Hvad laver i til dagligt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf


    jeps, det er lidt af en blandet flok. Det ville jo nok blive kedeligt hvis alle lavede det samme.


    Men vi har vist alle en interesse for lidt det samme, nu hvor vi er herinde ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger
    jeps, det er lidt af en blandet flok. Det ville jo nok blive kedeligt hvis alle lavede det samme.


    Men vi har vist alle en interesse for lidt det samme, nu hvor vi er herinde ;)[/quote]


    bestemt, men hvis vi alle nu var f.eks. automekanikere eller andet, så var det nok blevet lidt underligt her inde :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse


    Du har da fin erfaring på dét område.... du er admin på tweak ;)


    Jeg tror at gennemsnits alderen på Tweak er langt højere end de fleste, uden at nævne navne :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jst
    Jeg er bundprop i en svømmehal.
    Jeg får DKK 60,- i timen, og ALT det vand jeg kan drikke.


    Herre kommentar. :9xo
    Jeg er i byggebranchen som kranfører men har arbejdet som leder. En led en af slagsen. :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Læser til Vej- og trafikingeniør ved AAU. Pt. på 5. semester, så der er nogle år tilbage :))


    Ellers fritidsjobber jeg i Bilka som så mange andre fra universitetet.

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Studerer samfundsfag på 3. semester på Aarhus Universitet.


    Men det er meget sjovt med, hvor forskellige PC-nørder kan være. Men et eller andet sted undrer det jo ikke én, da alle på én eller anden måde har noget med PC at gøre. Selv landbruget er afhængige af PC'er på én eller anden måde, selvom nogle render rundt med en anden opfattelse ;)


    For mig er PC min hobby sammen med en masse løberi og så er det også bare lækkert at have en kraftig PC til at lave statistiske analyser på - der dur en Lenovo S12 ikke særligt godt med 1 kerne og 2 gig ram ;)


    /DMT

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    jeg forstår ikke hvordan man både kan gå op i at løbe og gå op i computere :D


    Det giver et par ekstra år til levealderen, så er der i sidste ende mere tid til at game, endda i den gode ende af livet hvor man er pensioneret og ikke skal arbejde ;)

  • Er automatiktekniker og læser til maskinmester ved siden af jobbet.

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    jeg forstår ikke hvordan man både kan gå op i at løbe og gå op i computere :D


    Det er meget nemt. Man løber 1 time og så gamer man 4 timer med fantastisk samvittighed ;)


    Det giver også bedre kontrol når du kommer i en presset kamp i BF ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ra66it


    Det er meget nemt. Man løber 1 time og så gamer man 4 timer med fantastisk samvittighed ;)


    Det giver også bedre kontrol når du kommer i en presset kamp i BF ;)


    Gid min løbetræning havde den sidegevinst også ;)


    Har endnu ikke fundet en form for motion, jeg synes bedre om :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Renegger


    Gid min løbetræning havde den sidegevinst også ;)


    Har endnu ikke fundet en form for motion, jeg synes bedre om :)


    Din generelle puls bliver jo lavere ;) og ja løb er en dejlig form for motion, super enkel!


    Men altså rasm man spiser jo også rigtig godt efter en god løbetur og så har man masser energi til gaming ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af rasm401i
    man har ikke brug for energi, hvis man bare skal game :)


    Kommer an på hvor hårdt du går til den!!! :boxing: