Indlæg af Djake

    Quote

    Originally posted by TheNIX


    Eller at du overvejer en kønskifteoperation :T


    Haha. Tror jeg vil sige at jeg har gået og tænkt længe over det, men er ret sikker på at jeg er til fyre.. Kunne være sjovt at se hendes reaktion..

    Quote

    Originally posted by Stubkier
    Man kan da ikke være på SU og have en bil, og så klage over der er for lidt at gøre godt med ;) Men hvor delen bor du siden du giver 3300 synes godt nok det er en del.


    Giver selv ca 2600 for at bo 10 min fra rådhuspladsen på cykel.


    Mvh Stubkier


    Hehe beklager mig nu heller ikke. Bor i en lejlighed på frederiksborggade ved søerne på 230kvm sammen med min kæreste. Så de 3300kr vi betaler hver er utroligt billigt.


    Er enig i at bil og SU ikke hører sammen. Men nu var jeg så heldig at få den af mine forældre (de ved at hvis jeg ikke har bil kommer jeg aldrig og besøger dem i nordsjælland) :D


    Men tilgengæld har jeg så ikke studiejob da jeg bruger næsten alt min tid på mit studie :)


    Har meget overvejet at optage et SU lån for at få lidt mere luft i økonomien, selvom det er en lort at stå med når man engang bliver færdig.

    Får også 4300kr. Men det er desværre alt for lidt.


    Husleje 3300
    Mad 1000
    Bøger 700
    Forsikring 300
    Internet/kabeltv 400
    Benzin 500
    Bil(forskring, rep osv)1000


    Derudover tøj, strøm, varme, mobil og hvad man ellers har brug for :)


    Så taber desværre rigtig mange penge hver måned.

    Vil også anbefale et lokalt selskab. Havde svært ved at finde forsikring til min Saab 9000. Der er virkelig mange penge at spare. I mit tilfælde var det faktisk næsten umuligt at få den forsikret andre steder. 0år i eget navn + turbo bil med over 200hk får de fleste til at se rødt :)


    I øvrigt blev prisen 9000kr for ansvar. Har ikke råd til ansvar :)

    Hey


    Er lige flyttet til Aalborg, pga mit studie, og vil derfor gerne ud og se hvad aalborg har at byde på ;)


    Så hermed et lidt alternativt indlæg, men er der nogen som bor i Aalborg, og som kunne tænke sig at finde ud af noget på lørdag ( den 19.august) så skriv!


    Uheldigvis kender jeg ingen i nordjylland endnu, så det kunne være hyggeligt hvis der var nogle tweakere, som er friske lørdag aften.

    Kl kvart over 1 havde jeg ikke f?et brev. Men det kommer nok. Gider ikke g? ned og tjekke.


    Er dog 99% sikker p? at jeg bliver optaget p? HA i Aalborg, men desv?rre bliver jeg n?d til at flytte. H?ber derfor at jeg kan f? rykket det til CBS.

    Quote

    Originally posted by Burger


    Du er ikke medlem af en studierelevant fagforening?


    Det er jo mange gange gratis, og de fleste har nogle rigtig gode gruppelivsforsikringer.




    Nej. Men det kunne jo være det skulle undersøges.


    Har dog fået en tilbud fra Thisted forsikring på 9359 med en selvrisko på 8000. Det er klart det bedste tilbud. De kræver dog man har mindst to forsikringer hos dem, men kan få en hundeforsikring for 300kr om året. Har dog ikke nogen hund, men mon ikke man kan alligevel?



    nemlig.. Og så er det jo svært at sige nej. Selvom jeg havde tænkt mig at tage med det offentlige indtil jeg bliver færdig med min uddannelse( har 5år endnu)


    Kan desværre ikke få nogen forsikring på "særlige vilkår". Overvejer at melde mig ind i FDM, men man må først blive forsikret der efter et halvt års medlemskab.

    Okay. Prøver også at finde ud af noget lokalt da det ser ud til at der er penge at spare. De kan åbenbart ikke lide en Saab 2.3T Mange steder kræver de at man er 30år før de tager min bil ind. :(

    Har snakket med alka. Jeg skal give 44000kr om året uden respekt for fart kursuset. Og 10803 med det.


    Problemet er at der først er mulighed for at jeg kan komme på det til oktober, så indtil da skal jeg betale fuld pris på forsikringen.


    Desværre. Ellers er alka faktisk rigtig fornuftigt.

    Hej


    Står og skal ha forsikret min nyindkøbte Saab 9000, men jeg har ikke kunne finde en ordenlig pris.


    Jeg er udelukkende interesseret i en ansvarsforsikring og selvriskoen må gerne være på 15000-20000kr. På trods af det har jeg ikke fundet noget til under 13000kr.. Er 19 og nybillist i forhold til forsikring.


    Det skal være et selvskab der er åbnet for alle.

    Jeg regner også med at se den. Men det bliver nok først om nogle uger.


    Jeg har læst alle Dan Browns bøger så glæder mig til at se den på film.

    Hvis du har Nikon objektiver er der ret stor chance for at de passer. Dog skal de være med autofokus for at passe på D50,D70 osv. Altså hedde noget med AF. D200, D2H,D2X osv kan tilgengæld bruge de helt gamle AI objektiver. De er dog uden autofokus, men lysmåleren virker med objektiverne.