Afstemning: destruering af bærbar

  • Nu lyder jeg super kedelig - men er sidder til en meget kedelig forelæsning, så det smitter lidt af.


    Du kunne også bare aflevere den på den lokale genbrugsstation, eller skille den pænt af og finde ud af hvilke dele der kan genbruges.


    tror du ikke tråden burde være i offtopic eller sniksnak?


    mvh Stubkier

  • Hvad med at sætte ild til den mens den er tændt (hvis den altså stadig kan tændes?)? En hurtig sjat benzin eller lign... :)

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Må nok også tilslutte mig de kedelige. Enten så brug den til et lege med linux eller andet, eller smid den på genbrugspladsen.


    /ask

  • pil alt ud af værdi inden, som fx. RAM, CPU eller lignende. derefter kan benzin + tændstik klare resten.


    den med at bruge den som pinata lyder heller ikke helt dumt :D


    Alternativt kan du gemme den til nytår og bombe den med diverse fyrværkeri fx. romerlys eller andet.


    og som Crookie siger.... for guds skyld film det :D

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200


  • Må tilslutte mig den ide, selvom jeg ikke sidder til en kedelig forelæsning :crazyeyes:

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Bare for at være alternativ, så kunne man også glæde et andet menneske ved at give dem den hvis den ikke har nogen værdi for en selv og andre kunne bruge den.


    Hvorfor være større idiot og miljøsvin end højest nødvendigt ?

  • Et ordentligt motherfucker kanon slag og så tape det fast til siden af den! Det kunne satme være sjovt!
    Men eller som de andre siger. Hvis den stadig virker, så giv den dog til en eller anden?
    Btw. Det med ild er heller ikke tosset :P

  • Hvis du nu skulle have lidt sjov så smid den ned fra 4 sal. det kunne være sjovt, eller lad den gøre lidt gavl som en pinata :hb:


    Men ville nok smide den en tur på genbrugspladsen ;P
    Men den kan den jo sådan set også selvom den har lavet et lille spring fra 4 sal. ;P :clap:

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

    Rettet en gang, sidst af zaxder ().

  • Hvis den virker og den kan afhentes i aalborg, så vil jeg gerne have den?


    Det virker da for dumt at smadre den så meget, at den bliver sværere at skrotte.

    P4 Northwood 2 2.53 Ghz/FSB 533
    Asus Nvidia Geforce 6800 128 MB
    ECS L4S8A2 Bundkort
    1024 MB DDR PC2700 Kingston value ram
    512 MB DDR PC 2700 Samsung ram
    500 W Akasa PSU

  • hehe det er gode muligheder i alle kommer med ... her er lidt baggrund for bærbaren:::



    det er en gammel toshiba satellite hvor kun den øverste trejdedel virker og hvor bios batteriet er fladt. ... ram, hardisk og muligvis cd-drevet bliver taget ud inden den indgår i "legen"... hehe ..


    jeg har ikke rigtig smidt elektronik ud til genbrug da jeg finder det mest fascinerende men præcis denne ærbar som har holdt godt 4 år har "provokeret" mig de seneste halve år så skal tage hævn over den :D
    jeg har faktisk en bærbar mere som kommer til i den næste afstemning :D jeg regner med at optage det på film og derefter lægge det ind på nettet så andre kan se min "mørke" side :D


    jeg vidste ikke helt hvilket forum afsnit dette skulle ind under. men da der ingår en bærbar synes jeg det passede fint med hardware osv...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    lav noget termit pulver -> hæld det ind ved at tage dvd drevet ud og antænd det. det brænder ved ca 2500 grader og blandes af rustent jern pulver og alumeniums pulver mener det kan købes ved matas


    Du kan desværre ikke købes alu pulver i matas desuden skal du også have noget at antænde det med


    som feks magnesium


    husk thermite når det brænder udsender Uv lys ;)

  • har altid været fascineret af thermit pulver hehe .. men med stor respekt har jeg ikke leget med det endnu.. hvis dte er skla jeg have fat i en svejserhjelm osv.. til det.. jeg laver senere en afstemning 2 hvori de bedste metoder kommer i slåskamp om 1st. pladsen

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af torrabi
    har altid været fascineret af thermit pulver hehe .. men med stor respekt har jeg ikke leget med det endnu.. hvis dte er skla jeg have fat i en svejserhjelm osv.. til det.. jeg laver senere en afstemning 2 hvori de bedste metoder kommer i slåskamp om 1st. pladsen



    det er nu sjovt at lege med :) og kan brænde hul i næsten hva som helst :D



    luk bunden på et sugerør fyld det op og så en magnesiums strimmel i enden og så luk den tæt lim den på et eller andet som skal skæres op feks en pengeboks :P tænd magnesiummet og flyt dig


    det er IKKE en opfordring til at gøre det

  • hmm klassekammerater kom lige lige på en på en rigtig god ide.. det er også let at lave napalm med det man har i hjemmet (og værkstedet)... så laver snart en ny afstemning hehe :D