WoW Intro

  • Det lyder godt, det tjekker jeg lige ud. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Wee en film mere til WoW ! tak for den information :) dl er sat igang ;D

    Forlovet myrdet over MMORPG
    Onlinerollespil har tilsyneladende farligere bivirkninger end bleg hud og mangel på frisk luft.

  • Hooooold da kæft.. hvor er den flot. 8o Utroligt som de formår at gøre deres videoer så stemningsfyldte, god damn. :D

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel
    Hooooold da kæft.. hvor er den flot. 8o Utroligt som de formår at gøre deres videoer så stemningsfyldte, god damn. :D


    ja gid spillet var lige så fedt som deres chinematics

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Disc0ne
    tro mig det er genialt det bliver 100% en kæmpe succes


    eller noget... :P lol..


    men igen..


    Smag og behag.. det er så stor en skuffelse...


    Undead = IMMORTAL

  • Hvordan kan du sige det med sikkerhed? har du prøvet det:S? Tror det bliver fedt. Blizzard gør det altid godt:)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af p3t3r
    Hvordan kan du sige det med sikkerhed? har du prøvet det:S? Tror det bliver fedt. Blizzard gør det altid godt:)


    ja det siger alle.. ja jeg har prøvet det..


    lad mig sige det sådan her.. Undead har nogle "immunes" som gør at han ikke blive skadet af en Warlock = :lame:
    og så for de en hvor undead kan trække vejret under vand = :lame:


    NOGLE!
    andre racer for nogle små abilities.. men det vil sige.. nogen af dem virker ikke osv... og blizzard siger at racer og classes skal være som de er nu... det vil sige.. ikke engang 3 mennesker kan nakke en undead som er er4 lvls under de 3 mennesker...


    EQ2 bliver det mest populærer spil.. hvis bare halvdelen af de folk som spillede eq1 og så alle de nye mennsker kommer til.. så bliver det jo størrer end EQ1.. det vil sige.. EQ2 kommer til at rox.. og btw. det rux allerede nu...


    men altså igen.. smag og behag


    btw. når du for en quest skal du sidde og vente på at den har "scrollet" det færdig frem på din skærm.. selv en lille 9 årig amerikaner sidder og sover.. så langsomt går det..
    det er et for nemt spil.. og lige pt er der kom lamers og kill stealers i det...
    Det er et lang spil, på grund af questne tager så lang tid at få og afslutte..


    men altså.. your choise... (stavet forkert i know)


    Selvfølgelig skal jeg prøve WoW når det kommer ud for at se om de har lavet om på det.. men tror ikke lige det er det spil der kommer til at blive brugt mest på min computer :P


    lige pt siger jeg WoW :rocket:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Poteen
    Heller ikke grafikken kan følge med spil som EQ2.


    Fuck grafikken, siger jeg bare. Ultima Online holder jo stadig, og den grafik er da forlængst passé. :D


    EDIT: 2D vel at mærke, "3D" er omend endnu grimmere.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

    Rettet en gang, sidst af engel ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    WoW bliver en stor succes, se hvor populært det allerede er. Hvordan har du prøvet spillet? Med i closed beta ved tilfælde eller hvad?


    ja jeg har.. og det er stadig SKOD!!!


    forstå nu.. det er populært fordi folk netop ser deres chenematics...
    jeg ville monster gerne have WoW hvis det var lige så fedt som start movie...


    folk sætter alt for stor forventning til det..
    og det er en stor skuffelse... i forhold til andre spil der kommer ud...
    men EQ2 bliver stadig det største spil nogen sidenn (tror jeg) da de har lavet et genialt tradeskill sytem og crafting skills sytem.. og de lytter til hva folk har at sige, og laver det om hvis der er follk nok der mener det...


    og.. EQ2 er en blandning af EQ1 og lidt fra alle andre spil.. det er så kanon sat sammen.. stadig, skal WoW prøves på udgivelse for at se om de overhovedet har gjort noget..


    men GL til folk som sætter WoW så højt..
    og me hensyn til grafikken, så er folk ikke glade for den ALT for tegnede grafik, da det er mere komisk spil en "fedt"


    men GL & HF med WoW :D


  • Hvad snakker du om?! Et spil bliver sgu da ikke populært fordi der er vist nogle flotte trailere fra det. Jeg kender ikke noge til EQ2 så ved ikke om det bliver mere populært end WoW, men uanset bliver WoW populært. Jeg har snakket med virkelig mange beta-spillere, som alle elsker det. Du er faktisk den første jeg ser snakke så dårligt om det, også derfor jeg har lidt svært ved at tage dig seriøst.

  • For satan hvor ser det bare vildt ud!!


    Jeg glæder mig til det kommer!

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile


    Hvad snakker du om?! Et spil bliver sgu da ikke populært fordi der er vist nogle flotte trailere fra det. Jeg kender ikke noge til EQ2 så ved ikke om det bliver mere populært end WoW, men uanset bliver WoW populært. Jeg har snakket med virkelig mange beta-spillere, som alle elsker det. Du er faktisk den første jeg ser snakke så dårligt om det, også derfor jeg har lidt svært ved at tage dig seriøst.


    omg lol..


    jamen så sucribe dig inde på fileplanet og få dig en beta..


    det kan godt være Warcraft fanatikere vil kunne spille det. men lad mig sige dig noget.. normalle beta folk plejer at være rare, og kan snakke pændt til i hinanden og teste spillet af i stedet for at lame...


    Jeg var inde 5 min.. den første quest jeg havde.. skulle nakke nogle imps.. de første 3 imps jeg begyndt at nakke så kom en paladin og slå 1 slag på hver.. hmm LAME!!!!!!
    det bliver de ved med.. og når du spørger om ting, så får du bare svar tilbage: NOOB!! YOU SUX!! osv osv...


    jeg har selv spillet Warcraft.. og gør det stadig.. i stor stil..
    men lige den grafik der er i wow kan også blive alt for Tegnet...


    ved ikke om du har prøvet så mange andre MMORPG spil??


    men lad mig sige jer noget.. folk som både har EQ2 beta og WoW Beta.. siger at det er delt op sådan her..


    WoW= "childrens" game..
    EQ2 = for people who want it nice Grafic and nice gameplay with quest that gives meanning..


    jeg går personligt selv efter spil som hvor der er i historie i...



    men stadig.. jeg kan jo ikke sige noget om det når det kommer ud... jeg ved jo ikke hva de laver om..
    men du skal ikke komme og sige jeg er den eneste der har snakket dårligt om det.. for så har du i hvert fald spurgt nogle meget få steder.... prøv http://www.ign.com..
    der skriver de blandt andet om det med undead.. og det ÆNDRE IKKE class's og race's siger Blizzard på beta boards...


    skal se om jeg kan finde det link med hvor du kan se hva races for at stats osv...


    Btw.. når du så begynder kan du da inda resikere at der kommer high lvls fra modsatte side.. og dræber dig ved start byen...
    måske en bug, dunno om det skal være sådan.. de har ikke sagt noget om de vil lave det..


    men prøv ign boards.. nok de mest omtalte boards angående Online games..


    jeg vil ikke rakke så meget ned på WoW for jeg elsker den grafik, men det kan sku godt blive den del for meget. men jeg glæder mig da til at WoW kommer ud så jeg kan prøve det realeased og håbe på de har lavet noget om...


    og de ting i ser på film osv. det er jo kun de "fordele" der er i spillet.. det er jo klart de kun viser de fordele ved spillet så de kan sælge det..


    men jeg er ikke her for at se ondt på ting.. jeg prøver bare at forklare hva det dårlige ved WoW er i beta.. og som jeg/"rest of the world" vil prøve og få BLizzard til at forstå er forkerte...



    Tror det var alt jeg ville sige..


    Sorry for Stavefejl osv.. :)