Indlæg af b34tz0r

    Hejsa, jeg har lige købt Vista Home Premium, men jeg kan ikke få det installeret.
    Jeg prøver og installere vista på en sata hdd som bios godt kan læse.


    Mit problem er at første gang jeg booter fra cd, så åbner den en skærm med de ting jeg nu kan gøre (installere vista og se alle de der tools) men hvis jeg trykker OK til og installere vista, så kommer der først en skærm hvor der står "windows is loading files...", og så kommer der en load skærm, men derefter genstarter den bare. Hver gang jeg så derefter vil starte fra cd'en, så kommer den med det samme og siger "Windows is loading files..." og så den der load skærm, men den bliver ved med og genstarte efter det.


    Jeg har prøvet og installere det på en hdd hvor windows xp har ligget på og en hvor der ikke har været noget styrer system, men med samme resultat


    jeg er dybt taknemmelig hvis der er nogen som kan hjælpe :)

    Hejsa jeg vil hører om det er muligt og montere en Zalman VF700-CU på et ATI Radeon x1900 eller x1950 ? Jeg har været lidt runt på Zalman's hjemmeside, og der står ikke noget om, at man ikke kan, dog heller ikke om man kan.
    Det skal helst være sådan at jeg ikke skal begynde og borer nye huller og sådan.

    Quote

    Originally posted by Svan
    Findes ikke desværre... Du skal over i AM2 for at bruge AMD og DDR2 ram sammen...


    Ok, det var dog surt. tak for det hurtige svar :)

    Hejsa jeg skal til og købe et nyt mobo, og jeg har kigget lidt rundt, jeg har en 939 processor som jeg helt ikke vil udskifte, derudover har jeg også nogle DDR2 Ram liggende, jeg har ikke kunne finde nogle mobo's med den kombination, altså med en socket 939 og til DDR2 Ram.


    Nogle som ved om det er muligt og få ? hvis det er muligt og få det, så giv gerne et link :)

    Hejsa, jeg har fået anskaffet mig lotro, som jeg i øvrigt synes er vildt fedt, mit problem er så bare at det lagger i alle film i spillet, også den film hvor producentens logo kommer frem. Det lagger ikke inde i spillet, kun i de film der nu kommer.


    Jeg har prøvet og sætte gfx sættings ned, men det hjælper ikke :S

    Hejsa, da jeg er en meget erfaren wow spiller, så piner det mig at skulle spørge, men jeg kan ikke finde Jewelcrafter traineren som kan lærer en skills +75 (Expert) den træner i Silvermoon City siger ikke hvor jeg kan gå hen for og få træning og jeg kan ikke finde det i nogle af de ande byer.

    Nu har jeg så prøvet lidt af hvert. Men stadig uden held.. :S Når jeg installere AC 97 stopper den midt i installation og siger at driveren ikke kan installeres :S Jeg ved ikke om det kan være fordi jeg kun kører med win Xp pro SP1, og ikke sp2 ? :S


    Edit : Jeg har formateret igen og det virker stadig ikke. Jeg tror bare jeg køber et nyt lydkort.

    Hej jeg har formateret en HP Pavilion t3000 og er ved at installere drivere.


    Det er gået rimelig nemt med at installere det meste men onbord lydkortet vil bare ikke installeres.
    Jeg har hentet driverne på HP.dk (det er det eneste sted jeg kan finde drivers til maskinen).
    Når jeg installere dem fra den exe fil jeg har downloadet, så udpakker den en masse filen og siger at jeg skal bruge Enhedshåntering, til og installere driveren og vælge det dir. som den har udpakket filerne til. Men den siger at den ikke kan finde nogle drivere der... Oo


    Jeg håber at der er nogle som har en ide eller måske selv har prøvet og formatere sådan en satan :)


    Det skal lige siges at jeg ingen cd'er har (af dem som fulgte med computeren). Lydkortet var installeret med Realtek drivere inden jeg formaterede, men jeg kan kun finde netkort drivers på Realteks hp :S


    Det er da godt du har fået noget nyt hw, men kan ikke rigtig se hvad det har med tråden og gøre... :rolleyes:


    Jeg synes ikke det er en god ide at oprette et helt forum til det, men et under forum i køb/salg kunne være fedt. Det er jo altid godt at man f.eks kan dele fragten med andre.
    Hvis der er nogle som er interesserede i t-shirts med f.eks. wow tema så kig på http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=67059&sid= (vi prøver at lave et fælles køb der)

    Jeg kommer også sammen med KarGa. Jeg glæder mig til og hører alle sammen, jeg ved at Karga er vild med Mew.

    Quote

    Originally posted by KarGa


    Shh! Det er vores lille hemmelighed


    VORES!? Nu skal du ikke være fræk, jeg skal ikke have noget med dit sexliv at gøre... Og lad nu vær med at tage G-strenge på din kat igen.. den ser ud som om den lige har set et spøgelse når du gør det..

    Hey, jeg vil bare høre om der er nogle, der kan fortælle mig hvor Figthers guild er i Oblivion, man hører om den, og har ledt det meste af Imperial City igennem uden held :S og vil gerne ud på nogle gode quests :)

    Quote

    Originally posted by KarGa


    Hva blev der af den latex æggedeler med fjer vi aftalte?!


    Bah bare fordi du vil vinde næste omgang..