Indlæg af Shantri

    Rank systemet...., skal prøve at forklare det...


    I princippet er det ligegyldigt hvor meget honour du får hver uge, da det hele kommer an på de andre på serveren...


    Hver uge mister du 20% contribution points (check http://www.wow-europe.com, for hvor meget du har).


    den der har mest honour når ugen er slut får standing 1 osv dernedaf.


    Standing 1 får 13,5 k contribution points standing 2 13,0 k standing 3 12,5 k osv... ved ik hvornår græsen jævnes ud, bekymre mig kun om topplaceringerne....


    så go PvP....

    Ja lige al'akir er propfyldt med rogues...de færreste guilds der optager rogues mere...


    Edit
    Hehe jeg tåger.. stod der også lige oven over :P

    Hvis du kender til udtrykket at grinde (dvs dræbe for dit lvl grønne/gule mærket mobs), så gør det samme med dine quest..grind dem...


    fik min rogue til lvl 40 på en uge altså søndag til søndag..


    det dødeste punkt i spillet er nok fra 50-55...selvom det er dødsygt..grind dem, i aszhara eller BS (burning steppes)...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r


    Elsker dig :D - Bare synd du ikke er en rogue ;)


    du havde omkring 3100 hp (håber det var dig), men det var da utrolig lidt, du satser på crits går jeg ud fra ;)

    Jeg kører som en af de meget få, har jeg fundet ud af, 8/22/21 lander så jeg både har riposte, preparation og bladeflurry...


    Gør dig meget allround, da jeg jo så med imp ambush, også kan få en mage/leather class ned på 50% hp på et ambush...

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Flot argumenteret. Du sviner fremfor at tale for din sag. Imponerende. Flot. Idiot.


    skal vi også lege sidste ord her ???


    det er ikke kampen værd at pille ved en stædig Mr Hr altvidende...


    han må godt blive i troen...

    en protection paladin kan godt være svær 1-on-1 at få ned, ellers så er nu ikke så svært...


    shamans, tjs, som rogue havde jeg det meget svært i starten, men har efterhånden (fordi jeg opøgte dem til kamp) fået styr på dem, så istedet for en sikker død, vinder jeg de fleste gange...


    skal siges jeg er en com/sub rogue, som gøt det nemmere at holde mod mail classes i forhold til en ass rogue..