Hvad iriterre jer i dagligdagen?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    At man lige pludselig skylder 8k i skat, fordi det firma jeg var ansat ved, brugte over mit frikort!


    Det er dig der tjener lønnen = dig der skal holde styr på dit frikort og hvor meget der er tilbage


    Sådan ser jeg på det..


    Men håber da ikke det irriterere dig dagligt? :pokey:

    Bundkort: MSI P35-NEO-F, Intel P35, LGA775
    CPU: Intel Core 2 Duo E6550, BOX, LGA775
    Grafikkort: ASUS Radeon HD 5830 1GB GDDR5
    Harddisk: Seagate 7200.10 160GB, 8MB

  • - Lastbilchauffører / bilister generelt, der snakker i mobil når de kører på motorvejen, og derfor ikke OPFATTER at de kommer til en tilkørsel på motorvejen, aka at der er noget som hedder flettereglen.


    Jeg oplevede det her sidste fredag om morgenen på vej i skole, da en klaphat i sin lastbil fuldstændig overser mig da jeg er på vej til at flette ind, derfor ender jeg oppe på siden af ham, hvor jeg sikkert ligger i den blinde vinkel grundet min lille bil. Heldigt for mig at der 100m længere henne var en afkørsel, så der var plads til to biler i sporet på det tidspunkt. Det foregik ved tilkørsel 28 og afkørsel 27, på E45 ved Aalborg hvis folk har været på det stræk før.


    - Scootere / knallerter på vejene. Jeg hader de knoldesparkere som tror det er okay at de fylder det halve af vejen.. Det ville blive meget mere sikkert at færdes i trafikken, hvis vi ku' få fjernet fodgængere,cyklister og folk på scootere helt fra vejene. Ønsketænkning .. :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    - Scootere / knallerter på vejene. Jeg hader de knoldesparkere som tror det er okay at de fylder det halve af vejen.. Det ville blive meget mere sikkert at færdes i trafikken, hvis vi ku' få fjernet fodgængere,cyklister og folk på scootere helt fra vejene. Ønsketænkning .. :P


    Skal vi ikke bare fjerne jer biler i stedet for ;) For noget der kan ødelægge min dag er når en bil, til trods for min meget PINK cykelhjelm, ikke ser mig når de skal svinge til højre. Forstår det simpelthen ikke - gik jer nu over skulderen.


    Mvh Stubkier

  • -lektier... X(
    -lære som ikk kan tage at en elev har ret og derfor afslutter samtalen ved at sige "lad være med at vippe på stolen" (bare spørg Darkraver109)
    -når der ikk er mere sms plads
    -når min kæbe knækker (ligesom når man knækker fingre)
    -når der ikk er mere Wc papir
    -når der ikk er flere stifte i ens stift blyant midt i en diktat
    -nar man løber tør for sprut til en fest og man ikk er fuld

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6


  • Diktater.. Hold kæft det var en nem måde at score points på :D Dem savner jeg sku haha :D


  • tror vist lige du glemte at der ikke kun er burger her inde..!1



    vil gerne tilføje at der er lige så mange mæd der ikke kan finde ud af og køre bil som der er kvinder..!! TAK..!!! :pokey:



  • Det stadig ikke mig der har lavet fejlen, og det skete over en lønperiode så havde slet ikke set det... Det irritere mig da dagligt, når man skal gå og tænke på det hver dag for at få tingene til at passe :)

  • Kan lige tilføje en ting mere jeg H A D E R og det er I P O D S!!!


    Hvis i tror kvinder køre sindsygt (det gør de også ) så skulle i have været med mig på køretur :D jeg ved ikke om i kender de små snoede veje som kører hele vejen ned af vulkaner / bjerge ? jeg var på køretur på sådan nogle idag i en renaut migane cabriolet det er nu meget sjovt med 150 :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Naah - det er jo dit eget problem du ikke har set lyset endnu mht. kvindelige billister ;)


    Jeg har forresten slet ikke kørekort - endnu :))


    Fantastisk! :clap: ;)

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Magnetic_Mouse


    Fantastisk! :clap: ;)


    Ja, jeg har også længe støttet hende i ikke at tage kørekort - Det kan simpelthen kun ende galt. :))



    [SIZE=7]Åh nej, nu bliver jeg sikkert degraderet! :crazyeyes:[/SIZE]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Godt der stadig er noget tid til din fødselsdag, så kan det være jeg kan nå at glemme din dårlige opførsel inden da :))


    Ring lige til mig inden du for kørekortet så jeg kan blive indendører ikke;)


    Ej kvindelige bilister kan faktisk være ligeså gode/bedre end mandlige, meen i kvinder skal sku blive bedre til at parralel parkere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WTF


    Ring lige til mig inden du for kørekortet så jeg kan blive indendører ikke;)


    Ej kvindelige bilister kan faktisk være ligeså gode/bedre end mandlige, meen i kvinder skal sku blive bedre til at parralel parkere.


    Til kvindernes trøst, så tror jeg squ heller ikke helt jeg mestre den del særlig godt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier
    Skal vi ikke bare fjerne jer biler i stedet for ;) For noget der kan ødelægge min dag er når en bil, til trods for min meget PINK cykelhjelm, ikke ser mig når de skal svinge til højre. Forstår det simpelthen ikke - gik jer nu over skulderen.



    Det der irriterer mig:


    - Cyklister der tror de vælter hvis de slipper grebet med den ene hånd og rækker den ud _inden_ de skal dreje..


    - Fodgængere der absolut SKAL gå over en indkørsel når de kan se der holder en bil der skal ind som blokerer trafikken. Stop nu op og luk dem ind så resten af trafikken kan glide ordentligt, det dør I ikke af


    - Folk der ikke holder til højre på motorvejen "jamen jeg kører jo 109.5km/t..) TRÆK IND!


    - Egocentriske mennesker


    - Arrogance


    - Ignorance


    - Mødre hvis hjerne er røget med ud da de førdte deres små guldklumper.. Nej der er IKKE plads til en Odder-deluxe-med-ekstra-dimse-dut-tuttenut i en overfyldt Netto, slet ikke når den står på tværs af gangen mens koen kigger i køledisken..



    Ja det var lige de værste :)


  • Thja. men hjvad værre er ... kvinder faktisk KAN multitaske !!! ...... derfor ser du en Odder-deluxe-med-ekstra-dimse-dut-tuttenut i en overfyldt Netto. Det var aldrig sket for en mand. Han havde ladet børnene siddende skrigende ude i bilen ventende.
    Ha nu lidt respekt for kvinder ... de skal trodsalt føde dine børn.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    At de nede på mac'en har sat prisen på cheeseburgere op til 13kr i stedet for the usual 10kr.


    Ja de er ikke coinoffers mere :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn


    Ja de er ikke coinoffers mere :(


    Synes nu stadig det var sjovere, da de kostede 7 eller 8 kr. Og hamburgers kunne fåes til 5 kr. om tirsdagen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Synes nu stadig det var sjovere, da de kostede 7 eller 8 kr. Og hamburgers kunne fåes til 5 kr. om tirsdagen.


    Vi må hellere bebrejde de stigende kødpriser, selvom der nok ikke er meget "kød" i en cheeseburger :D