Hvad laver i til dagligt

  • Jeg er startet i folkeskolen igen :crazyeyes:


    Denne gang er det dog som SkoleIntra-ekspert og undervisningsassistent. Da jeg startede, tidligere på året, var den første opgave at flytte skolens hjemmeside fra HVAL til SkoleIntra, og ca. 50% af mine arbejdsopgaver har stadig tilknytning til SkoleIntra. Det er altså mig der er superbruger på systemet og jeg hjælper derfor både ledelsen, lærere, forældre og elever med at bruge systemet.


    Som undervisningsassistent er jeg primært tilknyttet en 3. klasse og en 8. klasse. Udover det, så har jeg efterhånden fået mig en del vikartimer på stort set alle årgange. Senest i en 1. klasse i dansk - og det var en yderst spøjs oplevelse ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Jeg er bundprop i en svømmehal.
    Jeg får DKK 60,- i timen, og ALT det vand jeg kan drikke.


    har også hørt at klor skulle være sundt for de indre organer..


    Er lagerarbejder ved Danfoss i Rødekro..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Michael90
    Ja så her fra Mandag D 14 skal jeg i praktik ved en kvægbonde omkring Hørby. Bliver det snart bedre.


    Hvis man kan lide lugten af ko.. så er mit gæt, nej..?

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af klovnemanden


    Hvis man kan lide lugten af ko.. så er mit gæt, nej..?


    Ja vi er jo alle vidt forskellige.


    Men det skal og så siges at jeg er vant til den lugt. Og det er ikke engang fordi at det er lugten der er værst.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Jeg er startet i folkeskolen igen :crazyeyes:


    Denne gang er det dog som SkoleIntra-ekspert og undervisningsassistent. Da jeg startede, tidligere på året, var den første opgave at flytte skolens hjemmeside fra HVAL til SkoleIntra, og ca. 50% af mine arbejdsopgaver har stadig tilknytning til SkoleIntra. Det er altså mig der er superbruger på systemet og jeg hjælper derfor både ledelsen, lærere, forældre og elever med at bruge systemet.


    Som undervisningsassistent er jeg primært tilknyttet en 3. klasse og en 8. klasse. Udover det, så har jeg efterhånden fået mig en del vikartimer på stort set alle årgange. Senest i en 1. klasse i dansk - og det var en yderst spøjs oplevelse ;)


    Du har da fin erfaring på dét område.... du er admin på tweak ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse


    Du har da fin erfaring på dét område.... du er admin på tweak ;)


    :goodpost:

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Er på 3. semester af cand.ling.merc. på CBS (Engelsk Erhvervssprog og Amerikanske Studier) og har en BA i Engelsk og International Virksomhedskommunikation fra SDU Campus Slagelse.


    Så pt. er jeg ved at gøre klar til eksamener og så småt mit speciale, der skal afleveres til sommer. Håber der er noget arbejde, når jeg bliver færdig, for nu er jeg ved at være træt af at være på SU :P


    Det er da alligevel lidt forskelligt, hvad folk herindefra har af baggrund :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    Det er da alligevel lidt forskelligt, hvad folk herindefra har af baggrund :)


    jeps, det er lidt af en blandet flok. Det ville jo nok blive kedeligt hvis alle lavede det samme.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2