WoW Intro

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    OMG firedog.. Det er jo som at diskutere med en republikaner!

why?? :D

jeg skal da game WoW :P helt sikkert.. men gider ikke beta, det er da max stenern. og nederen pga den race og så er det nok lidt for simpelt..

Edit: og jeg kender mange i DAoC der er forældre som gamer som så gamer med sine børn.. så hvorfor skulle andre børn på 11-15 år ikke kunne spille bare fordi de ikke har et kredit kort??
    det gjorde jeg da som 14 årig.. altså..

det kan godt være de er noobs.. ja og? det gør det jo ikke bedre.. det er små børn som fatter hat af spillets historie osv, så de lamer bare rundt og fucker det op for andre..

• nej jeg tror ikke at det er et codec prob. den står bare og søger på nettet men der sker ikke noget

p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

Firdog jeg brgynder midnre og mindre at tro på at du har spillet den rigtige beta... hvis du forstår sådan en.. Tror du selv på at de forskellige noobs der render rundt, som f.eks. den paladin du snakker om, vil være der i ret meget mere end den første måned? Små 12 årige børn, fatter ikke hvordan man betaler for at spille et spil, eller hvordan man egentlig subscriber sig til betaen! Det er netop det der er ideen, at kun de folk som bryder sig om spillet spiller det!

han har prøvet Beta'en :)

Firedog skriver en mail senere i dag jeg har træning hele dagen.
    Og du må lade mig prøve en Beta eller noget af EQ2 så :p for jeg vil ikke købe det når det udkommer før jeg har prøvet det.

og ang. undeads det er nu også på tide med et spil hvor mages ikke owner alt og alle :)
    det er altid mages der har ownet alt med deres long range high damage shots og spells hvor melee's for det meste altid har lavet lav eller medium damage og skal slås face to face :)

• hehe. oki.. jeg venter spændt. :P

ja da vi kan da godt finde ud af noget med EQ2 beta :P det er jo sidste uge før release..
    og jeg kan måske få dig en WoW beta til dig...
    finder ud af det senere ;)

• Firedog... Minder det meget om guildwar? sådan i grafik og sådan?

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Skal så lige siges at Fileplanet-subscription koster ca. 16$ pr. kvartal.

yeah.. men det er jo så lidt så du ikke kan mærke det.. og så er de hver 3 mdn.. du for beta'er, demoer.. og du downloader på 10 mbit forbindelse.. no waiting time osv osv. :D

Oprindeligt indlæg af Firedog

yeah.. men det er jo så lidt så du ikke kan mærke det.. og så er de hver 3 mdn.. du for beta'er, demoer.. og du downloader på 10 mbit forbindelse.. no waiting time osv osv. :D

Ja hvis jeg dl'ede mere fra fileplanet så ville jeg også købe et membership.. men nu er jeg city member hos boomtown, så det må være fint nok... Der for man jo billige spil...

Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

Oprindeligt indlæg af Firedog

yeah.. men det er jo så lidt så du ikke kan mærke det..

Det kommer sgu da an på hvor mange penge man har.

Forresten så har jeg snakket med wow-beta spiller og fået lidt forklaring på Undead:

Undead er immune over for en del effekter som f. eks. sleep og fear men er til gengæld de eneste der er sårbare over for nogle extra stærke formularer af samme type (eksempelvis er turn undead så vidt jeg huske en extra stærk fear spell). Problemet kommer da det er mages og warlocks der har de spells som de er immune overfor og priests der har de spells som de er sårbare overfor. Problemet er ikke at undead er overpowered men at de skaber ubalance imellem et par classes.

• det vil jeg da også kalde overpowered.. de har ikke tænkt særlig meget over det syns jeg..
    man kunne gøre dem mindre skadende.. men lige frem immune..

ok et eksempel.. jeg er Warlock .. high lvl..
    JEg soloer.. så kommer der en undead og skal til at smadre mig.. hva kan jeg gøre??? RUN FOREST RUNNN!!!! andet kan jeg ikke gøre.. og så må jeg håbe jeg er i guild for ellers vil jeg blive huntet resten af dagen :P en lille joke... hehe

• Nu var jeg lige for doven til at læse hele tråden, men så at du gik meget op i at folk lamede rundt i betaen..

Ved ikke om du så i en anden tråd at jeg skrev noget om at jeg bedre kunne lide MMORPGs hvor man skal betale en månedlig ting.. Grund? Mindre antal lamers, flere seriøse spillere..

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Du aner tydeligvis ikke hvad du taler om.
    Først vil jeg sige at jeg respektere din mening om spillet, og den har du også ret til at have. Dernest er det så vigtigt at slå fast at Undead ike trækker vejret, så hvorfor skulle de ikke kunne være under vandet uden at drukne?!

Og så forstår jeg heller ikke dine kritikpunkter omkring 3 human mod 1 undead.. hvis vi siger at undead er level 20, og de 3 human er lvl 24, som du f.eks antyder, så er det 100% sikkert at undead char'en ikke kan vinde på nogen somhelst måde. Jeg aner virkelig ikke hvor du har fået den ide fra at spillet er så ubalanceret. (desuden nævner du heller ikke noget om classes, så det giver slet ingen mening at du begynder på sådan en forklaring.)

Dit kritikpunkt omkring Quests løses nemt ved at installere CTmod, men ja, jeg vil give dig ret i at det er lamt hvis man ikke har installeret dette - men igen, hvorfor overhovedet begynde at kridicere et punkt som dette? (du skal jo alligevel læse questen for at kunne gennemføre den?).

Dernest er der punktet omkring lamers, ja der er mange pt. men igen, det er (US, gamer selv.) open beta der er igang nu, de fleste af de inkompetente folk der sidder og gamer ligenu har alligevel ikke råd til at spille den fulde version, så dem bærer man over med imens man jo spiller en gratis ydelse af spillet.

Og til slut, hvilken version af spillet er det du har prøvet siden du har så uendelig meget at have imod det? - EU closed var MEGET bugget imo, men US open er virkelig blevet forbedret meget.

Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Skal så lige siges at Fileplanet-subscription koster ca. 16$ pr. kvartal.

korrekt, men hvis du bare skal have en WOW key, koster det 7,90$ .. såh :)

Firdog jeg brgynder midnre og mindre at tro på at du har spillet den rigtige beta... hvis du forstår sådan en.. Tror du selv på at de forskellige noobs der render rundt, som f.eks. den paladin du snakker om, vil være der i ret meget mere end den første måned? Små 12 årige børn, fatter ikke hvordan man betaler for at spille et spil, eller hvordan man egentlig subscriber sig til betaen! Det er netop det der er ideen, at kun de folk som bryder sig om spillet spiller det!

Så kender du godt nok kun nogen snot dumme 12 årige...

Jeg tror jeg kunne sådan noget som 10 årig...