Som alle ved har Diablo altid været noget helt specielt inde i alle os gamer.
Diablo har bare ramt et helt specielt sted i mit hjerte, jeg lever mig helt vildt ind i historien.
Jeg kan huske da jeg var 7-8 stykker og mig og min ven sad og spillede Diablo 1, det var bare mega fedt dengang syntes vi.
Da Diablo 2 så udkom var det bare helt vildt...
Det som et rpg (role playing game) skal have for ikke at blive for lang trukkent er en musik som passer rigtig godt ind i atmosfæren, og Diablo 2 er det bedste spil jeg nogensinde har spillet med dens slags musik, det er meget simpelt bare et mesteværk.
Selve game-played, altså hvem kunne have fundet på det, Einstein måske? Det er jo for gennemtænkt, simpelt, men er en af de bedste spil i verdenen.
Jeg kan lytte til musikken flere gange i streg, og bliver simpelthen ikke træt at den.
Diablo 3 står på trapperne og jeg glæder mig som en lille dreng. (Er jeg dog også, med de små 13 år)
Efter hvad trailerne viser har de fjernet "potion" bæltet, noget som jeg syntes de skulle beholde, ikke fordi det var specielt praktisk, det var det, men nok mere fordi det forbinder jeg med Diablo, f.eks. når man har dræbt en fjende og finder en potion og så sætter den i sit bælte, det syntes jeg var på en måde hyggeligt for så vidste man at man altid ikke ville dø bare lige sådan.. Så jeg syntes det er syndt de har fjernet den, til gengæld har de så lavet liv "bobler" istedet som sikkert også vil fungere rigtig godt... Er rigtig glad for at de har givet grafikken et ordenligt spark i røven så det bliver spændende og se hvordan deres "engine" fungere...
Hvis i har nogle kommentare så km med dem, jeg vil meget gerne høre hvad i syntes om spillet?