundt til at reagere gg flot spillet , det eneste du opnår er at han helt sikkert blinker væk og stikker at eller mindst tager manashield/icebarrier på smider et par blizzard , rammer han dig ikke mounter han nok og stikker af , men gg med at fange ham når du er vanished for så løber du nemlig ekstra hurtigt


    på min mage alt har jeg 3200 hp og semi gear , 90%af de gange en rogue jumper mig blinker jeg bare væk sheeper eller hvis han vanisher så stikker jeg bare af , jeg dør stortset kun hvis jeg bliver oneshotted.


    Og da jeg kan se du er en en ret hardcore guild går jeg ud fra du er combat dagger/sword specced , så chancen for ambush+bs critter er jo en del mindre en rene dagger rogues


    Hvor stor er din win % på mages der er samme gear lvl som dig ?? 25% max

    måske kan du riste de idiots in green mages der grinder i tyrs på den måde , men har en mage bare lidt godt gear har du ikk en chance medmindre han bliver så bange da du amb for 1700 at han taber sin joint på gulvet. Samle joint op fra gulvet > tæve rogue i tyrs.


    Du ambusher for 1700 , efterfulgt af et hurtigt bs for 1400 , mage har stadig mindst 400 hp tilbage hvis han har rimeligt gear , han blinker frostnova dig sheeper og død rogue. Er det en firemage kan du være heldig da han ikke kan iceblock igen hvis du evt når at blinde ham inden han når at sheepe , ellers er du toast.

    amd 64 3500 700
    asus mobo 700
    7600gt 1400
    2x1 ram cosair 1500
    maxtor diamondmax 10 250G 750


    104" samsung plasmaskærm i gul med tilhørende læder g-string i matchende farve


    sygeste maskine skal klart ha gforce 7950 gx2 , dobbeltcore gfx og så lige i SLI så sparker man røv med 4x7950


    cpu skal være IBM , har lige læst i pc planet at de har haft en cpu oppe på 500 ghz dog ved minus 268 grader :P , ellers køre den 250 ghz ved stuetemp

    Det stinker hvis der er en der har det i AB/WSG , man ser lyn over alt , fucker det totalt op + står man og kæmper 5-6 mand og en modstander har WS så lagger man mondo pga bøsse proc og lorte koder af blizzard.


    Våbnet har lav max dam ja , snakkede med en fra vores server om netop det den anden dag , han har lavet 1.2-1.3k HS med det . Skulle vist være fordi damagen i proccen også bliver lagt oven i våbnets dam , tror nu bare han skulle blære sig fordi jeg har servoarm og laver max hs for ca 1300

    Blizzard har stort set aldrig overholdt deres deadlines , men det mest irreterende ved det er at der kommer NADA info om noget som helst


    i blame Argargar