bedste musik art

  • Rock, Klassisk musik (ja klassisk!) og opera. Yup, its treu! :D


    Alt det der techno og hvad det kaldes (elektronisk musik generelt) og pop etc., kan jeg personligt ikke snuppe. Det' fint nok, at andre hører det, men jeg gider ikke selv.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Det er vel smag og behag.. Så det kan vel ikke som sådan diskuteres hvilken musikgenre der er den bedste, men blot hvilken man selv bedst kan lide.


    Helt enig :9xo


    Selv er jeg dog mest til Rock/Heavy, men til en fest er der skam ikke noget i vejen for noget Trance eller noget i den stil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af chili
    Rock, Klassisk musik (ja klassisk!) og opera. Yup, its treu! :D


    Alt det der techno og hvad det kaldes (elektronisk musik generelt) og pop etc., kan jeg personligt ikke snuppe. Det' fint nok, at andre hører det, men jeg gider ikke selv.


    orh ja.. det glemte jeg helt... undskyld... håber du kan tilgive mig :crazyeyes:

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af chili
    Rock, Klassisk musik (ja klassisk!) og opera. Yup, its treu! :D


    Alt det der techno og hvad det kaldes (elektronisk musik generelt) og pop etc., kan jeg personligt ikke snuppe. Det' fint nok, at andre hører det, men jeg gider ikke selv.


    Agreed...


    Anlægget kan heller ikke li Techno o.lign. haha :D

  • efter som der ikk er flere som svare længere.. vil jeg gå ud fra at det er techno/electronisk musik der vinder.. takker :clap:


    så fik jeg ret

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af erland3000
    efter som der ikk er flere som svare længere.. vil jeg gå ud fra at det er techno/electronisk musik der vinder.. takker :clap:


    så fik jeg ret


    tror ikke du kan bruge denne vote til særlig meget, og er det ikke lidt diskrimineren at du kun betegner de unge fra 13 - 19 :P (føler mig lidt gammel uden at være det)


    hvis du lavet samme vote på hundegalleri, hestenettet etc vil du med sikkerhed for helt andet resultat

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    tror ikke du kan bruge denne vote til særlig meget, og er det ikke lidt diskrimineren at du kun betegner de unge fra 13 - 19 :P (føler mig lidt gammel uden at være det)


    hvis du lavet samme vote på hundegalleri, hestenettet etc vil du med sikkerhed for helt andet resultat



    Hestenettet ? hvor fanden finder du de ideer fra m8 :)



    Jeg hører blød britpop til hverdag og fest

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    tror ikke du kan bruge denne vote til særlig meget, og er det ikke lidt diskrimineren at du kun betegner de unge fra 13 - 19 :P (føler mig lidt gammel uden at være det)


    Tror ikke han som sådan mener "de unge", men mere "teenagere" - der passer alderen imellem 13-19...
    SÅ jeg stemmer ikke, dét er jeg ligesom ovre ;)

  • altså folk over teenage alderen var da os velkomne til at stemme... men denne vote var mest baseret på hva dem i den allersgruppe hørte... :D

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Kan ikke se at du kan bruge den her afstemning til noget, da det er en lille befolkenings gruppe du har taget udfra, og endda folk med samme interresse, computer gøjl. for det meste.


    Hvis du skal lave en afstemning der skal give mening, må du ud i solen og spørge hver gut eller gutinde du ser på din vej :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lemon
    Kan ikke se at du kan bruge den her afstemning til noget, da det er en lille befolkenings gruppe du har taget udfra, og endda folk med samme interresse, computer gøjl. for det meste.


    Hvis du skal lave en afstemning der skal give mening, må du ud i solen og spørge hver gut eller gutinde du ser på din vej :)


    Så er det jo godt det ikke er en samfundsfags aflevering, men bare et væddemål med hans mor... Geez :))