-100C cascade ankommet

Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen

Slangen er så flexibel at bundkortet sagtens kan ligge på fronten af cascaden. :dance:

Ok tak for svaret ;)

Så er der også masser af plads til køling af gfx :T

Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

Corsair H100
    Corsair Dominator GT 1866
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050

Hehe - Jeps 8)

Hvor tyk er den slange der ??

Det ser ud som om at den er en lille smule tykkere end den 1.5L Cola der står der forand. :crazyeyes:

Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

Corsair H100
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050

Oprindeligt indlæg af Ulrik

Når "det hele er så PISSE lige meget og hemmeligt", så kunne det jo være, at man ikke skulle blære sig med den :lame:

Hvorfor er det lige at det er nødvendigt at kende prisen på noget hardware for at kunne glæde sig over at læse om det? Også selv om det er nogen andre der ejer det? Jeg opfatter det slet ikke som om GomerPyle blærer sig med den, han deler bare sin glæde med os? Sådan ser jeg det i alt fald, og mener som sådan også at det er langt mere interessant hvad den kan end hvad den koster. Det er så bare min mening.

Nu kender jeg Jacob personligt, og ved at han er en rigtig fin fyr. Han er ikke altid er lige diplomatisk i sine udtalelser. Til gengæld er man meget sjældent i tvivl om hvad han mener... :P

E6700 2.66@4.5 Ghz | Mach II GT | Abit AW9D-Max | Corsair PC5400UL

Viewsonic VP201s + Dell FP2001 | 2x Sapphire X1950XTX/CFE | SB X-Fi Fata1ty

3dmark2001se: 76259 | 3dmark06: 13055 | 3dmark05: 24572

3dmark03: 42873 | PCMark05: 11452 | Superpi 1M: 10.938

Oprindeligt indlæg af LarsK

Hvorfor er det lige at det er nødvendigt at kende prisen på noget hardware for at kunne glæde sig over at læse om det? Også selv om det er nogen andre der ejer det? Jeg opfatter det slet ikke som om GomerPyle blærer sig med den, han deler bare sin glæde med os? Sådan ser jeg det i alt fald, og mener som sådan også at det er langt mere interessant hvad den kan end hvad den koster. Det er så bare min mening.

Nu kender jeg Jacob personligt, og ved at han er en rigtig fin fyr. Han er ikke altid er lige diplomatisk i sine udtalelser. Til gengæld er man meget sjældent i tvivl om hvad han mener... :P

Helt enig... Dog ville jeg ikke synes der var noget galt i at blære sig med det... Hvis du imorgen får en bil til 1½ million, ville du så ikke blære/vise den frem?

Synes det er fedt at han har sådan en og glæder mig meget til at se resultater fra den ;)

Endnu engang tillykke! :cheers:

Oprindeligt indlæg af LarsK

Ja jeg skriver tingene også poster jeg det, UDEN at læse det igennem. Kunne også godt se det var en "lidt" voldsom udtalelse. Men det var lige hvad der fløj igennem hovedet på mig. hehe..

Jeg siger altid min mening først .. Lidt uheldigt.. Især når kæresten spørger om hun har taget på.. :ban:

Ja jeg skriver tingene også poster jeg det, UDEN at læse det igennem. Kunne også godt se det var en "lidt" voldsom udtalelse. Men det var lige hvad der fløj igennem hovedet på mig. hehe..

Jeg siger altid min mening først .. Lidt uheldigt.. Især når kæresten spørger om hun har taget på.. :ban:

Hehe ja :))

Men så er det jo godt man kender dig ;)

Asus maximus v extreme
    Intel Core i7 3770k

Corsair H100
    Samsung 830, 256GB
    2x Asus 7970 DIRECT-CUII
    Corsair HX 1050

• totalt fedt der... :) ... hehe... glæder mig til at se nogle resultater med den :)

Og self vil Chilly1 ikke ud med prisen, er det ikke indlysende ?

så slipper han for alle de n00bs som bare vil købe den, men når det endelig kommer til stykket så vil de alligevel ikke. Kan i følge mig ?

• - Lækkert stykke køling, og må sige at det også ser godt ud med en ordenlig "kasse" til det. Prisen er også lidt ligemeget eftersom det er langt over mit bugdet, men glæder mig da til at se nogle resultater med den så jer og Tom kan ligge helt i toppen ;)

|^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

• Til jeres orientering, primært til henrik-

Man kan godt ligge i toppen kun med Tøris. Se bare K|ngp|n.. Han får 38233 mener jeg nok, med tøris på cpu og stock gfx clocks..

Vi gjorde det med Tøris og Mach 1. Man ville være kommet længere med Tøris på både CPU og GFX.

Oprindeligt indlæg af FlexQ
    Og self vil Chilly1 ikke ud med prisen, er det ikke indlysende ?

så slipper han for alle de n00bs som bare vil købe den, men når det endelig kommer til stykket så vil de alligevel ikke. Kan i følge mig ?

Hvis jeg vidste hvad den kostede, så kunne jeg sige om jeg ville købe sådan en eller ej. Det kan jeg ikke nu.

Så nej, jeg kan ikke følge dig.

Oprindeligt indlæg af Djake
    Har netop fået lov til at skrive hvad den koster, 2000$ for standard udgaven.

Og som nævnt 700$ for porto.

Tak :)

/Kim - "Foreningen for folk der vil vide hvad HW koster"

Til jeres orientering, primært til henrik-

Man kan godt ligge i toppen kun med Tøris. Se bare K|ngp|n.. Han får 38233 mener jeg nok, med tøris på cpu og stock gfx clocks..

Vi gjorde det med Tøris og Mach 1. Man ville være kommet længere med Tøris på både CPU og GFX.

jaahh det er ingen problem men en cascade gør ligesom det hele mindre hektisk og sådan ;)
    til spørgsmålet om hvor tyk slangen er kan jeg svare nogenlunde:
    ikke ret tyk, sandsynigvis tynd nok til at kunne gå ned i den colaflaske. Gennem mundingen vel at mærke ;)
    Meen så skal der jo isoleres mod -100C :))
    5-7 cm isolering tror jeg der er.
    Angående blær:
    hvorfor poster du hvis det er så SKIDE ligegyldigt?
    helt ærligt er det her emne noget af det mest interessante at diskutere imo - at du så ikke kan lide at snakke om det er da ikke mit problem. men jeg brokker mig da heller ikke hvis du spørger hvad jeg feks synes om dit casemod. overclocking og køling er nu engang navnet på denne del af forummet.
    Jacobs post er helt ok imo - både gomer og jeg havde antydet at prisen ikke er noget man snakker om, men folk spurgte alligevel. At det så blev lidt hårdt er bare Jacobs facon. Det virker nok også den anden vej, i skal bare vente til kærligheden regner ned over os :P :))

Oprindeligt indlæg af Ulrik

Det var sgu ikke galt! ;)

Da hellere den end Toms til 30K+ ?(

kommer an på en masse imo. toms er lige en del grader koldere, så hvis man kan leve uden pengene og vil have det bedste er det ikke den gale vej at gå.
    Den koster så også bare 50k.
    En chilly er så en del billigere, faktisk noget billigere end jeg troede, og den er ligesom toms i et godt kabinet. Lidt mindre kold, men job's done.
    Jeg ved så ikke hvad tolderne siger til den slags :))