Hvad hører i af musik?

  • hyggelig gammel tråd ;)




    men metal er da altid det bedste, men høre skam faktisk alt slags musik der er næsten ingen grænser ;)



    men hvorfor er der ingen som høre de super gode danske band Iron Fire og NightLight :) samme forsanger og bassist btw i begge bands :) men det sq god musik...

  • Jeg er selv trommeslager, og det har nok en del at sige ang. min musiksmag.


    Jeg hører sådan set alt mellm blød jazz til vildt rock - så længe der står et godt band bag.


    Mit yndlingsband er helt klart amerikanske Switchfoot, men hører også en del:
    Toto, Dire Strait, John Mayer, Rascal Flatts, Silver Speak Stereo, Hillsong United, Guns N' Roses, Dizzy Mizz Lizzy, Lynyrd Skynyrd, Norah Jones Paramore, Kid Rock, Kings of Leon, Hue & Cry, Duffy.


    Sådan set langt det meste der står dygtige musikkere bag.

  • Quote

    Hvordan kan der være så mange rock/metal lyttere, og så er Tool ikk nævnt én eneste gang?? Shocked


    Det er galt ja,men at Mastodon tillige ikke er nævnt er direkte bekymrende :ph34r:


    Til fans af oldschool vil jeg lige anbefale Hendrix - Valleys of neptune som er kommet i år,med en række hidtil uudgivede numre,og der er et par rigtig fede imellem + go lyd :9xo

  • hmm troede jeg havde svaret her... åbenbart ikke :) Så kan lige så godt gøre det.


    Jeg hører stort set alt, lige fra klassisk til j-pop. Dog er det typisk podcasts i bilen på vej til arbejde, men hvis det skal være musik plejer det at ende med Rammstein eller noget j-pop/j-dance hvad jeg ellers lige har på min telefon.


    Har ikke noget decideret favorit musik, det varierer meget efter mit humør og hvor god/dårlig min arbejdsdag har været.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Hvad er j-pop og j-dance? :)

    Intel Core 2 Quad Q6600 2,4 GHz
    2x2 Corsair TWIN2X 6400C4DHX DDR2 2GB
    Gigabyte GeForce 9800GTX 512MB GDDR3
    Gigabyte GA-EP35-DS3
    Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dropz
    Hvad er j-pop og j-dance? :)


    http://en.wikipedia.org/wiki/J-pop :) Japansk musik i pop og dance genren

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2