coolshop.dk

  • Hi


    undre mig lidt over deres Release datoer og lager status


    har de overhoved noget på lager ?


    hvis man bestille noget så kan man roligt regne med +2 ugers levering lige meget hvad de skriver om lagerstatus og levering


    skulle fx. bestille en PS3 og hver gang jeg hoppede ind på siden blev lager datoen rykked ??


    og Releasedatoerne, fx. silent hill 5 homecomming er udkommet og jeg har lige bestilt det fra et andet site, men de skriver


    Releasedato: fredag 20 februar, 2009
    http://www.coolshop.dk/catalog…hill--homecoming--for-ps3


    og deres kundeservice.. "Danmarks beste kundeservice"
    http://www.coolshop.dk/catalog/minisite/kundeservice


    jeg har stadigvæk ikke fået svar på værken email eller livechat som hvis næppe er live chat




    andre der undre sig ?



    cheers

  • Tja jeg har aldrig haft problemer med dem. Mine vare er altid kommet når de skulle - medmindre der er sket noget som er uden for coolshops kontrol ... men så har andre forhandlere også haft samme problemer.

  • Coolshop leverer for det meste tingene til tiden, men hvis noget går galt skal du forvente den dårligste service jeg nogensinde har oplevet.

    Atlon 64 X2 4800+
    DFI Lanparty SLI-DR
    2x Evga GeForce 7800 GTX KO @ 500/1350 SLI
    Lian Li PC-75B / Enermax 600Watt Noisetaker
    2x512 mb G-skill PC4800 LA
    2x WD Sata II 250 GB 16mb cache

  • Har ikke haft nogle dårlige erfaringer overhovedet. Skrev på et tidspunkt med en supporter fordi jeg skulle ha' fat i Mortal Kombat Deception til ps2 hvilket de ikke havde på lager men de kunne bestille det hjem. Jeg skrev tilbage at det måtte de gerne osv. Så fik jeg en mail hvor der stod at det ikke kunne lade sig gøre og det ville blive på ubestemt tid osv.


    Men synes de er fine nok, har dog ikke været igennem deres rma endnu.


    Den bedste rma jeg nogensinde har prøvet mht. brev forsendelser af spil er cd-wow.com, bestilte crysis hos dem og der gik et par uger hvor jeg slet ikke modtog noget som helst, så jeg skrev ind til dem og de sagde at de bare sendte en ny, jeg tænkte fair nok. Et par dage senere modtager jeg 2 styks Crysis pakket hver for sig.
    Så jeg skrev ind til dem at jeg sendte den ene af dem tilbage igen, hvilket de var glade for.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Har kun gode erfaringer med coolshop. Varerne kommer så at sige altid inden for et par dage, alt efter hvornår man har bestilt. Den bedste spilshop efter min mening her i landet.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Har også kun gode erfaringer med Coolshop.
    Har heller ikke haft problemer med deres kundeservice. Fik et xbox spil byttet da det ikke virkede da det ankom. Ingen kamp overhovedet.

  • det da kun positivt at de for det meste levere til tiden, jeg har måske bare været uheldig med de ting jeg har været interesseret i.


    god søndag

  • det er en mega god forretning.. levering til tiden.. og prisgarantien gør at det altid er det billigste sted..


    jeg kan ikk komme på noget skidt..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Også kun roser herfra!


    EDIT: Faktisk har jeg oplevet at jeg lavede en bestilling søndag eftermiddag og modtog om mandagen.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().

  • Har efterhånden handlet meget hos dem og har aldrig haft noget at klage over....


    har også haft en enkelt positiv rma :D


    kikker altid derind efter et par billige spil, hvis jeg nu skulle kede mig den kommnde weekend

    Main rig:

    • Asus P8P67-Mpro
    • i5-2500K - Scythe
    • Asus 560TI
    • Intel 510 - 128 GB
    • Kingston HyperX + G.skill - 8 gb
    • Powered by Corsair
    • Contained by Silverstone SG02