Alle Blizzard spil er store succeer...
De går 100% efter gameplay...
Se bare diablo2 og warcraft3... Intet nyt i grafikken...
Men jeg synes de bedste spil bliver lavet af blizzard...
Ville gerne se et FPS fra dem
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af købkøb
ja strategy spil... ikke MMORPG spil...
men jeg siger stadig.. prøv det...
det er sikkert fedt i en uge.. for så er du max lvl hvis du virkelig spiller så meget.. og du skal være horde undead.. du unbeatable
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
![]()
det er sikkert fedt i en uge.. for så er du max lvl hvis du virkelig spiller så meget.. og du skal være horde undead.. du unbeatable
Har du prøvet det?
De lavede sq da Diablo1 og Diablo2? Kæmpe hit... De er da MMORGP...
Det er jo smag og behag
Folk spiller stadig diablo efter de har 10 characters i lvl 99
Og inden LoD kom var der gået 9 måneder og der var kun 2 på hele battle.net der var lvl 98... De var ikke engang lvl 99 endnu
Så kom LoD og så blev det hele gjort så nemt så det basker...
Reptile: Hvad snakker du om?! Et spil bliver sgu da ikke populært fordi der er vist nogle flotte trailere fra det.
hmm..før jeg så den her trailer har jeg ikke rigtig interesseret mig for WoW, men efter... så tænker jeg ... Det må jeg bare købe
Så jo spil kan sagtens blive populære af trailere.
umm lækker stemning i den video
QuoteOprindeligt indlæg af Firedog
![]()
Jeg griner mere og mere af dine indlæg i dette emne. Der er sgu da ingen der kan komme på max lvl på en uge. Og der er ingen karakterer som er udødelige, det er noget pjat.
QuoteOprindeligt indlæg af PolluX^
Reptile: Hvad snakker du om?! Et spil bliver sgu da ikke populært fordi der er vist nogle flotte trailere fra det.
hmm..før jeg så den her trailer har jeg ikke rigtig interesseret mig for WoW, men efter... så tænker jeg ... Det må jeg bare købe
Så jo spil kan sagtens blive populære af trailere.
Tag det ikke personligt, men hvis du køber et spil pga.i en trailer som ikke viser ingame play er du ikke for kvik.
wow firedog hvor har du meget imod WoW
og til det der med at undead er uovervindelige, den tror jeg ikke på
selvfølgelig skal der være nogle fordele ved at være en bestemt race, det er jo ligesom hele ideen med det ik.
de må jo have nogle svagheder som man nemt kan unytte, måske er de ikke så stærke om dagen eller sådan noget.
ellers ville alle jo rende rundt som undead.
og du kan jo ikke beklage dig over dårlige ting i beta det er jo ligesom hele pointen ved det ikke.
du lyder som om du har været i beta, du spiller ikke for din egen fornøjelse men for at hjælpe blizzard med at finde fejl i spillet ikke.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af ^Genzo^
wow firedog hvor har du meget imod WoW
og til det der med at undead er uovervindelige, den tror jeg ikke på
selvfølgelig skal der være nogle fordele ved at være en bestemt race, det er jo ligesom hele ideen med det ik.
de må jo have nogle svagheder som man nemt kan unytte, måske er de ikke så stærke om dagen eller sådan noget.
ellers ville alle jo rende rundt som undead.
og du kan jo ikke beklage dig over dårlige ting i beta det er jo ligesom hele pointen ved det ikke.
du lyder som om du har været i beta, du spiller ikke for din egen fornøjelse men for at hjælpe blizzard med at finde fejl i spillet ikke.
Hvorfor tror du stort set alle Hordes er undead?? ja alle render rundt somundead..
jeg har beta.. jeg spiller for fornøjelse.. men jeg kan ikke blive entertainted af et spil som gør races så overledne..
nej jeg har ikke noget i mod blizzard.. jeg har spillet alle deres spil istor stil.. det er fedt.. d2 lod var da for vildt.. og Warcraft 3 TFT rux stadig for vildt...
og det med om jeg har spillet det. .ja jeg har..
nu finder jeg fandme det link så skal du se at Undead er immune over Shadow Magic (som er ALT WARLOCK SPELLS !!!!!!)
EDIT: undskyld.. men jeg bliver rimelig pissed når folk prøver at gøre mig til grin når de ikke ved en skid om det.. ser her
PLZ!!!! OG FAT NOGET!!!
DE ER IMMUNE OVER FOR : FEAR, SLEEP, CHARM, Resistant To Shadow Magic og UNDER WATER BREATHING!!!
det en warlock kan gøre ved en undead er... RUN FOREST RUN!!!!!
det er jo lame... ! :lame:
ja ok fedt nok. Humans har Bonus skill points!
hmm syndt det ikke virker.. lol. de har samme skills points som alle andre..
Troll, Gnome og Orc har ikke nogen Speciel abilities..
jeg tror det var alt.. men plz LÆS de forums der er her inde de hps.. og så se hva folk siger om de WoW
nu har jeg læst på en side at alt det med race fordele først er ved at blive sat ind i næste patch og det ikke har så stro en indflydelse når du først kommer højre op i spillet
ok med hensyn til kill stealers så skal du jo bare melde dem, så får du nok ikke problemer med dem mere.
Der var også en i Dark age of camelot dengang jeg spillede det som blev ved med at slå på min monstre så kaldte jeg på en CSR, og vupti fik han en uges karantæne.
Hvis du ikke selv gør noget ved det kan de jo ikke gøre for det
QuoteOprindeligt indlæg af ^Genzo^
ok med hensyn til kill stealers så skal du jo bare melde dem, så får du nok ikke problemer med dem mere.
Der var også en i Dark age of camelot dengang jeg spillede det som blev ved med at slå på min monstre så kaldte jeg på en CSR, og vupti fik han en uges karantæne.
Hvis du ikke selv gør noget ved det kan de jo ikke gøre for det
jeg har spillet DAoC i 2 år så ja jeg ved det..
men du kan ikke sidde hver 10 min og skrive til en CSR, og sige.. buuhhh huuu han kill stealer...
ej.. jeg mener det.. jeg har prøvet kill steal i DAoC, fra de virkelig slemme tider. men WoW er SLEMT!! og normalt snakker folk altså også pændt men nej nej. lad os svine folk til det gør det meget sjovrer
Btw.. læs lige min post.. fordi det passer jo ikke at det først er i næste patch der kommer skills..
QuoteTroll, Gnome og Orc har ikke nogen Speciel abilities..
jeg tror det var alt.. men plz LÆS de forums der er her inde de hps.. og så se hva folk siger om de WoW
jeg ved ikke kunne det være fordi at de ikke har fundet ud af hvad det skal være for nogen.
Og jeg gentager endnu en gang DET ER BETA, alt virker ikke som det skal
edit: ok så ikke næste patch da men det kommer, og du skal se de får nok nogle ulemper
jeg ved ikke kunne det være fordi at de ikke har fundet ud af hvad det skal være for nogen.
Og jeg gentager endnu en gang DET ER BETA, alt virker ikke som det skal
i know.. men som sagt.. de siger, De laver IKKE om på races, og class skills.. det er som det skal være... det siger Blizzards, (Moderator). så det vil sige.. at der er jeg stået af.. men som sagt. de kan jo sagtens ombestemme sig og lave om på noget inden realease... så derfor skal jeg game realease og se hvordan det er...
når du nu har spillet Daoc så ved du også hvor let de ombestemmer sig og ændre ting alligevel.
sådan var det med beserkers og shadowblades LA, den ville de ikke gøre noget ved i starten men de fik en ordentlig nerf så det kunne mærkes i lvl 1
når du nu har spillet Daoc så ved du også hvor let de ombestemmer sig og ændre ting alligevel.
sådan var det med beserkers og shadowblades LA, den ville de ikke gøre noget ved i starten men de fik en ordentlig nerf så det kunne mærkes i lvl 1
det er grunden til at jeg skal prøve det når det kommer ud.. men jeg brokker mig stadig over hvordan de overhovedet kan tænke på at gøre undead så overledne..
men DAoC er jo ikke blizzard.. så de behøves ikke nødvendighvis at ændre det..
men jeg håber da stadig på en masse ændreinger....
men tror stadig ikke på at det bliver spillet i så lang tid, da det er for nemt...
Forum folk siger selv at de heller evil have lidt hvor man skal tænke lidt
der er jo næten intet i WoW men stadig Jeg skal have spillet bare for at have det..
jeg har spillet mange Online games.. så ved om "bugs" osv.. som de ikke ændre på lige sådan.. har spillet SWG, DAoC(både EU og US), AO, Planetside, Horizons, CoH, Lineage2, FF Online... spørg mig om hvorfor jeg stoppede om alle spil og jeg vil svare..
Jeg spiller stadige Lineage2
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Firedog
ja det siger alle.. ja jeg har prøvet det..
lad mig sige det sådan her.. Undead har nogle "immunes" som gør at han ikke blive skadet af en Warlock = :lame:
og så for de en hvor undead kan trække vejret under vand = :lame:
NOGLE!
andre racer for nogle små abilities.. men det vil sige.. nogen af dem virker ikke osv... og blizzard siger at racer og classes skal være som de er nu... det vil sige.. ikke engang 3 mennesker kan nakke en undead som er er4 lvls under de 3 mennesker...
EQ2 bliver det mest populærer spil.. hvis bare halvdelen af de folk som spillede eq1 og så alle de nye mennsker kommer til.. så bliver det jo størrer end EQ1.. det vil sige.. EQ2 kommer til at rox.. og btw. det rux allerede nu...
men altså igen.. smag og behag
btw. når du for en quest skal du sidde og vente på at den har "scrollet" det færdig frem på din skærm.. selv en lille 9 årig amerikaner sidder og sover.. så langsomt går det..
det er et for nemt spil.. og lige pt er der kom lamers og kill stealers i det...
Det er et lang spil, på grund af questne tager så lang tid at få og afslutte..
men altså.. your choise... (stavet forkert i know)
Selvfølgelig skal jeg prøve WoW når det kommer ud for at se om de har lavet om på det.. men tror ikke lige det er det spil der kommer til at blive brugt mest på min computer
lige pt siger jeg WoW :rocket:
der må jeg nu sige at den ikke holder
de siger altid at de ikke lave om på noget, men gør det afligevel, det er klart og rent logik at de ikke vil lave et spil hvor en race er "udødelig" og den anden ikke er ind pind i forhold til.
det er klart at de har ability's som at trække vejeret under vandet osv. det er undeads så der skulle ikke ske meget ved at drukne dem
jeg har stadig thumbs up for WoW
nok fordi jeg aldrig har kunne lide EQ :]
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af denully
der må jeg nu sige at den ikke holder
de siger altid at de ikke lave om på noget, men gør det afligevel, det er klart og rent logik at de ikke vil lave et spil hvor en race er "udødelig" og den anden ikke er ind pind i forhold til.
det er klart at de har ability's som at trække vejeret under vandet osv. det er undeads så der skulle ikke ske meget ved at drukne dem
jeg har stadig thumbs up for WoW
![]()
nok fordi jeg aldrig har kunne lide EQ :]
hey din pølse frans.. du skal jo holde med mig
ej jeg mener bare at den er jo ikke "udeølig" den har bare den abiliti så den bliver Resistant over for Shadow Magic. det vil sge at undead ikke kan blive ramt af en Warlock og nogle af Mages spells... hmm :lame:
og stadig, jeg skal prøve det..
og nully.. EQ2 er ikke som EQ1.. jeg HADER eq1 som pesten.. men EQ2 Rux Teh World !! du skal prøve det denully. fordi da jeg ved du også har spillet DAoC så skal du prøve eq2..
hehe.. eller også kommer keg op og tvinger dig til det..
Denully med hensyn til din chef.. skal jeg bare skrive til hende om hvornår jeg er færdig her ude osv?? skriv lige mail i pm..
Firdog jeg brgynder midnre og mindre at tro på at du har spillet den rigtige beta... hvis du forstår sådan en.. Tror du selv på at de forskellige noobs der render rundt, som f.eks. den paladin du snakker om, vil være der i ret meget mere end den første måned? Små 12 årige børn, fatter ikke hvordan man betaler for at spille et spil, eller hvordan man egentlig subscriber sig til betaen! Det er netop det der er ideen, at kun de folk som bryder sig om spillet spiller det!
hmmm er der nogle der ved hvorfor jeg ikke kan afspille den video
QuoteOprindeligt indlæg af -Sandman-
Firdog jeg brgynder midnre og mindre at tro på at du har spillet den rigtige beta... hvis du forstår sådan en.. Tror du selv på at de forskellige noobs der render rundt, som f.eks. den paladin du snakker om, vil være der i ret meget mere end den første måned? Små 12 årige børn, fatter ikke hvordan man betaler for at spille et spil, eller hvordan man egentlig subscriber sig til betaen! Det er netop det der er ideen, at kun de folk som bryder sig om spillet spiller det!
tro det eller jeg. jeg har spillet betan..
og jo det er det der er i ideen bag spillet.. gjort det simpelt, og nemt så små børn kan spille det.. og så har de forældre der betaler for dem.. det er lgesom at købe playstation til børn.. så i stedet kan de spille wow. og så betaler forældre.. SET i mange spile.. 14 årige mennesker sidde og spile.