Indlæg af Freddie

    Takker.


    Sad lige og tjekkede forummet ud. Syns da godt nok det er fyldt op med folk der whiner over at deres class er underpowered.... Men anyway det ser udtil at det er en god ide at gå efter Avatar træet lige pt, da der ikke er så meget dmg i possesion.

    Jeg også startet på det famøse AoC, her i sidste weekend. Har lavet en Herald of Xotli.


    Nu har jeg efterhånden spillet en smule så er kommet til at skulle placere nogle feats.


    Sådan som jeg har forstået Feat trees for Herald er Avatar mest melee, Possesion spells og general stat tree hovedsagligt.


    Jeg har derefter spekuleret lidt på om der var nogen som allerede nu har lagt nogle "gode" talent specs, som fx i wow hvor der ofte er nogle specielle talents som er virkelig vigtige og andre er en smags sag.


    Indtil videre har jeg lagt 5 point i improved Hellfire, havde håbet lidt på at den så ville blive instant. Men det er den næsten nu. Så havde spekuleret lidt på hvor jeg skulle placerer de næste.
    Så fandt i beste wow-stil en feat calculator og begyndte at klikke.


    Har lagt dem sådan her so far:
    http://www.tentonhammer.com/ao…sc_2=5&sc_3=5050035&tab=1


    Tror jeg går over i og får talents ned til Mystical attunement som næste mål. Og derefter ned i avatar, efter som jeg går efter melee aspektet.



    Ville være super at høre meningen fra andre Heralds, som evt er lidt højere lvl og har prøvet de forskellige spells. Jeg er kun lvl 15 eller 16 indtil videre.


    Fred

    PVP'er lidt for sjov skyld i EotS, men problemet er bare at den PVE server som jeg spiller på er grouped med 3 PVP servere. Så det er tit man bliver über slagtet fordi vi er mega ringe selv hehe.
    Tror jeg har været der er en 7-8 gange, men vi har kun vundet 2 gange. Hvilket er lidt skod.


    Det er dog meget cool hvis man drøner ind med 4 mages i en group, Frostnova & Icelance FTW.

    Drøner rundt og grinder primals, så jeg kan tjene lidt cash. Mangler 800G til epic pipper. Så der er ikke så langt igen.


    Hvis ikke jeg lige gør det, så blir jeg typisk nakket i Kara :oops:

    Det virker ret irriterende hvis de ændrer det så meget. For den eneste måde man bare kan følge en lille smule med en lvl 70 firemage er hvis man har en chance for at critte lidt mod nogle frosted targets.
    Hvis de går så nemt udaf frostnova som folk påstår, så kan man lige så godt smide icelance udaf vinduet. Ikke nogen grund til at bruge den i mod et target der ikke er frosted. Så er det sgu nemmere at bruge Fireblast.

    Syns ikke dmg'en er overdrevet, passer udemærket vil jeg sige. Hvis de skulle gøre noget så kunne de bare fjerne spellsteal, så man ikke kan lave det nummer ham gutten der fyrede af i den video.

    Jeg er også frostmage, hvilket jer er ret godt tilfreds med.


    Critts varierer meget afhængig af pots og hvad for nogle buffs man har. Mine almindelige critts ligger omkring de 2600, men hvis jeg er i en instance og har en milliard buffs og lidt gode pots på ligger man et godt stykker over 3K.

    Mener du vælger hvilken retning man vil have ved 340 eller 350, det er deromkring i hvertfald. Din trainer har en quest til dig når du har den rette mængde skill.


    Jeg har selv valgt transmution. Men follow up på questen er lidt nedern, man skal aflevere 4 Primal Mights til ham gutten. Hvilket lige er 400G hvis man skal købe dem, eller 4 dages grinding efter primal. (skide koreanere!!)
    Har nok lavet 10 transmutes siden og har ikke fået en ekstra endnu. Men glæder mig da til at få 5 istedet for en, bare en enkelt gang.

    Der er herbalist og alchemy trainer i tårnet til venstre for inn'en i Honor Hold hvis du er alliance. (altså hvis du står foran inn).


    Hvis du punker en til at hjælpe dig lidt kan du godt drøne hen og få master skill'sne før du er høj nok til at komme til outland af dig selv. Gjorde jeg med min mage. Så kan man sagtens lvl'e dem over 300 i Azeroth.

    Synes umiddelbart at Stefans vurdering lyder meget fornuftig. Måske kan du få lidt mere for vapo hvis du er heldig.


    Er selv ganske interesseret i cpu, mobo, ram, psu og dvd/brænder.
    Så du må lige sige til hvis du vil sælge.