Indlæg af w3ber

    Hello


    Jeg har prøvet at følge lidt guide's på nettet omkring overclocking på dette MB.
    Men uden held. Lige meget hvad jeg stiller i BIOS, så vil den ikke gå over 4.2GHz hvilket virker meget mærkeligt når man tvinger den til at køre feks. 4.6-4.7-4.8.


    Det er denne guide jeg har fulgt.


    Håber i kan hjælpe så jeg kan få min cpu til at lave lidt varme :rolleyes:

    Jeg har et helt nyt Asus Maximus II Formula bundkort, som jeg ikke længere skal bruge.


    Jeg har fået ombyttet et defekt Asus Maximus II Formula til dette helt nye bundkort.
    Det har aldrig været brugt, og står derfor som nyt. Og har kvitteringen på dette nye bundkort.


    Der kommer et par billeder op senere, så i kan se salgs kassen ;)



    Jeg sender gratis, så ikke noget med at byde med eller uden fragt.



    HBO: 800kr.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af mads_spazz
    Nej!
    Stop!
    Holdt!
    Bommert! Så tager man ud at løbe en tur, og så er den solgt når man kommer hjem ;(


    Nåh... Skriv hvis køber springer fra, så er du en skattebasse.



    Skal jeg gøre ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Søndergård
    750 incl porto såda, hør mig lige ad hvis en anden byder lige inden 22 :)



    Du har her med vundet!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Søndergård
    750 incl porto såda, hør mig lige ad hvis en anden byder lige inden 22 :)


    Du står pt til at få den for 750.-

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SpRoX
    Ved du hvordan den OC'er?


    Ikke meget, tror jeg har haft den oppe på ~3.3Ghz + men kan ikke huske det præcis.
    Det er ikke den store OC cpu.

    Det var mange på en gang.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr. Nielsen
    700 kr incl porto


    Mr. Nielsen er højeste bud pt.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Søndergård
    650pp


    Jeg sender gratis, så porto skal du ikke tænke på :D


    Quote

    Oprindeligt indlæg af mads_spazz
    Kan du evt. mødes i KBH og handle?
    Jeg er rigtig interesseret nemlig.


    MVH Mads


    Ja jeg har mulighed for at komme til kbh, hvis det skal til ;)
    Men lad os tage den i en PM.

    Hey alle!


    Da jeg har opgraderet mit system har jeg en Intel Core 2 Quad Q9300 i overskud, og sætter den derfor til salg.
    Box køler og kvitering følger med, dog uden original eske :roller:
    Har været oc'et lidt men ikke meget, køre perfekt.



    HBO: 500.-

    Hey alle!


    Er lang tid siden jeg har skrevet her inde, håber der er nogen der kan guide mig lidt på vej ;)


    Jeg er på udkig efter et nyt objektiv og en flash, da jeg mangler dette.


    Jeg har et Canon EOS 40D og dette objektiv som det eneste, vilket jo er lidt trist.


    Jeg er derfor på udkig efter et godt zoom objektiv og en god flash. Jeg har kikket lidt på forskellige forums og reviews og fundet frem til at dette skulle være et godt objektiv til pengene. Jeg skal både bruge det indendøre og udendørs, og håber dette kan klare begge dele.


    Hvad flash angår er jeg helt på bar bund, eneste krav er jeg skal bruge dette indendørs, til at tage billeder til familie fester eller lign.


    Mit budget er på ca 5000-6000.-


    Mange tak, er også rigtig glad for det.


    Jeg vil prøve at deltage, har dog taget et par skud i dag, men syntes ikke de blev gode.


    Bruger et Tamron 17-50mm

    Så har jeg endelig fået tid til at vise mit nye udstyr frem.


    Har ikke lavet andet, end at tage billeder siden torsdag i sidste uge, hvor jeg modtog det :clap:


    Har ikke helt vendet mig til det endnu, men øvelse gør mester, som man siger.


    Og så smider jeg da lige et par billeder op ;)


    [Blocked Image: http://img503.imageshack.us/img503/3023/prve1on4.jpg]


    [Blocked Image: http://img518.imageshack.us/img518/9619/prve3ew6.jpg]


    [Blocked Image: http://img518.imageshack.us/img518/4364/prve2jr1.jpg]


    Håber i kan lide dem..


    Smid endelig en komentar :D

    Hvad med den pakke løsning som man kan få?


    Hvor man for Canon EOS 40D + 17-85mm IS USM for lige lidt under 12k, ville det være helt dumt?

    Ok, men hvordan ville Tamron A016F/2.8 - 17 mm (Di LD Aspherical [IF]) være på et 40D?


    Ville det være spild af penge på et 40D eller skal jeg kikke mig om efter et andet objektiv?


    Hvilke eventuelle andre muligheder er der hvis jeg vælger at ville have et inden for "standard" områderne og til ca. en 4k?

    Vil gerne have et med noget zoom, men hvor man samtidigt også kan tage nær billeder. Ved ikke om det kan lade sig gøre dog :O


    Og hvor skal jeg købe alt dette? Er det best bare at slå det op på edbpriser.dk eller?

    Mange tak for alle svarene.


    Har gået og tænkt meget over det, og regner med at det bliver et 40D, da jeg syntes det lyder som het helt vildt fedt cam, og er ikke bange for at fyre mange penge af :crazyeyes:


    Så kommer spørgsmålet bare om hvilket Objektiv jeg skal købe for at jeg får noget ud af mit 40D ;)