Half Life 2 Afsluttet Borte?

  • Sidder lige og læser i mit nyankomne eksemplar af PCGW og støder ind i denne lille artikel.


    Half Lige 2 Afsluttet? Borte?


    Ja, det er desværre sandt. Valve har givet op! Endnu efter et succesfuldt angreb på deres server, hvor det meste af den færdige kode blev downloadet af netpirater, har de sagt, at de dropper hele Half Life 2-projektet. De siger selv, at omkostningerne ved at begynde at omprogrammere netkoden og andre dele vil tage for meget tid og koste for mange penge til, at de har råd til det. Det første angreb gjorde store indhug i økonomien, og de måtte hente ekstra kapital fra investorer. Denne gang har investorerne sagt nej pga. gentagende manglende sikkerhed. Det er meget muligt at dette er sidste søm i Valve`s kiste, som var helt afhængig af Half Life 2 og dens udgivelse i april. Så måske har nogle idioter derude lært: Man stjæler ikke koden til et spil, for så udkommer spillet ikke... Idioter!!!!!


    Er det hold i det?


    For hvis der er så :boxed:

  • LOOOOOOOOOOOOOOOOL tror i selv på det? .. nu har de skudt så mange penge i det projekt, det giver man sq ikke op sådan lige. Der er alt for mange penge i hl2, og desuden så skal valve jo til at finde på noget andet så at give alle de radeon folk med en ellers værdiløs kupon, jeg tror sq ikke at Valve vil ødelægge deres omdømme.:)


    Prøv lige at se lidt kritisk på tingene. Der skal oz være lidt hold i det.


    Lidt lige som en opverskrift i et tysk "sensations blad"... som lyder: "Ældre dame voltager 5 rockere", det stod sq på forsiden!.. det er lidt det samme!.. så, vær ik så godtroende bare fordi at det kommer i et blad! :D :crazyeyes:

  • valve snakker om at de allerede er i gang med at lave en 3, så regner da stærkt med at der kommer en 2'er

    CPU: Pentium4 Northwood-C 2.6GHz
    Bundkort: ASUS P4C800 Deluxe
    RAM: 2x512MB Kingston 3200 DDR 400
    Grafikkort: Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
    HD: 36.7 GB Western Digital Raptor WD360GD (S-ATA)
    Lyd: Creative Soundblaster Audigy + Plantronics .Audio 90 Headset
    Kabinet: Chieftec Winner Workstation + NC WhisperBox + NC Magic Fleece
    PSU: Q-tec 400W
    Mus: Intellimouse Explorer 3.0 + ICEMAT
    Skærm: Sony Multiscan E220 Trinitron 17"
    ________________________________________
    PcMark 2004: 3815


  • hehe lol

    CPU: Pentium4 Northwood-C 2.6GHz
    Bundkort: ASUS P4C800 Deluxe
    RAM: 2x512MB Kingston 3200 DDR 400
    Grafikkort: Club3D Radeon 9800 Pro 128MB
    HD: 36.7 GB Western Digital Raptor WD360GD (S-ATA)
    Lyd: Creative Soundblaster Audigy + Plantronics .Audio 90 Headset
    Kabinet: Chieftec Winner Workstation + NC WhisperBox + NC Magic Fleece
    PSU: Q-tec 400W
    Mus: Intellimouse Explorer 3.0 + ICEMAT
    Skærm: Sony Multiscan E220 Trinitron 17"
    ________________________________________
    PcMark 2004: 3815

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Er det fra The inquirerer ;)


    haha :))

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • I er da for mærkelige... Firmaet er så godt som færdige med spillet... Tro på de dropper det...

  • AHAH! Ja tpd, PCGW .. Pfft, find en bedre nyhedskilde end The Inquierer :]
    Og siden hvornår har de oplevet endnu et angreb på deres servere... Giver ærlig talt ikke meget for nutidens blade mere, de kan ærlig talt ikke følge med mere, desværre!


    Skal da lige siges at jeg trækker mine ord tilbage hvis du er i stand til at komme med beviser for det der.. :boxed:

  • hehe kan ikke lade være med at grine over det hvis det passer :D så kan de dælme lære at stjæle "rampelys" fra DOOM III de er sq da også for dumme først bliver deres source code nakket(påstår de) ok så skulle man tro at de ville lære at det hele ikke skal være online! meeen nej hvis den er blevet nakket og at det ikke bare er dem der har opgivet så må jeg gostnok indrømme at de har en IQ som en fisk :D.....glæder mig vildt til DOOM III :D

    A64 - 3200+@2.2GHz (1.5V, 1Mb L2 cache)
    MSI - K8N Neo P.(s754)
    2X512 PC3200 g.Skill
    Tyan - Radeon 9800Pro-m