Indlæg af Kate

    Stationæren er at foretrække.


    Kan laves billigere, bedre og knap så varm.


    Glemmer aldrig jeg fik ristet mit venstre lår af min gamer bærbar :O


    Synes jeg var sjovt, men det er nok ikke alle der gør det. Man bliver også temmelig varm af det. (det var vinter, sommer er nærmest et helvede)


    Bærbaren har jeg til noget LAN og tager jeg med på farten til noget gaming. Man ved jo aldrig hvis en af vennerne ikke har en gamer pc og gerne vil låne ens bærbar (har jeg prøvet).


    Fordel ved bærbaren er nok knap så meget ledningsrod, du kan tage den med og den er ikke så tung.


    Til gengæld skal du give en god klat for at få samme ydelse som stationæren. Det er smag og behag. Selvom jeg også har gamer bærbar, så er stationæren med til LAN hver gang også selvom den vejer godt til efterhånden (Skærm og kabinettet vejer godt til).

    Tjo, onboard er fint til de fleste, men jeg har nogle fuldstændig vilde krav til, da jeg kører med X-Fi Fatal1ty Platinum lydkort. Men hvis man gerne vil have en knap så vild X-Fi er Xtreme Gameren lige noget for dig.


    Elsker CMSS 3D effekten som du kan stille efter behov og X-Fi 24 bit Crystalizer som giver mere Pow! effekt. Plus den lækre gaming mode hvor man kan skrue godt op for alverdens ting og sager lige efter dit hoved.

    X-Fi kortet vil jeg også vælge i dit sted. Det sparker røv og lyder virkelig godt, pas på med spil hvor der er meget uhygge og chock effekter, haha. Det kender jeg alt for godt i lejligheden, når spil som FEAR 2 får en ordentlig omgang lyd på rimelig høj lydstyrke.


    Det synes jeg er dejligt, men det er ikke for sarte nerver.

    Z5500 er et godt valg har hørt den og synes godt om den. Har selv en GigaWorks G500 som også brager derudaf. Begge sæt vil sikkert gøre din under / overbo eller nabo sure nok med hensyn til lydbrag^^


    Men ellers er lyden ud af disse to sæt virkelig lækker. Fjernkontrollen til gigaworks er kedelig efter min smag, men ikke så stor. Den til logitech'en er stor, men kan også en hel del + jeg synes den ser lækker ud.


    Har du onboard er Z5500 nok bedst, da den kan mest med sin fjernkontrol angående lydindstillinger. Har man X-Fi som undertegnede er Gigaworks et godt valg, selvom Z5500 med garanti også vil lyde kanon.

    Har selv en lækker X-Fi Fatal1ty i min gaming rig. Der skal nok være en i prisklassen til dig^^


    Så kan selv bestemme om den skal stå på gaming mode til dine spil, der kan man også sætte lyden og hvordan højtalerne skal lyde til spillet. Nå ja, havde lige glemt du kan køre med hvilken som helst opsætning du vil (lyder ret så nice). Personligt kan jeg godt lide de der chock man får i spillene af fed lyd :evil:

    Kender en ven med Logitech Z5500 (tror jeg nok det hedder), det er skam et lækkert sæt. Har selv et Creative GigaWorks ProGamer G500 højtalersæt. Men uanset hvad, pas på man ikke får sure naboer. De kan begge spille meget høj (også subben). Men sørg for at have noget rum, de højtalersæt der kræver god plads. S750 skulle være virkelig lækker i lyd har dog aldrig hørt den ...

    Hmm lad mig se min første pc der sad en AMD K6 233 Mhz.


    Pc nr. 2 Intel Pentium 3 500 Mhz


    Pc nr. 3 Intel Pentium 4 3 Ghz (single core)


    Pc nr. 4 AMD Athlon 64 (3400) tror jeg


    Pc nr. 4 er min nuværende havde smidt en AMD Athlon 64 (3800 dual core) i.


    Til sidste skiftede jeg mainboard og så blev en Intel Q6600 CPU, skulle jo køre Crysis ordentligt. Kan mærke forskel fra dual til quad core.

    Har selv prøvet en vens Razer Mamba, den er lækker men dyr. Så jeg fandt en anden mus Logitech G500, husk at downloade driveren til den, til alle de pc'ere du bruger den på. Eller bliver den mere eller mindre "vild" at styre. Har også en Logitech G9 der er knap så hurtig både en der virker og en der er i stykker til museslyng (LAN parties).


    Som sagt har man pengene i orden Razer Mamba og så ellers Logitech G500 musen, hvis man har knap så mange. Husk at kalibrere G500 musen hver gang du slutter den til en anden pc, så kan du styre den noget nemmere.


    Generelt laver Razer mus i den dyre ende, men de er lækre og kører godt. Dog har jeg haft problemer med en Razer Copperhead der fulgte med min gamer bærbar, fordi den var for langsom!

    CoD 4 har jeg ikke spillet så meget, men synes det er et fedt spil.


    Til gengæld har jeg altid haft pc'en til at køre Crysis uden problemer og det er et af min favorit spil. Jeg elsker at spille det og jeg lærer aldrig, at bare fordi man sidder i et køretøj er det ikke ensbetydende med man er udødelig, haha.


    Crysis er ret hardwarekrævende, men det er bare et super fedt spil efter min mening XD

    Tjo jeg hører stort set alt. Det spænder vidt omkring hvad jeg hører.


    Det her hører jeg dog ikke:
    Metal
    Døds metal
    Rap
    Hip Hop


    Der er noget Hardstyle og Heavy Metal jeg ikke hører.


    Men ellers er det en del der bliver lyttet til.

    Tjo det kommer an på hvem man er og hvad man lytter til. Jeg kan stort set lide alting, dog er der lige nogle få genre som jeg ikke synes om.


    Heavy metal / døds metal gør mig mere eller mindre sindssyg, synes det er en gang larm og finder ingen mening med det. Tror aldrig det bliver min smag, vil ikke sige jeg hader den slags musik, forstår den bare ikke.


    Hip hop / rap gør mig rasende, går fuldstændig amok af at høre det. Fordi jeg synes teksterne er sørgelige, for meget damer og sprut eller bare generelt åndssvagt.


    Jeg hører nu mest elektronisk fordi det gør mig så glad og der er gang i den. Men alt glad musik det er jeg altid til, så bliver man i så godt humør. :D

    Ja jeg har været til Cebit fra 7. til 8. marts i år, det var virkelig fedt. Undskylder jeg først skriver det nu. Skal også afsted næste år :D

    Du skal ikke være bekymret. Mit mainboard i min ASUS G2S gik nedenom og hjem, så jeg gik hen til Viborg Computer Center, der hvor jeg havde købt den, for at få support til dette. Og det var dejligt at få bærbaren tilbage igen, den havde været i Holland og få skiftet ikke kun mainboard ud, men også en af de plasticdimser, der sad over det højre hængsel. Selve hængslet er meget stærkt, men det var det plastic ikke. Det var helt gratis, da det var indenfor den to årige garanti periode.


    Så det support ved ASUS er noget mere nice end Acer's


    :D

    Jeg har selv en ASUS PG221 22 tommer gamer fladskærm. Den er rigtig lækker og jeg har fået en del nice respons på den. Skærmen er en rigtig blærerøvs skærm btw.

    Jeg har selv en ASUS PG221 22 tommer gamer fladskærm, som jeg er rigtig glad for. Har lige været til LAN med den og fik da en del fed respons. Jeg kan helt klart anbefale den, da den har fået gode karakterer og er lynhurtig.

    Jeg har anbefalet en ven på nettet med at købe netop denne Asus og han er godt tilfreds med den.


    Desuden har jeg en Asus G2S gamer bærbar og er godt tilfreds med den. Jeg har god erfaring med Asus, da min også er røget på gulvet nogle gange, uden at gå i stykker. G50V er en lækker maskine og jeg har planer om en større bærbar selv. Så ja jeg kan anbefale dig at købe denne Asus, du bliver garanteret opmærksomhed :D