Indlæg af Lamajuice

    Hey peeps


    Nogen der kan anbefale et godt program til at lave et produktkatalog? Har prøvet lidt excel men kan sku ikk få det til at blive godt.


    Det skal være noget med kolonner, forskellige skrift størrelser, billeder, tekstbokse m.m


    Mvh


    Tha Lama

    Hey!


    Kender i det at jeres forældre hader at røre ved alt slags elektronik, og man konstant hører ting som ''Hvorfor gør den nu det?'' ''Hvad sker der hvis jeg trykker der?'' ''Hvordan er det nu igen, man sender sådan en email?'' etc. etc.


    Okay. Mine forældre skal have en ny computer, og er villige til at gå fra stationær pc til bærbar! Men men men.. Skærmen må ikke være for lille, og den må heller ikk være for stor fordi bærbaren heller ikke må være for stor. Da skærmstørrelse og bærbarstørrelse ofte går hånd-i-hånd, kan dette være være lidt af en balancegang men tænker måske mellem 14,5''-16''?


    Deres behov er emails, netbank, nyheder, alm. surfing og 7-kabale. Men den skal meget gerne kunne gøre det i hvertfald 5 år frem, ellers får jeg skylden for at købe noget bras for dem.


    Windows medfølgende er et must, og så må den gerne være en smule køn at se på (mit mors ønske)


    Pris max 5000kr, og er det muligt at se den fysisk ville det være fedt, men ikke et must.


    Jeg har tænkt på Lenovo som et bud ellers, hvad siger i? Kom gerne med links, mærker, modeller osv?


    Pft


    Lamajuice

    Fik det afinstalleret og geninstalleret og problemet forsatte.. Fandt dog ud af det var firewall'en der pludselig synes den sku' blokere for det :/ Ellers tak for hjælpen

    Hey :)


    Mit Java opfører sig underlig, og står egentlig bare og loader uden der sker noget når jeg f.eks. logger på med NemId.


    Er det nemmeste ikke bare og afinstallere det og så installere det igen? Og hvordan afinstallerer jeg det? Jeg kan ikke finde noget med uninstall eller lignende nogen steder.


    Mvh

    Hey all..


    En ven af min skal til at købe bærbar, og har set sig varm på én fra xnb.dk ..


    Har kigget lidt på siden og syntes ikk helt at alt stemmer; mavefornemmelsen er sku ikk helt i orden.


    Så nogen der kender den og/eller har erfaring med den?


    Pft :)


    Lamajuice - Snart på dåse

    Hej med jer :-)


    Her på software sektionen er der øverst en liste med gratis programmer, heriblandt firewall.


    Jeg står og mangler en god en der virker og som ikke ''annoncerer'' for meget når computeren er tændt. Der er flere på listen og vælge i mellem, men hvad vil i anbefale?


    På forhånd tak


    Lamajuice - Smager godt

    Kool, lad os høre hvad du ender med.. Det tv er fra Sony's 2010 serie, så det er noget af det nyeste..


    PS: Fedt at du har PS3, det at det hele kan synkroniseres gør oplevelsen hurtigere, nemmere og federe :)

    Kig på http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=775433


    Jeg har det selv og gav 9000 kr i sin tid.. Det er 100hz, bravia enginge 3 og motionflow, med wifi og sonys internet, så som youtube osv..


    Det er LED og har samtidig et super sprødt design..


    Jeg kan ligge film, musik og billeder over på en usb nøgle og se dem direkte da den har indbygget divX afspiller..


    Billedkvaliteten er også rigtig god, bedre end de samsung der ligger til samme pris.. Jeg gik selv igennem hele møllen da jeg stod og skulle have et nyt tv..


    Og hvis du har PS3, kører de sammen og du kan styre det hele over fjernbetjeningen..


    Har fået meget ros af vennerne for det, som selv har andre fjernsyn.. Det er et køb som jeg på ingen måde har fortrudt, selvom jeg gav et par tusind mere end hvad det står til nu..


    EDIT: Det har self FullHD 1080dp og alle de nødvendige tunere..

    Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen


    Helt enig - bare fordi man er Ateist, skal man jo ikke gå rundt og tro at man er bedre end andre og klogere, bare fordi at man tror på en anden skabelse og mening med livet. Lev og lad lev, imo. :)


    Præcis det er sådan de fleste af os har det, men har de det også sådan?? Nogle kan åbenbart ikke eftersom et bjørnekostume pisser dem af ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga
    Hvis de får opmærksomhed og lov til at bestemme, så er det da klart at de gør det ved den mindste mulighed.. Hvis det var et barn var det jo ikke meget anderledes.. Kvæl opmærksomheden og lad være at give efter for tuderi


    Amen!


    Men det tuderi kan så godt udvikle sig til noget meget værre.. Lige som det de selv skriver i artiklen med Theo van Gogh..


    Nu syntes jeg at ateister ikke er meget bedre end religiøse mennesker.


    Ja der skal være plads til alle, men når det så er sagt, så er der langt fra det, og så til at true folk på livet fordi en hellig figur bliver sat i et bjørnekostume uden man faktisk ser det..


    Er det kun mig der syntes det er så laaaaaangt ude??


    Handler det i bund og grund om uvidenhed, eller det bare fordi at nogle har et kæmpe primitivt ego?

    Nu kender jeg ikke så meget til bærbare, men som regel er ram'ne det nemmeste at komme til, så prøv i første omgang at tjekke om det ikke er en af dine klodser der er defekte..? Såfremt den HD scan ikk gir potte..

    Lyder som noget hardware probs, hvilket altid er nedern med bærbare...


    Først prøv at opdatere dine drivere??


    hvis det er hardware vil jeg umiddelbart sige dit GFX, men det kan også være dine ram..


    Hvor gammel er den??