-100C cascade ankommet

• jeg tror ikke de er vilde med at slippe det ud..
    mit gæt vil være mellem 20k og 30-35k, afhængig af hvad chilly mener hans tid er værd..
    hvis du vil vide det kan du PM'e chilly1 på xs.org ;)

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Holder ikke?

Jep det er en chilly1 cascade og pris kan diskuteres med chilly1 :D

nå det er bare firefox der ikke kan lide billederne :rolleyes:
    jeg så bare screenshots af et skrivebord, det var det der ikke holdt ;)
    Det er et rigtig flot kabinet han holder dem i.
    ligner en ret standard r507/r1150 køler.
    han snakkede om en dims han kunne bruge til at ædre frekvensen på fasen med, er der noget sådant indbygget?

Oprindeligt indlæg af SlackeR
    hmm det holder vist ikke helt?
    her ligner det ikke en chilly1 cascade ;)

Cool, nu ved jeg hvad jeg ønsker mig til jul ;)

Den er rigtig lækker, og det ser ud til at den stadigvæk er til håndtere.

• hehe som man tager det, jeg ville ikke have den med til lan, desuden koster den et par bondegårde at køre med. de fleste kører deres over 2 sikringsgrupper.
    cascades er ikke for gud og hver mand ;)
    men jeg vil gerne vide hvad det koster at få en cascade fra Las Vegas til København :D

Edit: Gomer, prøv og stikke den i den cola på det sidste billede :D

• Den ser sq lækker ud :T

Men kan man bøje den så meget så man kan ha mb til at ligge på selve cascaden ?? eller skal det stå lodret ?

Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050

Oprindeligt indlæg af w3ber
    Den ser sq lækker ud :T

Men kan man bøje den så meget så man kan ha mb til at ligge på selve cascaden ?? eller skal det stå lodret ?

de kan bøjes. så vidt jeg kan se er der huller til at skrue standoffs i i toppen endda?

Oprindeligt indlæg af SlackeR

de kan bøjes. så vidt jeg kan se er der huller til at skrue standoffs i i toppen endda?

Hvor ser du de huller ? :roller:

Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

Corsair H100
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050

• -100 C med det lille svin. Det er sq nice. Går udfra at det "kun" er en dual cascade? Dimensionerne på condenseren vil jeg faktisk sige er en smule lille i forhold til ydelsen men det skal jeg da ikke kommentere !! det er fandme nice Gomer ;) tillykke med dyret og må vi så se nogle resultater på bordet hehe

Btw. hvad er den charged med i first stage. Går udfra at vi snakker ethylen (R1150) som second stage ?

• OK - Nu siger jeg det for brian, og så ja undskyld, fatter i det måske.

I skal IKKE spørge efter Prisen på den. Den er IKKE til salg, og vil aldrig blive solgt. Hvad brian har givet for den, er PISSE lige meget. Hvis i vil have en, så opret jer på http://www.xtremesystems.org som forumbruger og PM til skaberen af dette monster Chilly1.

Sorry, men der er absolut INGEN der fatter at Prisen er hemmelig, og det bliver den VED med at være.

I kan ellers tro den er vildt IRL.. Den lamer Meget - Men vild er den. Især når man ser stage 2 starte.. Tempen falder så hurtigt at Proben ikke kan følge med.. Ultra Nice.

• Kan du så svare mig på hvor man sætter Bundkortet hende ?

Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

Corsair H100
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050

• Når "det hele er så PISSE lige meget og hemmeligt", så kunne det jo være, at man ikke skulle blære sig med den :lame:

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Holder ikke?

Jep det er en chilly1 cascade og pris kan diskuteres med chilly1 :D

Hvis i nu læste Brians nummer 2 post, så ville i se det. Det kan godt være det lyder hårdt mv. Men selvom man skriver det sådan, så fatter folk det stadig ikke.

Min post er ikke mindet på nogen - Det var bare generelt information. Håber ikke det fremgår anderledes, ellers retter jeg det bare.

Når man køber en cascade af chilly1 så lover man ham at man ikke fortæller nogen prisen. Det er ligsom et krav for at købe den.. :dots:

Slangen er så flexibel at bundkortet sagtens kan ligge på fronten af cascaden. :dance: