iPhone 4

  • tror jeg, hvis TDC får den :)

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • lad mig sige det sådan :) grunden til, at man skulle gå op i en iphone 4, var nok, at man fik den federe opløsning :) ellers er der jo ikke det store, som en 3gs ikke kan :) har været ganske tilfreds med både kamera og videooptager i iphonen, så tror lige jeg skal se, hvad man kan få den til igennem arbejdet ;)

  • Må sku indrømme den ser ret lækker ud, fristes nærmest til at tag den med i overvejelserne når jeg skal have ny telefon på et tidspunkt.
    På trods af at jeg ikke bryder mig om Apple!



    Bliver så også spændende at se hvad f.eks. HTC kommer med af konkurrenter til den.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Må sku indrømme den ser ret lækker ud, fristes nærmest til at tag den med i overvejelserne når jeg skal have ny telefon på et tidspunkt.
    På trods af at jeg ikke bryder mig om Apple!



    Bliver så også spændende at se hvad f.eks. HTC kommer med af konkurrenter til den.


    hørt hørt ;)


    har samme problem, bryder mig generelt ikke om apple.. meen, må nok erkende iphone 4 kunne komme med i overvejelserne, dog tror jeg ikke chefen vil betale en :P

    //TM


    The meaning of war is not to die for your country, the meaning of war is to let the bastard you are figting against die for his

  • jeg overvejede det da jeg skulle købe ny phone men da jeg så designet på iPhone4g blev jeg på min 3GS da jeg bedre kan lide designet på den end på den nye, men specs ser super nice ud :)




    jeg vidste heller ikk om æble produkter var noget for mig men efter jeg har fået min iPhone og en iPod Classic er jeg ikk i tvivl om at mine mp3 afspillere og mine mobiler skal komme fra æble producenten af :)

  • Nope...ikke mig. Jeg har det fint med min Nokia 3720!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg forstår ærlig talt ikke alt den hype der opstår hver gang Apple kommer med et nyt produkt. Der har lige været et indslag i Nyhederne omkring Apple. Det er jo nærmest en religion.


    Bevares! Jeg kan da godt forstå nogle folk godt vil have en iPhone og det er da sikkert også et rigtig godt produkt, men det koster også derefter.
    Desuden kan jeg ikke se at opdateringen fra 3GS til 4 er større end når f.eks. HP kommer med næste model af en printer eller Nikon kommer med næste model af et kamera.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • nej... jeg skal ikke have en Iphone.
    jeg syntes Apple og især Iphone er alt for hypet.

    Cooler Master CM690 PURE
    ASUS Crosshair IV Formula ROG
    Phenom II X6 1090T @ 3.2 Ghz
    Corsair Hydro Series H50
    Corsair Performance Series P64 64 GB
    WD Caviar Black 500 GB
    XFX Radeon HD 5870
    4 x 2GB mushkin enhcanced DDR3 PC3-1600 CL7
    Cooler Master Silent Pro M850 850 Watt

  • Sad og fulgte live bloggen på Engadget under WWDC, og blev godt nok skuffet. Ja, højere opløsning er lækkert, men synes godt nok den skuffer generelt.
    Min 3Gs bliver ihvertfald ikke byttet ud lige foreløbigt :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Sad og fulgte live bloggen på Engadget under WWDC, og blev godt nok skuffet. Ja, højere opløsning er lækkert, men synes godt nok den skuffer generelt.
    Min 3Gs bliver ihvertfald ikke byttet ud lige foreløbigt :)



    hvad havde du mere forventet ? nyt design, det hurtigeste hardware i smartphone på markedet, multitasking i iOS4 :)

  • lad mig sige det sådan her, nej, jeg er ikke til Iphone eller til deres MP3 afspillere. jeg vil på ingen omstændigheder have instaleret Itunes på min computer.... og nej jeg vil heller ikke lave alt muligt fikumdik såsom at jailbraeke lortet.


    må dog erkende at de laver nogle fede designs, og de har nogle fede specs. men deres holdning til deres kunder, kan jeg bare ikke acceptere. hvad ligner det at sætte fugtsensorer "UDVENDIGT" på deres Iphone....
    Desuden bryder jeg mig ikke om at man ikke har kunnet skifte batteri på ens telefon, hvilket jeg personligt har brug for(2 ugers vandreture, og muligheden for at kontakte folk om hvor man er undervejs), har dog set at det bliver muligt på den nye, men siden det kom med deres første model og indtil nu, er jeg gået over til HTC, og det passer bedre til mig.
    en anden ting er deres skærme, de har generelt været plaseret for yderligt, hvilket gør at de har været for udsatte.


    en sidste ting er så prisen, til den pris kan jeg skifte min ud et par gange, og ja jeg ved godt at min Tattoo ikke er ligeså kraftig som en iphone, men den er en del billigere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK



    hvad havde du mere forventet ? nyt design, det hurtigeste hardware i smartphone på markedet, multitasking i iOS4 :)


    Ved ikke hvad jeg havde forventet, føler bare slet ikke det er værd en update. Men "blitzen" kunne de godt lave en xenon, synes det LED fis der er latterligt. Det var det vi så på de første Sony Ericsson telefoner med "lys" til kameraet ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KonG HumlE
    nej... jeg skal ikke have en Iphone.
    jeg syntes Apple og især Iphone er alt for hypet.


    den bedste software på en telefon er hypet? nej det er absolut ikke hypet.. det fortæller lidt, hvor meget du har haft med apple og iphone at gøre..


    nu har jeg selv haft rigtig mange telefoner, legend, desire, hero, iphone 3g, 3gs, n900, og kom tilbage til en 3gs.. hvorfor.. det er uforklarligt:) det er bare den telefon, som man helst vil have i lommen

  • Har i hvert fald skrevet mig på 3.dks venteliste nu :)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H