Hvad laver i til dagligt

  • uddannet maskiningeniør i jan 2010 (eller "professionbachelor i Ingeniørvirksomhed" som der står på eksamensbeviset :) )


    og startede efter 10 måneders ledighed hos FLSmidth som Rejsende Ingeniør, har indtil nu (1 år) rejst som opstarts mand (commissioning) af de nye cement fabrikker og har på den konto set Ægypten, Brasilien og Rusland. og skal nu prøve at rejse for en periode som dem der bygger fabrikken istedet for dem der bare skal køre med skidtet når det er bygget. Mest fordi der er lidt dødt i vores afdeling for tiden, og fordi der ikke er meget maskiningeniør relevans ved at køre med en fabrik kontra bygge den..


    næste stop er Angola og det ved jeg sgu ikke om man skal glæde sig til.


    ellers fedt job, downside er så ofte langsomt internet, plus min gamer stationær står og samle støv i dk, også derfor jeg er begyndt at lede efter en gamer laptop, nu batman og MW3 kommer...


  • Jeg har været i Angola en enkelt gang (Luanda) med skib og for at være ærlig så er det jeg oplevede ikke så pokkers opløftende. Man er ikke i tvivl om at det er et meget fattigt land.


    Jeg så det dog kun fra havnesiden og så kun de personer, der arbejdede i havnen (trods alt var det dem der havde et arbejde) da jeg ikke var i land.


    Men det kulturchok det giver tror jeg er meget sundt. Man får et lidt andet syn på verden.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • yep er også hvad jeg har hørt fra min stor bror der også er dual hos mærsk, han var i angola på et praktikperiode hvor han var på mærsk achiever mener jeg den hed, et supply skib, men ja kender godt til fattige lande fra andre ture, og der var sgu mange herhjemme der bare skulle sendes en tur ud i verden når de går og brokker sig og ruller deres mig-mig-mig mentalitet ud...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Christ
    Jeg arbejder for en stor dansk virksomhed, hvor jeg løser juridiske opgaver. Herudover studerer jeg jura og samt underviser indenfor samme. Jeg sidder også i et par bestyrelser.


    Det lyder til at du har gang i en hel del. Havde jeg en virksomhed ville jeg nok være lidt betænkelig ved at have en 21-årig i bestyrelsen.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Det lyder til at du har gang i en hel del. Havde jeg en virksomhed ville jeg nok være lidt betænkelig ved at have en 21-årig i bestyrelsen.


    Anders


    Hvem siger han sidder i bestyrelsen hos en virksomhed? Måske er det bare beboerforeningen og den lokale boldklub.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Hvem siger han sidder i bestyrelsen hos en virksomhed? Måske er det bare beboerforeningen og den lokale boldklub.


    Ja det er selvfølgelig rigtigt. Det kan være.

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Er uddannet Industritekniker hvor jeg arbejde med CNC arbejde i plastik, og er nu igang som Produktionsteknolog hvor jeg til Februar er færdig uddannet.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Arbejder som støtte/kontakt person for domsanbragte unge mennersker...


    Unge som af den ene eller anden grund ikke kan afsone i fængsler, men i stedet i socialpædagoiske tilbud.

  • Jeg er studerende på Aalborg Universitet. Som arbejde er jeg ansat hos FlexDanmark, som varetager specialkørsel for Nordjyllands Trafikselskab, Midttrafik, Sydtrafik og Movia.

  • Oprindeligt uddannet som revisor


    Nu arbejder jeg som Chaffør for en møbel detailvirksomhed, hvor jeg leverer møbler til vores kunder.

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02