Indlæg af Pwnocchio

    Hehe nok det forkerte sted at sælge dem, men prøver nu alligevel. :)


    Har 1 kasser af 48 x 60g (2880g) og 1 kasse af 36 x 60g (2160g), bodylab crispy proteinbar , til salg.


    Variant:
    Dobbelt Chokolade.


    Holdbarhed:
    18/10-2012


    Pris:
    48 x 60g = 300 kr. pr. kasse. - Jeg betaler fragt.
    36 x 60g = 225 kr. pr. kasse. - Jeg betaler fragt.
    *Tilbud: Begger kasser = 475kr. - Jeg betaler fragt.




    Edit:


    Har også 1 kasser af 60 x 32g (1920g), Nupo jordbærd, til salg.


    Variant:
    Jordbær.


    Holdbarhed:
    Forevigt?


    Pris:
    60 x 32g = 400 kr. - Jeg betaler for fragt.


    Kan afhentes i Odense, eller sendes med post danmark.

    Trænger til en lille opgradering, så hvis du ligger inde med nævnt hardware og har lyst til at sælge, må du meget gerne give mig besked. :)


    CPU: Q9650/Q9770.
    GPU: 2 x 5850/5870/5970. Helst af samme producent.

    Ung Baron søger en frisk single Q med målene B:95 T:50 og muligvis et ensomt par fra 5850 omegnen til afslappende underholdning...


    Haha spøg til side! :D


    Som titlel siger mangler jeg en Q9550 CPU og et par HD5850 jeg kan smide i CF!

    Leder efter:


    1 x 9800GTX kort - Helst af mærket Club3D! Så det matcher med mit eget kort! :roller:
    1 x PSU der kan trække begge kort + Moderat OC'ing! En god 750W's skulle vel kunne gøre det?
    1 x Windows Vista/7 (Home). Uåbnet selvfølgelig :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Jeg er klar. Synes spillet er fantastisk. Har ventet længe på et nyt BF spil og det her virker til at være rigtig godt. Jeg har kun meget få problemer med spillet.


    Samme her... Lidt lag engang imellem, men det er da til at leve med!


    Quote

    Oprindeligt indlæg af MadsHilde
    Har i en server vi kan spille sammen på eller hvordan fungerer det?


    Har ikke en oppe at køre lige pt, men det er da med i planen! Vil lige se hvor mange der tilmelder sig først! Skal betales af egen lomme så det skal jo helest være til vi kan fylde en server op, før jeg bruger pengen på det! :)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr. White
    Nedbryde/ødelægge, same difference. Forkert ordvalg - beklager, men du har alligevel bekræftet det jeg siger.


    Uhm... Men når du forklar det til en nybegynder kan han misforstå det! Så tænk før du skriver! Hvis han lytter til dit råd kan det resultere i at han ødelægger sin krop!


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr. White
    Musklerne genopbygges om man indtager ekstra protein og/eller kreatin.


    Musklerne opbygges hvis du for den rette mængde energi! Hvis du ligger i kalorier underskud nedbryder du dine muskleren! Igen... Kroppen tager energi fra musklerne først derefter fedtdepoterne!


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr. White
    Styrke og størrelse hænger på ingen måde sammen, det burde du vide hvis du er så "klog" på emnet.


    Hvonår har jeg nogensinde sagt at styrke og størrelse hænger sammen!?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam
    Man skal købe proteinpulver fra østlandene - der er det ikke ualmindelig de tilsætter "forstadiet / steroide lignede stoffer i (små mængder) i for at få noget som virker lidt bedre.


    Haha hvorfor så ikke bare købe noget krudt til at starte med! Giver ikke rigtig nogen mening, at bestille protein pulver fra østlandene, bare fordi der måske er en lille mængde krudt i deres produkter! Enten eller!


    Det "danske" protein pulver virker som det skal! - End of story! :boxing:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr. White
    Protein pulver skal ikke købes i DK, der er nemlig meget få der rent faktisk har en virkning..


    Den vil jeg gerne havde uddybet tak! Har trænet i over 3 år og Bodylab whey 95 har gjort sit job til UG!


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Mr. White
    Til sidst: Styrketræning går ud på at nedbryde sine muskler, så der frigives mælkesyre - det er derfor man føler ømhed når man er færdig, men i sær dagen efter. Her genopbygges musklerne, og de bliver større fordi at kroppen ved at den belastning de pågældende muskler oplevede var for hård og musklerne bliver derfor større. Her er kreatin godt, fordi at de øger styrken en smule samt hjælper genopbygningen af musklerne hurtigere så din ømhed også aftager hurtigere.


    Undskyld, men du roder det hele sammen!


    Bare lige så der ikke er nogle der tager fejl... Nej det gælder ikke om at nedbryde sine muskler! Det gælder om at sprænge fibervævet i sine muskler! Derfor man er øm dagen efter sit første træning pass! Går væk når kroppen har vendet sig til det!


    Ja musklerne genopbygges dagen efter, men kun hvis du for denne rette mængde protein og kulhydrater! De bliver ikke magisk større bare fordi du har trænet, tværtimod nedbryder du dem, hvis du ikke for fyldt dine sukkerdepoter! Kroppen tager af musklerne først derefter fedtdepoterne!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Jeg er lige begyndt at træne også..


    Et spørgsmål:


    hvor langt tid efter skal man have proteiner? Jeg træner normalt omkring 16-17 tiden, så tager jeg hjem og spiser ikke noget før aftensmad omkring 18:30.


    Bedst lige efter træning eller max. en time efter! Du tømmer dine sukkerdepoter i dine muskler når du træner, så du skal helst have fyldt dem op så hurtig som muligt igen! Ellers nedbryder du dem! :ohmy:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    Jamen hvordan dælen ved man hvor meget man skal tage??


    Udregn din fedtprocent, så du kan finde ud af hvor meget muskelmasse du har!


    Eksempel:


    Fedtprocent: 25%
    Vægt: 80kg.


    80 / 100 x 25 = 20kg Fedt.


    80 - 20 = 60kg Muskel.


    60 x 1g kulhydrater = 60g kulhydrater. (1g. pr. kg. muskelmasse.)


    60 x 0.25g protein = 15g protein. (0.25g pr. kg. muskelmasse.)


    Megen snak om protein, men kulhydrater er langt vigtiger efter træning! Begge er vigtig, men uden kulhydrater for du ikke fyldt dine sukkerdepoter, hvilket er... BAD!


    + Du skal finde ud af hvad du vil opnå med din træning... Vil du cutte eller bulke!?
    Cutte = trimme fedte væk! Bulke = tage muskelmasse på! Kan desværre ikke begge!


    Angående protein pulver og smag! Kan anbefale Bodylab med neutral smag... Smager af helvede til, men du vender dig til det! Efter et år eller to! :) Hold dig for næsen og slug lortet! Skal bare ned!


    Hvorfor ikke nøjes med en AMD X2 CPU? Kunne cutte 500kr af prisen!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg har ikke nogen erfaring med proteinpulver, men jeg har efterhånden hørt en hel del gange, bl.a. i forbrugermagasiner, at det er spild af penge. Man får reelt ikke noget ud af det som man ikke ville få ud af en kakaomælk eller andet med lidt proteiner i.


    Anders


    Korrekt! Du kan få den samme protein gennem "Alm" mad, men det er alt for besværligt! Langt nemmer med protein pulver!


    Du SKAL indtage 1g kulhydrater og 0.25 protein pr. kg muskelmasse efter træning ellers nedbryder du dine muskler i stedet for at opbygge dem!


    Kulhydrater skal være med højt glykæmiske indeks... Druesukker! Skal dog lige siges at druesukker smadre dit blodsukker for hårdt!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af SpRoX
    Men Pinky, du behøver ikke at sende. Jeg kommer bare forbi og henter selv... Smider du lige en pm med hvornår du er hjemme? :)


    Haha sry for OT, men lol! :))

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fruitloop
    Et seksløberskud i tågen : Silverrado :crazyeyes: ??


    Nope :)


    Hint 2: Val Kilmer spiller Doc Holliday i filmen... Nu må i for fanden kunne regne det ud! :D