Skal bruge en voldsom mailkorrespondance eller række af forumindlæg

  • Og der er nok intet bedre sted end i et offtopic forum...


    Jeg leder pt efter en tråd i et forum som er løbet løsk. Forestil jer at en beder en anden person gøre noget eller lade være med noget (en handling), men hvor der bliver givet svar på tiltale - og det udvikler sig til en større diskussion.
    Eller ligeledes på mailform...


    Der må være nogle super-angry-german-kids, der er gået amok i et forum engang.


    Det er empiri til et oplæg på Universitetet, så det gør ikke noget at det er en kort korrespondance. Så længe der er noget debat og diskussion omkring den givne handling.


    Så hvis du læser dette - og kender en lignende situation... Eller fra et BIF forum, hvor en AGF har lavet et indlæg... Så smid mig et link.


    //Den diskursanalytiske Rasmus

  • Hahah.. lyder sjovt.. :razz: Held og lykke :9xo

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Prøv evt. http://debat.sol.dk i det forum, der hedder "Fri debat: Politik & Samfund". Det er et politisk debatforum, hvor næsten alle trådene før eller siden løber af sporet. Det virker i høj grad som om der er personer der ser det som deres "kald" at ødelægge enhver debat derinde.
    Tidligere brugte jeg lidt tid derinde fordi jeg godt kan lide at diskutere politik, men det opgav jeg hurtigt fordi det altid endte i den rene parodi.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Ved ikke om det falder lidt uden for det du leder efter, men kom til at tænke på den gode gamle tråd med pc_munken fra hol.dk :))


    http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=9&tid=198106


    Når verden nogle gange virker lidt trist og grå, læser jeg lige tråden igennem... giver mig sådan et dejligt lyst syn på det hele nok skal gå, og at den sidste idiot nok ikke er født endnu :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheNIX
    Ved ikke om det falder lidt uden for det du leder efter, men kom til at tænke på den gode gamle tråd med pc_munken fra hol.dk :))


    http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=9&tid=198106


    Når verden nogle gange virker lidt trist og grå, læser jeg lige tråden igennem... giver mig sådan et dejligt lyst syn på det hele nok skal gå, og at den sidste idiot nok ikke er født endnu :crazyeyes:


    Fffffuuuuuuuuuuuu......hvor er munken en stener :))

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Kig også evt. på Skyline-tråden her på siden. Den er vist ved at dreje lidt af sporet. :$


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheNIX
    Ved ikke om det falder lidt uden for det du leder efter, men kom til at tænke på den gode gamle tråd med pc_munken fra hol.dk :))


    http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=9&tid=198106


    Når verden nogle gange virker lidt trist og grå, læser jeg lige tråden igennem... giver mig sådan et dejligt lyst syn på det hele nok skal gå, og at den sidste idiot nok ikke er født endnu :crazyeyes:


    Pc-Munken er verdenens svar på..............

  • sry for ot, men bliver sq nød til at konstatere følgende:


    pc_munken sparker røv :hb:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Kig også evt. på Skyline-tråden her på siden. Den er vist ved at dreje lidt af sporet. :$


    Anders


    tjooo... nu du siger det :boxed:



    edit: og de bliver tilsyneladende bare ved, man skulle næsten tro (man har vel lov at håbe) det var iscenesat...