Hvad hører i af musik?

  • Min musik er primært delt op i to playlister - "Default" og "Electronic".


    Et par random +fave @ default i random order:
    Arcade Fire, Muse, Kashmir, The Sounds, Placebo, The Killers, The Cranberries, The Knife, KT Tunstall, Regina Spektor.


    @ electronic (dog meget track-specifikt):
    Blank & Jones, East Clubbers, Foggy, Lasgo, Mauro Picotto, Rank1, System F, Way Out West, Yves Deruyter.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Triple1.6
    Kun mig der hører Disturbed, Breaking Benjamin, Three Days Grace og det lidt blødere Nickelback etc. :crazyeyes:


    Ja, for det er jo tøse-metal. :))


    Disturbed er nok det eneste nogenlunde gode nu-metal band, resten er ikke noget særligt.

  • Lige for tiden hører jeg mest rock, grunge, alternative, punk, metal..


    Kunstnere.:


    Paramore, The Dreams, Nirvana, Limb Bizkit, Shinedown, Switchfoot, The Living End, Van halen, Finger Eleven, Volbeat, Machine Head, Lynyrd Skynyrd, Anouk, Slipknot, Stone Sour, Roadrunner United, System of a Down, Trivium, The Union Underground, L.O.C, Zebrahead, Flogging Molly..


    Der var en smule ihvertfald :)

  • Hører mest hardstyle, kan ikke stoppe med at høre det, Alpha Twins og Showtek er klart de bedste :D
    Hører også Soad og Metallica.


  • Fed musiksmag


  • Hell yeah, han er CULT :D

  • Her er lige nogle af de kunstnere jeg hører mest.


    Atlantic Connection
    Break
    Kero One
    Nujabes
    High Contrast
    London Elektricity
    Apex
    Pendulum
    Commix
    D Bridge
    Dillinja
    LTJ Bukem
    Nu: Tone
    Utah Jazz
    Logistics
    Moby
    Overseer
    Shimon
    Misanthrop
    Xample
    Aphex Twin
    Dj Shadow
    Dj Krush
    Prefuse 73
    Hijak
    Propellerheads
    Benga
    Kruder & Dorfmeister
    Og mange flere :)


    Hovedsageligt er det Drum&Bass, Downtempe, Nujazz, Triphop, Alternate HipHop og en gang i mellem lidt trance eller house.

  • Ambient, bigbeat, breakbeat, drum&bass, drumfunk, liquid funk, IDM, house, jazz, nu-jazz, trip-hop, turntablism, downtempo, lounge, alternativ rock, rap, hiphop, rapcore...

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Tjo jeg hører stort set alt. Det spænder vidt omkring hvad jeg hører.


    Det her hører jeg dog ikke:
    Metal
    Døds metal
    Rap
    Hip Hop


    Der er noget Hardstyle og Heavy Metal jeg ikke hører.


    Men ellers er det en del der bliver lyttet til.

  • Har lige læst hele tråden igennem to gange, og er virkelig overrasket....



    Hvordan kan der være så mange rock/metal lyttere, og så er Tool ikk nævnt én eneste gang?? 8o



    Hører meget rock, og mange af de nævnte bands.. Men ingen, og jeg mener ingen når Tool til sokkeholderne... Givet, det kræver så også man virkelig går i dybden med det band for at forstå dem, for de røber stort set intet om dem selv..

    MSI P235 Neo2 FSB 1333 - ATI Radeon HD 4850 512mb DDR3 - Intel Core 2 Duo 2,66GHz -
    Corsair XMS2 2 x 2 & Kingston HyperX 2 x 1 = 6 Gb DDR2 - Antec Basiq 500watt ATX12V - Samsung 320GB Sata2


    _______________

    _TOOL - LATERALUS_

  • jeg er vokset op med at blive hjernevasket med Hank Marvin og the shadows, hvilket stadigt bliver hørt en del. men jeg er mest til rock og heavy, men et tekno nummer kommer jeg da også til at høre...
    et lettere udvalg er
    Nightwish, AC DC, DAD, nirvarna, Epica, Rammstein, Anouk, TYR, Thomahawk, Whitin Temtation, aerosmith, Pink Floyd, The Doors, Midnattsol, cranberries, Alestorm, Isole, R.E.M, Bob Marley, Alice Cooper, Big Fat Snake, Billy Idol, Bruce Sprinsteen, Cardigans, Dire Straits, Evanescence, Gary more, Guns N Roses, Manowar, Meat loaf, metalica, Offspring, Roling Stones, the coors, U2, Enya.


    men ok med over 800 CDer og 200 LPer , så må det jo nok siges at jeg har en rimelig bred musiksmag, det kommer helt an på mit humør om hvad jeg hører, men min forstærker kører næsten også hele tiden..


    og det er sku fedt at sidde med sine venner og hive LPerne frem, drikke lidt rødvin og lytte til et par gamle klasikkere...