bedste musik art


  • rolig nu... vi vil ikk til at starte en kæmpe diskution om det... det fleste ville nok vide at når jeg skrev techno mente jeg os hardstyle og alt det der... at du så har valgt at stemme andet er helt okay... jeg havde bare ikk regnet med at du (og måske nogle andre) ville gå så meget op i ikk at ville sammeligne hardstyle men techno i denne tråd... jeg undskylder da hvis det har gjort dig sur eller noget... og skal nok huske det til en anden gang...
    SRY.. bare vi kan få stoppet den diskution nu

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Rap/Hip Hop! :D
    Ikke nok med at det giver dig et fedt beat, som man kan danse, kører bil og chille til, så giver det dig også en griner eller en "ja da, mand! :hb:"-følelse. Det er tit sjove tekster der bliver skrevet, eller tekster der giver mening...


    Hver sin musik til hver sin tid, men Rap/Hip Hop kan man sku altid høre... Man kan have sex til det og det hele :D ...kan man sku ikke til Hardstyle :D haha... Med mindre man er brændt på narko :D hah


  • Vil give dig ret i at der måske mangler en "Electronica" i denne afstemning. Men forskellen mellem Techno, Dance og Hardstyle er utrolig lille.

    AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

  • Har kunnet lide happy hardcore, hardstyle, og hardcore. siden jeg var 12.


    Men jeg gad ikke rigtig at høre mere på det.. :rolleyes: (til fester kan det godt bruges :clap:)


    Vis jeg endelig jeg skal høre musik går jeg ind på the voice, og høre det de sender..



    Ellers høre jeg aldrig musik :ph34r: (syntes ikke rigtig der er en genre jeg kan lide)



    :D


    EDIT: Stemte andet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af erland3000rolig nu... vi vil ikk til at starte en kæmpe diskution om det... det fleste ville nok vide at når jeg skrev techno mente jeg os hardstyle og alt det der... at du så har valgt at stemme andet er helt okay... jeg havde bare ikk regnet med at du (og måske nogle andre) ville gå så meget op i ikk at ville sammeligne hardstyle men techno i denne tråd... jeg undskylder da hvis det har gjort dig sur eller noget... og skal nok huske det til en anden gang...
    SRY.. bare vi kan få stoppet den diskution nu


    Det er nu heller ikke dig jeg har noget imod i denne tråd. :)


    Jeg har skrevet hvilke konkrete genrer jeg hører. Du er mere end velkommen til at referere til dem som techno i dig og mutters afstemning. Det kommer slet ikke mig ved.


    Hvad der derimod kan irritere mig, er når visse andre kalder mig smålig, fordi jeg ikke vil tale dem efter munden, selvom de blot selv er for uvidende til at forstå, at der er en væsentlig forskel mellem hardstyle og techno. Jeg forlanger heller ikke at fans af jazz-metal-piano musik, hvis den slags da eksisterer, referererer til deres musik som andet end det faktisk er, blot fordi jeg ikke selv aner hvad satan begrebet indebærer.


    Men god vind og held og lykke med din afstemning. 8)


    I øvrigt er jeg også dybt uenig i at der er lille forskel mellem dance, hardstyle og techno, men det er en andet debat. Ikke desto mindre tror jeg det handler om tilvænning. Jeg kan sagtens kende forskel - præcist som en fra min klasse, kan fortælle om hvad der føles som flere hundrede forskellige rockgenrer, mens jeg sidder og ligner et spørgsmålstegn.


  • Du har PM :) læs den og tag livet med et smil, der er ingen der angriber dig personligt, så der er vist heller ikke nogen grund til at du bliver sur over folk roder lidt rundt i de forskellige genre!


    Mvh Stubkier

  • Jeg kan ikke tage mig af om folk blander tingene sammen. Det har jeg set for tit til at det bekymrer mig, men folk må forvente at blive rettet når snakken er direkte rettet på mine personlige præferencer. :)

  • tror snart vi skal ha afsluttet den diskution og lade livet gå vidre... ellers kommer Burger nok og blander sig...

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Quote

    Vil give dig ret i at der måske mangler en "Electronica" i denne afstemning. Men forskellen mellem Techno, Dance og Hardstyle er utrolig lille.


    Bliver jeg sku nok nødt til at blande mig :boxing:


    No disrespect, men forskellen mellem techno, dance og hardstyle er massiv! Kan godt forstå hvorfor Brition bliver sur!


    At samligne en person det høre techno, med en person der høre hardstyle er det samme som, at kalde en hardcore FCK fan BIF elsker! kan ikke gøre det mere klart! Hver genre har sit "community" og vi hader at bliver sammenlignet med hinnanden!


    Prøver ikke på at fornærme nogle! prøver at vise vores synspunkt på det!


    Kan godt forstå måden erland3000 har sat det op på, men man kan altså ikke samligne techno og hardstyle!


  • Nå .. Nu går jeg også lidt OT..


    En FCK fan og en BIF fan er begge fodboldsfan. Hardstyle og Techno er begge Electronic.
    Hvis du skulle vælge mellem at være BIF fan og konkurrence svømmer, og det var FCK fan du var, ville jeg nok vælge at være BIF fan.
    Og så kan man jo blive ved med at man aldrig ville "svigte" sit hold osv x)


    Ligemeget... Erland har skrevet det som han har. Og har skrevet "andet" som mulighed.. Det syntes jeg ikke han skulle have gjort. I skulle bare have valgt hvad der mindede mest om hvad i hørte. Techno er tættere på Hardstyle end Rock er ...


    *stemte techno*


    SpiXe ^^,

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • hold da op... vidste godt der van mange genre... men sku ikk lige så mange...


    Ja jeg sku nok ha kaldt den Electronica istedet for Techno.. men gik ud fra at folk vidste hva jeg mente.. men det husker vi jo til den næste tråd så...
    og lidt mere offtopic.... hva betyder OT

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af erland3000
    hold da op... vidste godt der van mange genre... men sku ikk lige så mange...


    Ja jeg sku nok ha kaldt den Electronica istedet for Techno.. men gik ud fra at folk vidste hva jeg mente.. men det husker vi jo til den næste tråd så...
    og lidt mere offtopic.... hva betyder OT


    Du skulle have kaldt den Electronisk, ikke Electronica :P


    OT = Off Topic

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Du skulle have kaldt den Electronisk, ikke Electronica :P


    OT = Off Topic


    ja okay.. men tog bare lige og kopierede da jeg ikk gad at skrive det...


    okay tak... det kunna man da egentlig godt regne ud

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Lidt offtopic, men hvis man gerne vil have styr på et par af de forskellige genrer inden for elektronisk musik, så er her en meget fin lille hjemmeside hvor man kan høre lidt af alt, og læse om det også :)


    http://techno.org/electronic-music-guide/


    Der er sku så meget musik at han ikke engang selv har styr på det...
    (Dog det meste ;) )


    EDIT: Hvorfor ligger der så meget andet musik, når det er en 'electronic-music-guide' ?

  • Det er så stor en fejltagelse at kategorisere al elektronisk musik under Techno. Techno er blot en af mange subkategorier af EDM som er mange genrer som f.eks. dance, techno, trance, drum & bass eller breakbeat), som man kan sige er en hovedkategori indenfor elektronisk musik i det hele taget.


    Jeg hører selv mest den lidt mere bløde afdeling af elektronisk, hører meget liquid funk for tiden, som er en lidt speciel og mere blød synth agtig stil indenfor drum & bass.


    Ellers er det mest lidt it mix af genrer, kan nævne bl.a. nu-jazz, dubstep, breakbeat, big beat, downtempo, ambient, og skal det være lidt mere hårdt, drum & bass og sommetider house - men kun når jeg står wasted ude på et dansegulv kan jeg holde ud at lytte til hardstyle - det er for mig alt for indholdsløst, men det er bare min mening. Jeg siger ikke at jeg sidder og syrer til udelukkende IDM som Aphex Twin, men gerne en mellemting. :9xo

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

    Rettet en gang, sidst af MvK ().