Gta Iv @ Pc

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Ved ikke om jeg skal tro at det kan udnytte en Quad, virker lidt som et reklamestunt for at få folk til at fare ud og købe en.


    Har ikke fået forudbestilt, regner med at købe det hos Blockbuster - nogle der ved om det er muligt at få dem til at lægge et eksemplar til side? Ville da være underligt hvis de slet ikke fik det hjem til PC'en.


    Hvorfor hos Blockbuster, de plejer da ikke at være helt billige.. Forudbestil det på coolshop.dk eller i en GAME eller Gamestop butik imo ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Hvorfor hos Blockbuster, de plejer da ikke at være helt billige.. Forudbestil det på coolshop.dk eller i en GAME eller Gamestop butik imo ;)


    Kan også være jeg skulle gøre det, men foretrækker nu at hente spillet selv - så er man da garderet imod et vis postvæsen. :))


    Nogen herinde der har planer om at hente over Steam? Tror det kommer til at tage en krig, men lækkert hvis det kan hentes allerede d. 2.

  • Jeg har spillet spillet meget kort på ps3 og en af de ting jeg ikke bryder mig om er bilernes støddæmpere. Jeg synes bilerne vugger alt for meget fra side til side, selv de sportsvogne der er med. I virkeligheden er sportsvogne jo stenhårde i undervognen og det virker lidt dumt sådan som de har lavet det i spillet. Men lad os nu se, det kan være jeg glemmer det når jeg endelig spiller spillet.

    WINDOWS 7 64
    CORSAIR SSD FORCE SERIES 3 120GB
    INTEL CORE I5 2500K 3.30GHZ 6MB S-1155
    ASUS P8P67 DELUXE B3 P67 S-1155 ATX
    8GB CRUCIAL DDR3 BALLISTIX TACTICAL 1600MHZ
    GIGABYTE GEFORCE GTX 580 1536MB
    CORSAIR TX 750W
    XIGMATEK DARKNIGHT CPU KØLER
    AOC 24"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Jeg har spillet spillet meget kort på ps3 og en af de ting jeg ikke bryder mig om er bilernes støddæmpere. Jeg synes bilerne vugger alt for meget fra side til side, selv de sportsvogne der er med. I virkeligheden er sportsvogne jo stenhårde i undervognen og det virker lidt dumt sådan som de har lavet det i spillet. Men lad os nu se, det kan være jeg glemmer det når jeg endelig spiller spillet.


    Så er det jo heldigvis til PC. Så har man både Rockstar til at lave updates og et community der formentlig laver nogle mods. Fx. bilernes fysik :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Nogen herinde der har planer om at hente over Steam? Tror det kommer til at tage en krig, men lækkert hvis det kan hentes allerede d. 2.


    Ja, uden tvivl.
    Når man nu har ventet i et års tid (eller hvornår man nu hørte om at IV'eren var på vej), så går det nok lige at vente 4-5 timer ekstra.

  • Jeg har forudbestilt ved Coolshop, og jeg glæder mig :D!


    Men er lidt nervøs på om mit system kan klare det i 1400x900 med alt på high.
    Mit system:
    E8500 3,16 Ghz
    Inno3d 9800GTX
    P5n-D


    Kan nogen sige om de tror jeg kan kører det i full opløsning (19'' 1400x900)
    og med alt smækket på high :D

  • Kunne da være man skulle finde det frem igen på hylden...


    Ligger bare og samler støv..


    Har det til Xbox 360..


    Dog kan jeg nok ikke spille det så meget lige for tiden med min brækkede hånd.. :T


  • The Mighty Game-O-Meter

  • giver yougamer game-o-meter ikk meget det samme som system requriements labs i de fleste spil?

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Har gennemført det på ps3, men tror klart jeg opper på PC vognen også, absoult et spil som kan spilles mere end én gang og tror pc versionen bliver rigtig god! (endnu bedre end ps3 versionen).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead
    Ingen pakke til mig i dag :rolleyes:
    Og iflg. Coolshop er ordren afsendt - DAMN YOU POST.DK!


    har du fået et t&t nr..ellers er den ikke afsendt, men bare firmaets undskyldning når de ikke lige når de ordrer de skal.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Har intet T&T nummer fået endnu... Så ligger fejlen vel ved Coolshop. Det var da elendigt, at love de sender det dagen inden release og så bagefter lyver over for en omkring afsendelsen X(

  • Sidder med min kopi, men ved faktisk ikke om jeg skal vove at bryde min plombering.
    I følge en masse posts på diverse GTA foraer, så skulle det være et spil der er lige så ringe kodet som Crysis, og selv med et high-end setup er det ikke muligt at gøre på high med en nogenlunde fps.


    De fleste skulle ligge på omkring 20-30 på medium settings, hvilket ikke virker lovende for folk med et ellers godt setup.


    Håber sgu der kommer nogle drivers/patches som fixer dette, for indtil videre er mit indtryk ikke alt for godt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Sidder med min kopi, men ved faktisk ikke om jeg skal vove at bryde min plombering.
    I følge en masse posts på diverse GTA foraer, så skulle det være et spil der er lige så ringe kodet som Crysis, og selv med et high-end setup er det ikke muligt at gøre på high med en nogenlunde fps.


    De fleste skulle ligge på omkring 20-30 på medium settings, hvilket ikke virker lovende for folk med et ellers godt setup.


    Håber sgu der kommer nogle drivers/patches som fixer dette, for indtil videre er mit indtryk ikke alt for godt.


    Du sender bare til mig hvis du utilfreds med det ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Efter at have læst det hav af tilsvininger spillet har modtaget på PC'en, så tror jeg nu alligevel jeg åbner det. Der kommer sgu nok en patch inden længe.


    Smider disc i nu, skal nok lige melde tilbage når det engang er installeret!