Indlæg af zero

    Quote

    Originally posted by CarStone


    hva der fedt ved at ha en guild med så mange members? :rolleyes: kan jeg ikk lige se fordelen ved.

    de tag 2x 40 MC om per reset og 3 on så alle få jo lov til at raid


    Quote

    Originally posted by Carlsen


    58 levels på 4 uger?


    Det er jo sygt. Laver du andet?

    nej laver ikke så meget andet:P

    follk der tag en server marked med full gør det jo nok pga de har venner på den server som mig selv jeg har for en 4 uger siden lavet en warlock på RC nu lvl 58

    Quote

    Originally posted by ZeroKill3r


    Prøv at post et screenshot.. Ellers, hvor lang tid siden er det du stoppede? Fordi Blizzard sletter dit account efter et stykke tid. Mener det er 3 måneder.


    og man kan godt bruge Visa elektron, brugte jeg selv i alle de mange måneder jeg spillede.

    blizzard sletter ikke acc de sletter dine char efter 6 måneder MÅSKE kan godt være de ikke sletter dem i et år hvis det er der er masse af plads

    er visa electron ikke et af de der kort man har som 15-18 pga hvis det tror jeg det er der for. er ikke sikker på at man kan bruge dem.

    Quote

    Originally posted by trixzion
    Også stor mulighed for at det udkommer imellem 10-15 dec iår !!! For som de skriver på en af blizzars's forums... Hvad er det blizzard vil ? Tjene penge JA med stor streg under.. De fleste quest og landskabet er færdigt, det kunne måske være at de mangler divs små ting.. Men en ellers er der et andet rygte der går på at det kommer om 4-6 mrd.. aso næste år..

    blizzard har selv sagt mange ganed at det IKKE kommer i år det kan de ikke nå

    Quote

    Originally posted by Jaiz
    Ja hvis du ikke er klarover det kommer der en expansion til WOW - og det skulle vidst eftersigende være alle pengene værd hvis man er til wow :)


    mer info her: http://www.worldofwarcraft.com/burningcrusade/


    men er der nogen som ved en release date eller bare en ca. hvad tror i der går før den kommer? jeg håber selv på 1 måned men det nok ikke realistisk :crazyeyes:

    det er ved at være et stykke tid siden men jeg kan i vær fald love dig at BC ikke kommer i det her år

    ja fik lige lyst til at skive om noget af det gear folk kan få unden at raid Mc/bwl/on osv hvis du altså er rouge


    ofc er der SC set men hvis man nu ikke gider det . er der også mange ander ting man kan få fat i.


    Mange af disse ting er BOE = at du kan få dem for gold


    [Devilsaur Gauntlets]
    [Shadowcraft Belt]
    [Devilsaur Leggings]
    [Shadowcraft Bracers]
    [Scarlet Kris] ( koster en del men er IMO det vær )


    nogle ting der Ikke er Boe men okay nemme at få fat i




    [Masons Fraternity Ring]
    [Ancient Bone Bow]
    [Barman Shanker]


    skiver lidt mere på nå jeg finder noget og folk må godt komme med adds her i topic
    til ander class også.
    bare husk det skal ikke være MC/BWL/ON stuff eller 0.1 BOP world drops

    nu må du altså til at tag dig sammen. punkt 1 siger ikke det ikke er fedt hvis der er mange der er her på site. men hvis man ikke gider være her kan man bare bruge world of warcraft.com eller hvad man nu vil så hvis man ikke gider. at være skribenter så er der ikke nogel grund til at sige alt der er nogle der laver er noget Lort

    tak sys det er et fedt topic. bare neden jeg ikke kan lave så mange af tingen om. men jeg sys vi skulle lave en liste med de gode forslag. og så lave en poll hvor vær bruger for måske 2 vote. og så kan man vote på de ting man sys lyder nice ( er jo ikke sikker at de top 5 ting kommer. men det kunne jo være )



    - Flere nyheder ______ det kommer :)


    - Brugere kan indsende nyheder _______ det kunne være fedt hvis det kom


    - Screenshots galleri __________ kunne også være mega nice hvis kom men ved jo ikke hvor meget plads TWEAK vil bruge på WOW-delen


    - Flere MOD's ikke nok med 1 aktiv. _________ heps ville være nice


    - Download af patches __________ ville da være fint nok Men tror ikke der er mega meget bruge for det


    - Kategori med movies, hvor man kan indsende en film som andre så kan downloade, fx en der har optaget et raid på en end-game instance. ______________igen kunne være MEGA Mega fedt men Plads


    - Guides_________ laver jeg nogle af ( er i gang med en til alle MC boss på Dansk


    - Bedre forum_______ ja og nemt at lave om på må man sige



    det er hvad jeg sys om ide hehe. ser jo ud til jeg kan lig dem alle sammen.



    sys også meget om dem her
    SOTD (Screenshot of the day)


    - Interviews. "Public Opinions" - (Bruger-interviews)

    du har lavet et topic okay da bed Martin dig om at SKIVE TIL HAM


    efter det lavet du en til og da Martin har bedt dig om at skive til ham lukker JEG den


    men hvis der er nogle der godt vil snakke andet ind SHit kan i bare gøre det her