Indlæg af madmike74

    4870x2 bliver rigtigt varme. fandt lige en test fra 2008 hvor der står:




    Kølerens konstruktion gør, at den varme luft blæser ud af kabinettets bagside. Det er nok meget heldigt, for under fuld belastning bliver grafikprocessorerne mellem 90 og 95 grader varme - og det er vel at mærke uden, at vi jonglerer med taktfrekvenserne i forhold til standardindstillingerne. Køleren er dual-slot - det vil sige, at den optager to kortpladser i pc'ens kabinet og af samme grund ikke kan klemmes ind i mindre kabinetmodeller.



    testen kan læses her:


    http://www.pcworld.dk/art/10140?page=2


    det skal siges at mit også bliver varmt, rigtigt varmt, men sålænge det virker og stadig kan bruges, så skifter jeg det ikke ud.


    MVH


    Mike

    det er altid lækkert med nye CPUer på markedet, men når i nu laver en test der nærmest skriger på at den bliver sammenlignet med i5 og i7, så bør den også gøre det. det er direkte tåbeligt at den ikke bliver testet, med andre CPUer fra andre producenter (intel), i samme prisleje, samt med toppen af toppen, så man kan se hvor den yder godt og hvor den yder mindre godt, eller hvor den kan følge med og hvor den falder igennem.


    En test baseret på dens små brødre, er i og for sig ok, men giver ikke noget billede af hvordan den klarer sig mod reelle konkurrenter. AMD og Intel konkurrerer ikke mod sig selv men mod hinanden.


    MVH


    Madmike

    Mit HIS Radeon 4870x2 2 GB ram.


    http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=364991


    sættes herved til salg.


    det er købt den 26-9 2008, hos komplett.dk


    der er kvitering på kortet.


    Kortet fejler intet, og har tjent mig trofast siden jeg købte det.


    1500.-


    køber betaler selv porto.


    Jeg er gud bla bla bla, og forbeholder mig retten til ikke at sælge.


    Kortet befinder sig i Roskilde.

    prøv at hente GPU-Z, og se precis om det er det rigtige kort du har gang i. har selv en ASUS maskine (UL30vt) med et intel kort og et Nvidia kort i. Nvidia kortet kører kun i min maskine når der er strømforsyning til, og skiftet sker på min maskine automatisk.


    MVH


    MADMIKE

    lad mig sige det sådan her, nej, jeg er ikke til Iphone eller til deres MP3 afspillere. jeg vil på ingen omstændigheder have instaleret Itunes på min computer.... og nej jeg vil heller ikke lave alt muligt fikumdik såsom at jailbraeke lortet.


    må dog erkende at de laver nogle fede designs, og de har nogle fede specs. men deres holdning til deres kunder, kan jeg bare ikke acceptere. hvad ligner det at sætte fugtsensorer "UDVENDIGT" på deres Iphone....
    Desuden bryder jeg mig ikke om at man ikke har kunnet skifte batteri på ens telefon, hvilket jeg personligt har brug for(2 ugers vandreture, og muligheden for at kontakte folk om hvor man er undervejs), har dog set at det bliver muligt på den nye, men siden det kom med deres første model og indtil nu, er jeg gået over til HTC, og det passer bedre til mig.
    en anden ting er deres skærme, de har generelt været plaseret for yderligt, hvilket gør at de har været for udsatte.


    en sidste ting er så prisen, til den pris kan jeg skifte min ud et par gange, og ja jeg ved godt at min Tattoo ikke er ligeså kraftig som en iphone, men den er en del billigere.

    stadig uden at kende til dit styresystem eller hardware, så lyder det lidt som et problem med enten ram eller CPU, pil evt alle ram klodser ud untagen 1 enkel, og hvis det ikke virker, så byt den ud med en af de andre.


    MVH


    Michael

    Det kommer an på om der er drivere til win7 (regner med at det er det du vil køre), og hvis det er en 64bit version, om der så er 64 bit drivere til netkortet. men da du ikke nævner hvilket netkort der sider i det gamle, og hvilket styresystem du vil køre, er det lidt svært at svare på.


    MVH


    Michael

    En anden ting er at Zepto desvære er gået konkurs, og at der er tvivl om holdbarheden på Gforce 8400 og 8600 GPUerne, da de ALLE har en konstruktionsfejl i chipppen.

    ikke fordi at jeg ved så meget om at kunne fjern overvåge ting eller for den sags skyld, porte ting gennem en router, men den ip adresse der heder 85.82.231.10 er den der går fra din internet udbyder og til din router og 192.168.1.x er den der går for din router og til dit interne netværk.


    håber det hjælper lidt


    Michael

    måske har instalations CDen ikke har en native driver til den pågældenede SCSI controller, og du vil så skulle indlæse den driver, inden installationsprogrammet kan se den. men det er lidt svært at svare på da vi ikke kender dit system.


    Michael