Indlæg af tankabbot

    Heysan


    Er ved at rydde lidt op i gemmerne, og fandt dette spil, som kun har været installeret én gang.


    Spillet er som nyt og naturligvis originalt, og skulle efter sigende være et fedt rollespil.


    Spillet er fra 2001, og informationer om det kan ses her:


    http://www.terra-arcanum.com/sierra/


    Spillet kan afhentes på min adresse helt og aldeles gratis efter først til mølle princippet.

    Quote

    Originally posted by Svan
    Hvor lang tid har problemt være der?


    Hmm.... det har vel været der i et halvt år.


    Hvorfor?


    Expendable>> Jeg har aldrig haft lags eller noget som helst i BF2 :finger:, det er kun interface og serverlist jeg har problemer med. Dog kan knapperne i menuen også blive langsom. Især hvis det er problemet med de langsomme serverlist jeg har, så er knapperne til "options" m.m. pludselig meget langsomme om at blive highlighted (de lyser jo op når markøren ryger hen over).


    Tankabbot

    Jeg har lige det omvendte af dig... Engang imellem kan jeg bladre i serverlisten uden problemer, men langt de fleste gange, står den på uanede lange ventetider fra man klikker til der sker noget... SUK!


    Tankabbot

    Hey tweaker´s


    Jeg er ved at få spat af at spille BF2 i øjeblikket.


    Menuen er simpelt hen blevet SÅ utåleligt langsom om at reagere på noget som helst. Det skal lige siges, at det kun er i online delen, nærmere bestemt "Multiplayer" og når man skal vælge server!


    Jeg trykker på en server jeg gerne vil ind på, og sommetider går der jo satme op til 25 sekunder inden informationerne om den enkelte server kommer frem! Det er da til at gå amok over!


    Desuden, så er det ikke altid at jeg kan logge på en server... Tit får jeg beskeden "Failed to connect to due to your network" eller noget i den stil.


    Lidt specs:


    AMD 64 3200+
    1 GB Corsair XMS DDR4000
    Geforce 7800 GS (AGP x 8, 256 mb ddr2)


    Internet:


    5 mb download
    1 mb upload


    Burde det ikke være noK? Hvad mere forlanger EA af mig?


    Er der nogen som oplever det samme, og er der nogen, som har fundet en løsning på problemet?


    Thanks!


    Tankabbot

    Heysan


    Efter jeg trykkede ja til at "sikkerhedskopiere mine licenser" i Windows Media player, er den begyndt at afspille alt i meget mørke og dunkle farver.


    Ikke noget med skærmen at gøre. Contrast og brightness står som de altid har gjort.


    Nogen der har nogle løsninger på mit problem?


    På forhånd tak!


    Tankabbot

    Heysan


    Jeg har et problem, jeg ville slette killdisk som jeg igår pakkede ud fra en zipfil, men da jeg ville slette lortet fik jeg noget lign. at vide; "Filen kan ikke slettes da den måske bruges af en anden bruger eller et andet program"... Har prøvet at lukke forskellige programmer, genstarte osv osv osv... Men lige lidt hjælper det? Tror I regcleaner kan "kill this motherfucker?"


    På forhånd tak!


    tankabbot

    Havde også nøjagtige samme problem! Men jeg holdt bare højre musetast inde når startlysene begyndte at bevæge sig hen mod grønt lys. Slap først når jeg var kommet afsted... Ved ikke om det er det, som står i tråden, gider ikke rigtig tråden da jeg har gennemført spillet ;) Det irriterede nemlig også mig grænseløst, men jeg prøvede bare alt muligt, og til sidst løste jeg sgu selv problemet.


    tankabbot

    Heysan


    Jeg leder efter den filmsekvens med ham tyskeren, som har optaget sig selv mens han står og "mixer" og mimer til Maria og andre popsange. Er der ikke nogen som kan fortælle mig hvilken hp den er lagt ud på?
    På forhånd tak!


    tankabbot

    Yes, så skal der lige ryddes lidt ud i samlingen.


    Jeg sælger Starwars: Knights of the old republic, Gangland, Rally Champions Ship, Diablo II + Lord Of Destruction expansion samlet for 350 ,-


    CD´erne har absolut ingen ridser!


    tankabbot

    Sony NET Minidisc model MZ-N510 Type-S sælges.


    Minidiscen er lidt over et år gammel, og er stort set aldrig blevet brugt! Absolut INGEN ridser og fungerer upåklageligt!


    Der medfølger stereo-headphones (earplugs), stavfjernbetjening, diverse kabler heriblandt USB-kabel så du kan slutte den til computeren og overføre MP3/WMA/WAV-filer.


    Minidiscen er beskyttet med G-Protection = Uendeligt antishock. Ingen skippen eller hakken mens musikken spiller.


    Der medfølger software, lader, genopladeligt batteri og 2 shockabsorberende recordable disc´s.


    Nyprisen er 1500 kroner, og jeg sælger den for 650.


    Kontakt Mathias


    Tlf. 66145311/28257381


    tankabbot


    EDIT: Har naturligvis kvitteringer!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Han skulle have et lag tæsk..


    Synes en Blacklist sticky er en fin ide. De nyder ihvertfald godt af en på mobildebat.dk


    Kunne ikke være mere enig!


    Blacklist synes jeg desuden også er en glimrende idé! Det er sgu den eneste måde man kan undgå sådan "con-artists"! Men på den anden side, så kan han jo bare oprette en ny profil!


    Søgte lige for sjov skyld efter ældre tråde med Subze. Det er utroligt så mange mobiltelefoner man kan have til salg i løbet af et år synes jeg nok, derudover er der også pc´ere, ps2 han involverer sig i.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SimonHave
    Har også købt en E700 af ham hvor kameraet ikke virkede... heldigvis er der garanti på den og den kan repereres gratis, men syntes stadigvæk at han er en svindler..
    -Simon


    Sig mig, har du eller forfatteren til denne tråd ikke adressen til ham så i kan melde ham til panserne?


    tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^


    desværre ikke, prøvede at gå ind på den side hvor man registrere sin key, og den virker ikke, så jeg tvivler stærkt på at de lukker flere spillere ind


    Damn it, nå men tak for de hurtige svar anyways..! Så må jeg finde en, som har oprettet en ekstra account, som vedkommende ikke bruger.


    tankabbot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    tror desværre ikke man kan registrere sin account mere


    Hmm... heller ikke når man har købt et betakit?


    Kunne forstå, at der ikke er flere muligheder for at create en account hvis man spiller gratis, men hvis man har købt... Mærkeligt.


    tankabbot

    Heysan...


    Jeg har en ven som har købt WOW Pre-Order Beta-Kit, og jeg kan jo høre på folkens, at der er en del som spiller det. (Jeg gør ikke. Derfor denne tråd) Men han ved ikke hvad han skal gøre for at komme til at spille det.


    Er der nogen som kan fortælle mig hvad min ven skal gøre?
    Plz, lad venligst være med at henvise til andre tråde da jeg har læst dem og ikke er blevet klogere af den grund.


    På forhånd tak.


    tankaboot

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313
    Hey, jeg tænkte på om i ved hva der er effektivt mod bumser og uren hud?


    Sys sku godt nok det er ved at bli for meget 8o


    Især når man har mødt en sød pige ;)


    Nu har jeg heldigvis aldrig været plaget af bumser, nu er jeg også ovre den alder, men hvis jeg havde nogen, brugte jeg med stor succes "Australien Tree Tee Oil". Seriøst, det virkede altså rigtig godt! Det kunne måske være værd at prøve.


    tankabbot