Indlæg af ocubit

    Hej alle


    jeg sidder og leger med lidt kode og i den forbindelse vil jeg gerne have mit software digitalt signeret.
    Meeen jeg har fået købt et forkert code signing certifikat hvor man selv skal opbygge reputation i microsoft smartscreen software
    Jeg var nærig - ved det godt. -men det store certifikat kostede 375$ [Blocked Image: http://hwt.dk/gfx/smilies/cry.gif] og er temmelig omstændigt at få fat i


    jeg har brug for jeres hjælp.


    for at opbygge reputation, skal den msi fil jeg har lavet downloades med internet explorer på en masse forskellige computere og så skal filen kørers.
    I skal gerne inden i kører msi filen scanne filen med jeres AV det hjælper nemlig også på det reputation som AV producenterne opbygger.


    Den fil jeg har lavet er en helt simpel MSI fil der kun laver en messagebox der siger tak for hjælpen.
    der er ikke andet i den overhovedet


    i kan finde filen her
    https://isr.dk/isr.dk/Other/On...


    please help :D

    jeg har et enkelt tastatur liggende som kun er brugt meget lidt i ca 2 måneder.
    kunne ikke vende mig til de høje taster :D og røg tilbage til et fladt logitech tastatur
    Lidt ærgeligt for det er satme et lækkert tastatur
    det er med nordisk alfabet på knapperne. dog er det med MX brown knapper.
    det kan du få for 1000pp

    sidder lige i alanya. men jeg har en pc ståenmde derhjemme som du kan bruge til formålet. og jeg skal nok ligge win95 på den med original licens.
    hvad havde du forestillet dig at du ville give for det?

    he

    Kan godt huske Grillrotten, men det er skam ikke mig ^^
    jeg har tidligere figureret under navnet Tigerplayer indtil jeg fik det ændret af en admin..


    Grill var allerede herinde da jeg startede , men han forsvandt igen i '09 til ukendte græsgange... Der var også en del der havde et horn i siden på ham og hans shitposting... Omvendt var der også mange brugere (eller sockpuppet konti) der gik direkte til angreb på ham...

    he he troede sku det var den samme person. så blev man lige lidt klogere der efter så mange år :D

    23. april 2003, 00:04 - puhaaaaaaaaa det er lang tid siden :clap:
    Har endda været her længere tid end det, da min første profil blev slettet ved en fejl. men kan da huske at vi hyggede med amd 1700+ dlt3c herinde og lavede de vildeste overclocks med voldtmod osv dengang. iflg wiki er den cpu fra 2001. det var sku tider :T

    jeg har fået et parti HP og Lenovo OEM tastaturer i overskud og dem skal jeg gerne af med. de er spritnye og i original emballage og de er med danske taster.


    selve tastaturerne er i rigtigt god kvalitet og man kan sagtens bruge dem til at game på (gør det selv i BF4)


    HP tastaturerne har FN taster. det har Lenovo tastaturerne ikke


    [Blocked Image: http://ocu.dk/temp/hp.JPG]



    [Blocked Image: http://ocu.dk/temp/lenovo.jpg]



    jeg har ca 50stk i alt


    jeg havde forestillet mig 40kr pp


    dem der er intresseret kan bare sende mig en PM, så shipper jeg det afsted

    du skal ind i diskmgmt og lave din disk om så den er sat til gpt i stedet for mbr eller kan du ikke lave større partitioner end de 2tb som bøvler med

    Har en nabo der skal af med hans dejlige server, da den fylder for meget.


    Det drejer sig om 1 stk IBM x3650 Professionel Rack server


    Der er 1 x Intel Xeon 2Ghz Quadcore cpu. (der er plads til at installere 1 cpu mere på bundkortet hvis det er nødvendigt)
    4gb Ecc Ram
    2 x netkort
    1 x BMC kontroller til fjernstyring og fjern opstart / restart af server
    DVD Drev
    Dual redundante strømforsyninger (der er en advarsels lampe der lyser på den ene. den virker dog helt fint)
    Adaptec Serveraid 8K Raid controller med 256mb ram
    4 x 73,4GB 15000rpm SAS harddiske (+1 ekstra til reserve)
    1 x 1TB 7200rpm Western Digital Sata Harddisk
    1 x 2TB 7200rpm Western Digital Sata Harddisk
    Serveren kommer med frisk installeret og original Server 2008R2 så den er lige til at gå til.




    Serveren har været brugt til fil storage til hans Media centre og seedbox til utorrent men kan også sagtens trække 4 andre virtuelle servere hvis der er behov for det.


    alt i alt er det en super lækker server der er klippe stabil og rigtig lækker at lege med


    HBO 1000kr



    kan ikke sendes. så den skal enten afhentes i 6500 Vojens eller jeg kan levere den personligt imod dækning af diesel