Gta Iv @ Pc

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Jeg glæder mig også rigtig meget, har spillet lidt hos en af mine venner på PS3, men glæder mig sku :D


    Har ikke selv spillet mere end 10 min tror jeg, så det hele er ganske nyt for mig.
    Tror især MP delen bliver kanon på PC, stadig spændende at se om player slot er sat til 32 som der gået en del rygter om.


    - Og så selvfølgelig replay editor! :)

  • Vidste godt det var sat til d. 2 December så venter stadig - spændt :D
    Har kun prøvet det kort på X360... Det kan jeg sku ikke finde ud af hehe
    Og det der replay editor tror jeg ikke rigtig jeg kommer til at bruge, men det er da klart bonus at det er der.

  • Glæder mig som et lille barn! :T
    Håber virkelig grafikken bliver gjort bedre til PC-udgaven, konsolgrafikken var imo noget crap! (på fladskærm) :dance:

    AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KamakaziChild
    Glæder mig som et lille barn! :T
    Håber virkelig grafikken bliver gjort bedre til PC-udgaven, konsolgrafikken var imo noget crap! (på fladskærm) :dance:


    Grafikken bliver bedre på PC, især træerne har fået et ordenligt hak hvad det angår.
    Ved heller ikke hvor meget jeg kommer til at bruge replay editor, men det skal da nok blive lir' at filme nogle stunts og biljagter - bare en skam den vist kun kan optage omkring 30 sek. af gangen.


    Men hold kæft jeg glæder mig til MP, vi skal ihvertfald få holdt nogle Tweak GTA aftner med nogle intense biljagter igennem de utallige gader.

  • Jeg har været nødtil at annullere min bestilling hos coolshop pga. andre ting der skulle bruges penge til :(
    Men så kan jeg jo se frem til at høre jeres meninger om pc versionen :) Har gennemført ps3 versionen, men synes godt nok fps lag og dårlig mp del ødelagde oplevelsen meget, selvom det hele har stort potentiale.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Grafikken bliver bedre på PC, især træerne har fået et ordenligt hak hvad det angår.


    GODT :clap: Det andet var da ikke til at holde ud at se på!

    AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

    Rettet en gang, sidst af KamakaziChild ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Jeg har været nødtil at annullere min bestilling hos coolshop pga. andre ting der skulle bruges penge til :(
    Men så kan jeg jo se frem til at høre jeres meninger om pc versionen :) Har gennemført ps3 versionen, men synes godt nok fps lag og dårlig mp del ødelagde oplevelsen meget, selvom det hele har stort potentiale.


    Ikke at have råd til GTA IV er ren blasfemi! :)
    MP bliver bedre på PC, det er jeg overbevist om. Kunne være fedt hvis der blev startet klaner osv. op og dannede et community omkring spillet, for det har det bestemt potentiale til.

  • Jeg frygter lidt af jeg får problemer med at trække det med høje settings med min E6300. Og selvfølgelig ligger det lige i December så der bliver ikke råd til at købe en E8500 før om en måned, suk.
    Men ifølge The Mighty Game-O-Meter så ligger jeg langt over recommended, så helt galt kan det ikke gå :clap:


    Og til folk der ikke har forudbestilt så bliver det tilgængelig over steam på releasedate - Dvs. 2 December (Det bliver tilgængelig i USA 2. December så mon ikke Steam følger det?). Og folk der har forudbestilt må så vente til 3. December.

  • Nu kan jeg på Game-o-meter at de anbefaler Q6600. Tror i at GTA4 kommer at udnytte quadcore? :))

    AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

  • hvad jeg har hørt skal man had en quadprocessor for at køre det i fuld grafik :(

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Ja det bliver et af de tungere spil..


    Minimum System Requirements
    * OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
    * Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
    * Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space
    * Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900


    Recommended System Requirements
    * OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
    * Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz
    * Memory: 2 GB (Windows XP) 2.5 GB (Windows Vista)
    * 18 GB Free Hard Drive Space
    * Video Card: 512MB NVIDIA 8600 / 512MB ATI 3870

  • Hvis man kan bruge barometeret til noget, så ligger jeg kun 2 streger fra toppen, uden at have en quad-core. Så så igtigt kan det heller ikke være.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Ja det bliver et af de tungere spil..


    Recommended System Requirements
    * Processor: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz, AMD Phenom X3 2.1Ghz


    hvordan ka de sammenligne en 4kernet processor med en 3kernet processor :boxed:

  • nej.. det er bare fordi den er programmeret til at kunne bruge multicore.. dvs den kan ligge noget af arbejdet videre over på den næste core, hvis den altså er der..


    fra en dualcore til en tricore er der jo 1 core.. og fra tri- til quadcore er der sjovt nok os 1 cores forskel..



    og self kan de os samligne dem.. for de laver jo en vis mængde arbejde.. og på den måde får de en vis score.. og udfra den kan de samligne..








    jeg er sq meget glad hvis GTA IV kan udnytte QUAD som de skriver.. ville sq være dejligt.. men så kan jeg sq nok ikk lave Anti Virus scan på samme tid, som jeg spiller.. kan jeg i Far Cry 2.. nu meget effektivt.. :clap:



    men ja.. der vil helt sikkert komme communitys og claner.. det findes der jo allerede til de gamle GTA'er hvor der findes multiplayer modes til.. fx GTA 3, GTA: VC og GTA: SA..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Ved ikke om jeg skal tro at det kan udnytte en Quad, virker lidt som et reklamestunt for at få folk til at fare ud og købe en.


    Har ikke fået forudbestilt, regner med at købe det hos Blockbuster - nogle der ved om det er muligt at få dem til at lægge et eksemplar til side? Ville da være underligt hvis de slet ikke fik det hjem til PC'en.