WoW Intro

Oprindeligt indlæg af xN1

korrekt, men hvis du bare skal have en WOW key, koster det 7,90$ .. såh :)

Kan man så spille online???

Hvad er så fordelen ved at være fileplanet kunde frem for en standard kunde??? Altså i WoW???

92,-/kvartal er ikke så slemt...

Men hvis man kun skal af med 46/kvartal så er det sq endnu bedre?

• med den 92 /kvartal.. der for du beta'er så som EQ2 og WoW.. men de er jo færdige snart. men du for Demo'er, Patches, osv osv osv..
    og du skal ikke vente og de stiller en ca 10mbit til rådihed for dig.. når du skal dl.. jeg dl'er med 130. og jeg sidder på en 1mbit.. så jeg synes det er fedt.. :D

• Hvis jeg har forstået det korrekt, så koster en key til BETA omkring 50 kr? Hvad sker der.. De tager penge for at folk tester deres spil? :S

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• det med classes.. der siger jeg at 3 human Warlocks ikke kan gøre noget ved en Undead... da Undead er Resistant over for Shadow magic...
    og jeg kan godt forstå det med de kan trække vejret under vand :D

jeg kan godt se det med lamers.. men i en sådan beta mener jeg stadig at folk burde hjælpe hinanden ikke rakke ned på hinanden..

Jeg har ikke noget i mod spillet.. det er også derfor jeg vil have det når det kommer ud.. fordi der håber jeg på at folk har ændret sig, og at det er blevet bedre.. (som spil normalt bliver efter release)

jeg som 14 årig, kunne spille beta.. ja.. og når spillet udkom havde jeg tjent penge nok til at købe spillet. og så fik jeg min far til at betale med hans credit card.. så jo de kan stadig godt spille..

Selv i l2.. har jeg mødt en hel famillie der spiller.. en på 9, en på 12. en på 17 og så mor og far...

så alt kan lade sig gøre-.. hvis børne presser deres forældre nok, så de fleste bukker under.. :D

men glæder mig da til det kommer ud...

'Btw.. jeg skal prøve at lave en Tauron Hunter...
    tror helt sikkert det kommer til at se griner ud, med en Tauron der render rundt med en Riffle.. LOOL!

Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Firedog, jeg ville gerne se dig kommentere xN1's indlæg, hvis det er muligt.

Og tak for det velformulerede indlæg xN1.

det er done.. majstro :P

Oprindeligt indlæg af Hayes
    Hvis jeg har forstået det korrekt, så koster en key til BETA omkring 50 kr? Hvad sker der.. De tager penge for at folk tester deres spil? :S

Det er til den lukkede beta og det er da helt iorden at tage penge for det. Du får jo en unik spiloplevelse ud af det, om det så er beta eller ej.

Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Firedog, jeg ville gerne se dig kommentere xN1's indlæg, hvis det er muligt.

Og tak for det velformulerede indlæg xN1.

Hehe, jeg takker for de pæne ord :P - det ingik vidst også i min post at jeg er lidt af en Warcraft fan.
    Anyways så mente Firedog det jo ikke som han havde fået det til at lyde i hans første post, den var pænt negativ.

Having a bad day mahn? :roller:

**Note: har tømmermænd, så evt. stave eller gramatiske fejl ser jeg gerne undladt kommenteret :T

• Jamen søde søde FireDog.. du bør undersøge hvad du poster om, INDEN du poster.

1. Human kan ikke være Warlock, da det kun er en Hordeclass (ligesom Paladin er det for Alliance)
    2. Dvs. at Undead aldrig kan komme til at stå over for en Warlock, så hvor ligger problemet? :)

Håber du ser min pointe og skammer dig lidt over din sidste post :T

• desuden har jeg også læst på nogle boards at selv om man angriber et monster der allerede er under angreb af en anden person, så sker der ikke andet end men hjælper ham slå det hurtigere ihjel, da man ikke mister noget xp.

som det gamle ordsprog den der kommer først til møllen for først malet.

samme her den der først får "tagget" et monster ved at angribe det beholder alt xp og drops, hvis den får lov at regenere sit hp til fuld er der frit spil igen

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    desuden har jeg også læst på nogle boards at selv om man angriber et monster der allerede er under angreb af en anden person, så sker der ikke andet end men hjælper ham slå det hurtigere ihjel, da man ikke mister noget xp.

som det gamle ordsprog den der kommer først til møllen for først malet.

samme her den der først får "tagget" et monster ved at angribe det beholder alt xp og drops, hvis den får lov at regenere sit hp til fuld er der frit spil igen

du for ikke drops osv. har lige spillet det.. og der var 3 gange de kill steale.. jeg starter med at angribe en spider.. så kommer en hunter og skyder på den... Da han er højere lvl og gør mere skade.. så for han drops. og jeg kan ikke få klaret quest.. jeg for xpen det er rigtigt....

• hmm.. undskyld mig mester.. men tror tværtimod det er dig der skal undersøge ting før du begynder at desse folk...

se nu godt efter...

Alliance:

Dwarf = Hunter, Paladin, Priest, Rogue, Warrior
    Gnome = Mage, Rogue, Warlock, Warrior
    Human = Mage, Paladin, Priest, Rogue, Warlock, Warrior
    Night Elf = Druid, Hunter, Priest, Rogue, Warrior

Horde:

Orc = Hunter, Rogue, Shaman, Warlock, Warrior
    Tauren = Druid, Hunter, Shaman, Warrior
    Troll =Hunter, Mage, Priest, Rogue, Shaman, Warrior
    Undead = Mage, Priest, Rogue, Warlock, Warrior

SÅ DU MÅ HAVE MIG MEGET UNDSKYLDT!!!! :lame:

Og hvis det er i tror jeg bare sidder og finder på det.. jamen så check da her !

håber virkelig folk tager sig sammen og læser om ting før de poster.. for jeg ved at det er Shaman, som alliance ikke kan være.. så Plz !!! stop det lame, med at sidde og "svine" mig til med det lort når der er dig der tager fejl. !

Oprindeligt indlæg af p3t3r
    HAHAHA, kæft hvor jeg griner lige nu. Hovmod står for fald, Firedog.
    *venter med stor spænding på Firedog's reaktion*

lol du er til grin.. du sidder og prøver at holde med folk fordi du selv mener det er sådan det er?? bare syndt i begge tar fejl...

(vil være lidt wanna be peter)
    *venter med stor spænding til at du for din egen menning og prøver at læse så du forstår*

Sad but true.. face it...

Oprindeligt indlæg af Firedog

du for ikke drops osv. har lige spillet det.. og der var 3 gange de kill steale.. jeg starter med at angribe en spider.. så kommer en hunter og skyder på den... Da han er højere lvl og gør mere skade.. så for han drops. og jeg kan ikke få klaret quest.. jeg for xpen det er rigtigt....

du får både XP og drops hvis du angriber et monster først, det er IKKE muligt at steale kills eller drops. (kun hvis det sker lige i starten, og så er der jo ikke tale om et kill steal)

Oprindeligt indlæg af xN1

du får både XP og drops hvis du angriber et monster først, det er IKKE muligt at steale kills eller drops. (kun hvis det sker lige i starten, og så er der jo ikke tale om et kill steal)

hmm.. prøv spillet før du udtaler dig om det...

Man kan godt kill steal..

Har nogen prøvet DAoC så ved de hvordan...

• Point taken, du havde ret. - men igen, du mener jeg sidder og "sviner" dig? .. hmph. T.T Cryface

• ja jeg tar det som en "insult" at du sidder og desser mig..

og det bliver jeg nemt pissed over..

sorry...
    men kan ikke klare når folk siger sådan nogle ting. og prøve at modbevise det på den måde og skrive på den måde som om jeg var dum og et lille 13 barn....

Men det går nok..

• Firedog
    Morale er godt, men dobbel morale er dobbet så godt, right?

Nu skriver du så flot, at man skal undersøge sagerne inden man poster, men hvis jeg ikke tager helt fejl, så lukkede du en lind strøm af totalt forkerte udsagn ud i Guild Wars tråden. Og det var vel at mærke uden, at du havde prøvet spillet...

Oprindeligt indlæg af Bullfaegter
    Firedog
    Morale er godt, men dobbel morale er dobbet så godt, right?

Nu skriver du så flot, at man skal undersøge sagerne inden man poster, men hvis jeg ikke tager helt fejl, så lukkede du en lind strøm af totalt forkerte udsagn ud i Guild Wars tråden. Og det var vel at mærke uden, at du havde prøvet spillet...

om hva mener du?? glemmer hurtigt.. sorry..
    link :P

Edit: ahhh ja.. det tar jeg i mig igen..
    det var en af mine venner der havde overbevist mig om det.. men efter jeg læste et par forums igennem så havde i ret :D