iPhone 4

  • Hehe, man kan tydeligt hører i ikke har forsøgt at finde alternativer.
    Så svært er det altså heller ikke, og man behøver bestemt ikke at stå på hovedet.
    Til musik virker fx. WinAmp super fint til iPhones/iPods.


    Men pyt med det..
    Denne tråd handler om iPhone 4, og ikke om hvem og hvordan i ikke kan lide iTunes.


    Jeg går stadig over overvejer den nye.
    Håber lidt der kommer en endelig forklaring på antenneproblemet inden den kommer til Danmark.
    Ind til videre ser det jo ud til at være en formel der er fejl i.
    Vi må se om de får den rettet i 4.0.1 eller hvad den nu kommer til at hedde.

  • har slet ikke brug for alle de "ting" de kan, og synes den er endnu grimmere end de forrige...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hehe... Iphonen mangler også en vigtig funktion.. "Kopier kontakter til sim-kort".. F... en gang p.s.... Aldrig har jeg da oplevet en længere, langsommere og mere bøvlet gang smøre for at gemme det der skal gemmes og så nulstille telefonen så den er klar til salg...


    Nå anyways, nej har ikk prøvet jailbreak eller noget.. Det er sikkert meget bedre for det andet her dur ikk.. Men tror altså den hedder htc næste gang..

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

  • Jeg skal helt sikkert have den! Den bliver en værdig afløser til min ellers så elskede iPhone 3G.

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af NiEn
    Er der ikke problemer med antennen i Iphone 4 ?


    Så vidt jeg ved var de officielt ude at undskylde for problemerne, men så vidt jeg forstod var det et softwareproblem og det bliver vel løst med en opdatering på et tidspunkt.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg venter i hvert fald til 4.0.1 (eller hvad den nu kommer til at hedde) kommer til 3GS og 4'eren..
    Retter det problemerne med signalet, så skal jeg i hvert fald have en.


    Håber softwaren kommer ud inden release datoen her i Danmark.


    Det kan dog være svært at forstå at en formel fejl skulle gøre at man mister opkald når man holder om telefonen,
    og at man mister MEGET båndbredde når man laver speedtests.


    Men nu må vi se..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Det kan dog være svært at forstå at en formel fejl skulle gøre at man mister opkald når man holder om telefonen,
    og at man mister MEGET båndbredde når man laver speedtests.


    Som jeg har forstået den formel fejl, er det udelukkende et spørgsmål om hvornår der bliver vist hvor mange bars i signalstyrken. Ikke noget med forbedret styrke.


    /ask

  • Har ihvertfald skrevet mig op til en 4'er hos telenor :9xo


    Nogen der ved hvornår ca. den kommer til Danmark ?

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Har ihvertfald skrevet mig op til en 4'er hos telenor :9xo


    Nogen der ved hvornår ca. den kommer til Danmark ?


    Nope, juli.. Det er hvad jeg har hørt..


    Men hvis det går som med iPad'en kan der jo gå lang tid endnu.

  • Tror min 3gs bliver til den opgiver ævred, for efter 4.0 er det som en ny tlf :D


    Venter på Iphone 4gs eller 5g ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Er der overhovedet ingen der ved hvad prisen kommer til at lægge på ca. ?


    samme som 3Gs vil jeg stærkt tro, da priserne i de lande den er udkommet i ligger på samme prisleje.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Er der overhovedet ingen der ved hvad prisen kommer til at lægge på ca. ?


    Ifølge mobilpriser.dk koster 32 gb versionen fra 7500 kr og op uden abonnement.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • De r.vpuller da virkelig folk med de priser. 8o


    Jeg har nu sat mig for at vente til HTC kommer med deres nye top model, Desrie HD, eller Ace.
    For jeg er rigtig godt træt af at jeg med mine surt brugte penge er fuldstændig låst.


    Da jeg valgte at hacke den blev det sku først til en mobil man selv kunne sætte sit præg på.


    Syntes det er så tamt at Apple først nu med deres Iphone 4 gør at man kan ændre baggrund. (Samt iOS4 til 3GS)
    Forbrugeren har bare ikke mange muligheder.


    Jeg tror helt seriøst at når man feks kommer fra 3G eller 3GS så går der lige en uges tid, og så er det som at have den gamle telefon i hånden igen. Fordi de bare ikke kommer med særlig mange nye ting. :rolleyes: