Hvad iriterre jer i dagligdagen?

  • Når Kvinder behandler mænd uretfærdigt!
    Når Kvinder ikke kan finde ud af at læse hvad der er vigtigt!
    Når Kvinder tror de ved noget vi ikke gør! :finger:
    Når Kvinder mener alle fejl er noget mænd gør!


    KUNDER...
    Kunder
    kunder...


    At jeg ingen PS3,X360 eller Wii har.
    At min Bank altid fortæller mig jeg ingen penge har.
    At min Rådne gamle golf bliver brudt ind i.
    At min rådne gamle golf ikke vil starte


    Jeg er en ren duracell kanin med ting jeg hader!

    Asus P5K Pro - Q6600 - 3.19ghz - G19 - Razer Mamba
    6GB Corsair XMS PC6400 @ 930
    Asus 470GTX @650/1725
    Logitech Z5500 @ Yamaha center, Ultimate fronte
    Samsung BW226 22" <> Samsung SAMP2370 23" led
    Sony KDL-40EX501
    Playstation 3 80gb
    X-360 Elite
    Apple Iphone 4
    Sony DSLT A33

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Thja. men hjvad værre er ... kvinder faktisk KAN multitaske !!! ...... derfor ser du en Odder-deluxe-med-ekstra-dimse-dut-tuttenut i en overfyldt Netto. Det var aldrig sket for en mand. Han havde ladet børnene siddende skrigende ude i bilen ventende.
    Ha nu lidt respekt for kvinder ... de skal trodsalt føde dine børn.


    Sagde jeg at jeg blev irriteret over kvinder? Nææh


    Jeg har meget stor respekt for kvinder og de komplikationer en graviditet og en fødsel kan medbringe, men derfor behøver de ikke trykke hjernen med ud vel?


    Enhver der er klar over at der også findes andre mennesker i verden end blot dem selv kan regne ud at man
    1) ikke tager en motherfucker Odder-vogn med i en overfyldt netto.
    2) hvis det ikke er muligt at have ungen i en bæresele eller lign. så IKKE stiller vognen på tværs af gangen mens man studerer kølediskens forunderlige fauna..


    Det hænger sammen med min alergi imod egocentrikere - man bliver hverken syg eller befængt med bylder af at tænke ud over sin egen næse..


  • Jeg forstår dig godt, men sagen er den at mange kvinder lider af "amme-hjerne". Jeg troede også det var løgn, men dét begreb findes faktisk. Ja endda min egen søns mor som så heldigvis er min kone har haft det. Sådan noget som drejer sig om at komme afsted i byen med 2 forskellige slags sko, glemme dankortet ved kassen, kun få halvdelen af det på indkøbssedlen med hjem.


    Men ja, før jeg blev far kunne jeg selv godt se dine ovenstående synspunkter. Nu smiler jeg bare og nyder at Fakta gerne vil have vi blir lidt længere ;)

  • Det der irretere mig mest lige nu er at mit væggeur ringer kl 04.50 i morgen tidlig. DAMN! :))

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Det der irretere mig mest lige nu er at mit væggeur ringer kl 04.50 i morgen tidlig. DAMN! :))


    Ingen søvn og en kande kaffe, så er du kørende hele dagen i morgen :D

  • Apropos Fakta - hvad i alverden sker der lige for deres flaskeautomater? Jeg ved ikke om det er fælles rundt i landet, men nogle butikker har i hvert fald fået sådan en mærkelig knap så man donerer sit pant til noget velgørenhed. Ikke at det er skidt, men det er ret irriterende når man vil have til en yoghurt og er uopmærksom, hvorefter det går op for en at det er et barn i Afrika som får ens yoghurt i stedet. :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Apropos Fakta - hvad i alverden sker der lige for deres flaskeautomater? Jeg ved ikke om det er fælles rundt i landet, men nogle butikker har i hvert fald fået sådan en mærkelig knap så man donerer sit pant til noget velgørenhed. Ikke at det er skidt, men det er ret irriterende når man vil have til en yoghurt og er uopmærksom, hvorefter det går op for en at det er et barn i Afrika som får ens yoghurt i stedet. :(


    .. :)) De par håndører overlever du forhåbentlig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    .. :)) De par håndører overlever du forhåbentlig.


    Jamen for dælen - havde jo ikke pungen med. Så de burde faktisk udbetale pengene til mig, for det var jo mig som var sulten og uden penge! I hvert fald for en kort stund.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Brition
    Apropos Fakta - hvad i alverden sker der lige for deres flaskeautomater? Jeg ved ikke om det er fælles rundt i landet, men nogle butikker har i hvert fald fået sådan en mærkelig knap så man donerer sit pant til noget velgørenhed. Ikke at det er skidt, men det er ret irriterende når man vil have til en yoghurt og er uopmærksom, hvorefter det går op for en at det er et barn i Afrika som får ens yoghurt i stedet. :(


    Så må du jo lære at læse - men det er måske for meget forlangt? :crazyeyes:



    Og er det ikke lidt tidligt på måneden du er nødt til at sælge flasker for at få noget at spise? :)) Men det er forresten et tiltag du kan finde i flere af Coop's butikker.

  • Apropos Fakta....


    Hvorfor kan de kun sæge Faxe Kondi på dåse i 6-pak, men ikke som en eller 4 dåser hvis det nu er... Hvad fuck er det for noget pis? X(


    Kommer ind i fakta, ser en sød lille enlig dåse faxe kondi, den vil jeg gerne have, ammenam de smager mums, går op til kassen. "Kan desværre kun sælge dem som 6-styks" >_> Og de havde ikke engang en 6-pak

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    angående toiletruller.. Når de forskellige lag er lagt ujævnt og det spolerer hele rullen, og man ender med at sidde med 2-3 forskellige lag som faktisk skulle have været et stykke.


    Angående åbning af nye kasser.. Når der er en lang kø og der bliver åbnet en ny kasse. Når de bagerste/dem der har ventet i et sekund maser sig hen til starten af den nye kasse fordi de jo selvfølgelig fortjener den mest. Det pisser mig bare af.


    Det kan faktisk fixes det med toiletrullen :)
    Bare tag det yderste af de forskudte lag og kør det rundt om rullen, voila og du har en lige rulle igen :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr


  • Jeg kan godt forstå at folk i banken F.eks gerne vil putte deres månedsløn i pungen før det begynder at gå, men jeg kan derimod blive så sur over dem der ikke engang har taget deres pung frem i køen, så når alle varerne er kørt igennem og ekspedienten/kassedamen siger beløbet, så vågner de op fra deres egen lille verden og tilbage til virkeligheden, og først der begynder de at tage pengene frem.


    Folk som stiller sig og snakker midt i det hele kan også gøre mig sur, i det hele taget folk som kun tænker på dem selv uden hensyntagen til andre omkring dem.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    - Lastbilchauffører / bilister generelt, der snakker i mobil når de kører på motorvejen, og derfor ikke OPFATTER at de kommer til en tilkørsel på motorvejen, aka at der er noget som hedder flettereglen.


    Jeg oplevede det her sidste fredag om morgenen på vej i skole, da en klaphat i sin lastbil fuldstændig overser mig da jeg er på vej til at flette ind, derfor ender jeg oppe på siden af ham, hvor jeg sikkert ligger i den blinde vinkel grundet min lille bil. Heldigt for mig at der 100m længere henne var en afkørsel, så der var plads til to biler i sporet på det tidspunkt. Det foregik ved tilkørsel 28 og afkørsel 27, på E45 ved Aalborg hvis folk har været på det stræk før.


    - Scootere / knallerter på vejene. Jeg hader de knoldesparkere som tror det er okay at de fylder det halve af vejen.. Det ville blive meget mere sikkert at færdes i trafikken, hvis vi ku' få fjernet fodgængere,cyklister og folk på scootere helt fra vejene. Ønsketænkning .. :P


    Det lærer man hurtigt som 45 kører, at hvis man holder sig til højre og giver plads så kommer der folk bagfra med 80-100 km i timen og kører forbi dig med 7-10 cm afstand mellem dig og bilens side.


    Derudover så skal både MC´er og 45 overhales ligesom en bil, Dvs over i bane 2 som om at de fyldte hele banens bredde, det er da noget af de første man lærer når man tager kørekort?
    Hvis der kun er 1 bane prøver jeg som regel at finde et sted hvor jeg kan give plads nok til at folk kan overhale, men som sagt så bliver det først rigtigt farligt for dit liv som scooter kører når du begynder at krybe langs siden af vejen.


    Èn anden ting er så at politikerne har bestemt at scooterne kun må køre 45 KM/t, hvordan de er kommet frem til det fuldstændigt latterlige og til en hvis grad trafikfarlige tal er mig en gåde, som minimum burde de kunne køre 60 så man kunne følge med trafikken på de fleste veje i byen.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr


  • Lige præcis. Altså politikerne har nu engang bestemt at de har samme rettigheder på vejen som alminde biler, det må man jo så køre efter. Men hvis de har samme rettigheder som biler, så synes jeg på den anden side også det er hul i hovedet at de sænker resten af trafikken pga. den lave fart, det er altså farligt. Og så har jeg generelt ikke tålmodighed til gamle mænd > 50 år der slingrer fra side til side på deres PGO scooter.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af macol
    urgh, det er irreterende at tweak logger en af hvis man er for længe om at skrive en besvarelse. jeg havde skrevet et langt ansnit om børn, men jeg gider ikke gentage det. specielt ikke hvis forummet gør det samme igen.


    nonsens:


    hvad bilder du dig ind med din jantelov at komme her og fortælle mig hvad jeg må og ikke må sige? danmark er et frit land, i hvert fald indtil videre, og jeg har lov til at sige min mening, uanset hvad du tror om den. hvis du ikke kan lide den, så ignorér den.


    haha :$

  • Jeg hader Betonlebber der ryger smøger i flæng imens man sidder i kø - og så dytter de og blinker af en hvis der bliver mere end 2 meters afstand imellem mig og ham foran - hader sådan noget.... X(

    2500k @ 4600 mhz- Cooled by Water
    eVGA Z68 FTW
    16 GB 1600mhz G.Skill Ram
    3 * GTX480 i TRI-SLI - Cooled by Water
    2 * 120 GB Vertex 3
    2 TB WD
    ToughPower 1200 Watt
    Logitech G19 + G500 + G930 + G25
    Chieftech Dragon tower + Custom WaterMod
    Samsung Syncmaster 2493HM + 2 * ViewSonic VP231wb
    3* 1920*1200
    2 x 480 mm radiator med 4 x 120mm Noctua + 240mm "passive"