Indlæg af spaceman

    med mindre du vælger at fortsætte på HRU (Hærens reaktionsstyrke uddannelse) efter de 4 måneder som du vel skal ind, bliver du aldrig udsendt. HRU'en tager 8 måneder udover de 4 måneder som du skal ind. selvfølgelig kan du også vælge at blive sergernt eller mp-sergent som også tager 8 måneder, men de bliver vist ikke udsent lige med det samme.


    så med mindre du vælger at fortsætte ved militæret, er der ikke chance for du bliver udsend. men selvfølgelig hvis der sker terror i danmark nær der hvor du bor, kan du blive kald ud. for man kommer til at stå i hærens totalregister i 3 år efter man har taget HBU (Hærens basis uddannelse) som er den alm. værnepligt.

    de filmsekvenser der er i spillet er flot lavet. men selve spillet stinker max efter min mening. hentede demoen og spillede det kun i 5 min. GTA's grafik er meget bedre end Driver 3, da det virkeligt stinker.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulsedriver


    Jeg ville prøve at geninstallere chipset-driverne...
    Det kan være nogle USB-controller problemer...


    ville nok også gøre som du siger. mener jeg havde de samme problemer med min microsoft IE 3 når den var i usb. dog virkede musen igen når jeg tab'ede ud fra spillet og ind i spillet igen. derfor valge jeg at skifte over til ps/2. har dog ikke de problemer med den computer jeg har nu.


    lol.. tror lige jeg har fattet hvad han mener. altså du kan godt bevæge dig rundt i spillet ved brug af musen, men selve cursoren / sigtekorn eller hvad den nu viser, er forsvundet ?

    har jeg gjort et par gange, og har desuden prøvet at slå WMV acceleration fra som ligger i den nye 4.10 driver. kan dog kun ændres hvis man ikke kører med den nye Catalyst Control Center eller hvad det nu hedder

    er jeg den eneste der har problemer med ikke at kunne afspille video'er i windows media player efter at have installeret Catalyst 4.10. når jeg åbner en video er der bare en sort skærm, men lyden er der godt nok. har nu lagt 4.9 ind igen, og så er der ikke nogen problemer. men ville da gerne køre med 4.10 hvis det var muligt

    jeg er kommet til at slå til så internet explorer automatisk henter zip-filer når jeg trykker på et download link. den gemmer dem i ens Temporary Internet Files. når den har downloadet filen åbner den dem derefter i winrar, da det er det program jeg bruger til zip-filer. hvordan slår jeg fra så jeg selv kan bestemmer hvor jeg vil gemme filen.
    der bør da være et sted i regedit eller noget hvor man kan ændre dette

    mit norton antivirus 2003 virker godt nok med den nye sp2. Har du husket at opdatere norton antivirus, mener at have læst at man skal opdatere norton for eller virker det ikke sammen med sp2. har opdatere mit via liveupdate

    hvis jeg ikke havde noget kendskab til c++, ville jeg måske låne en bog om java eller C# først, og læse disse igennem, da disse sprog ligger en del op af c++. tror derefter min vil ahve lettere ved at forstå C++. jeg kan selv kode både java og c#, og mener selv at jeg godt kan "læse" c++ kode og forstå det til en hvis grad.

    du har ikke overvejet at kode programmet i et andet programmeringssprog end C++, som nok er det sværeste sprog i forhold til f.eks. java, delphi eller .NET

    nu er det sådan at der findes flere forskellige udgaver at bittorrent klienter, hvilket den oprindelige tråd handlede om. Nogle af klienterne virker bedre end andre... så længe af folk ikke begynder at spørge om link til ulovlige programmer som kan hentes via bittorrent, kan jeg ikke se hvorfor at man ikke kan stille sådan et spørgsmål. folk brugere forskellige browsere, hvilket kan bruges til at download ulovelige ting også


    ydermere linkede tweak i dag til ulovlige billede af det kommende 3dmark 2004, men det var der ikke noget galt i. dog blev de fjernet efter at jeg skrev at et andet side havde fået af vide at billederne skulle fjernes.


    men alt i alt er dette en svær balance imellem hvad er lovligt og hvad der ikke er, og havd der kan bruges til ulovligheder. det er derfor vi har administratorerne på denne side til at bestemme hvad der må stå på forumet, og hvad der ikke må. dog er det for os der bruger forumet nogle svært at acceptere deres beslutninger.. men sådan er livet nu en gang.


    Desuden kan det jo ske at den person der havde lavet den oprindelige tråd ikke viste at det kunne bruges til ulovlige ting, og var skrevet i god tro

    fordelen ved bittorrent er at når f.eks epic games skal udgive deres unreal torunament 2004 demo kan de lave et torrent-link på deres server, som linker til en server som har filen. når folk begynder at hente demo'en, henter bittorrent-klienten fra de andre klienter som også henter demoen. derved bliver demo'en ikke kun downloadet fra selve serveren, men også fra de andre bruger, og derved kan man hente demoen hurtigere.


    man bør bruge filen som der her linkes til, da denne tekst er gammel og nyere ting står længere inde tråden