Diablo |||

• Som alle ved har Diablo altid været noget helt specielt inde i alle os gamer.

Diablo har bare ramt et helt specielt sted i mit hjerte, jeg lever mig helt vildt ind i historien.
    Jeg kan huske da jeg var 7-8 stykker og mig og min ven sad og spillede Diablo 1, det var bare mega fedt dengang syntes vi.

Da Diablo 2 så udkom var det bare helt vildt...
    Det som et rpg (role playing game) skal have for ikke at blive for lang trukkent er en musik som passer rigtig godt ind i atmosfæren, og Diablo 2 er det bedste spil jeg nogensinde har spillet med dens slags musik, det er meget simpelt bare et mesteværk.
    Selve game-played, altså hvem kunne have fundet på det, Einstein måske? Det er jo for gennemtænkt, simpelt, men er en af de bedste spil i verdenen.
    Jeg kan lytte til musikken flere gange i streg, og bliver simpelthen ikke træt at den.

Diablo 3 står på trapperne og jeg glæder mig som en lille dreng. (Er jeg dog også, med de små 13 år)
    Efter hvad trailerne viser har de fjernet "potion" bæltet, noget som jeg syntes de skulle beholde, ikke fordi det var specielt praktisk, det var det, men nok mere fordi det forbinder jeg med Diablo, f.eks. når man har dræbt en fjende og finder en potion og så sætter den i sit bælte, det syntes jeg var på en måde hyggeligt for så vidste man at man altid ikke ville dø bare lige sådan.. Så jeg syntes det er syndt de har fjernet den, til gengæld har de så lavet liv "bobler" istedet som sikkert også vil fungere rigtig godt... Er rigtig glad for at de har givet grafikken et ordenligt spark i røven så det bliver spændende og se hvordan deres "engine" fungere...

Hvis i har nogle kommentare så km med dem, jeg vil meget gerne høre hvad i syntes om spillet?

==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

• Diablo har også været mit all time favorite game, og kan heller ikke vente til D3 udkommer..

Syntes det er okay med lidt forandring, dog skal de passe på..
    Men en ting jeg har bemærket/læst mig til, som jeg syntes er rigtig synd, er selve "pilen" i spillet, i D1 og D2 er det jo en stålhandske, men i d3 er det vidst et sværd?.. det er træls :(

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Ja, men småting som det er til at leve med, men sådan noget sætter faktisk også mærker i en når man spiller, det hele handler om indtrykket man får af spillet, jeg kan med det samme se om det er et spil jeg vil spille eller om det ikke er.

Lige det med stålhandsken kan man da leve med, men som du siger er træls kan jeg godt give dig ret i...

_|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__

• Ja kan også tydeligt huske for en 10 års tid siden, da min kammerat og jeg sad hver dag efter skole og spillede Diablo, indtil det var gennemført.... Vi skiftedes, så den ene sad ved musen, mens den anden stod for potions osv....

Det var sku tider....

Men nu glæder jeg mig endnu engang som et lille barn glæder sig til fødselsdag eller juleaften....

Det bliver stort... Rigtigt stort...

Runnerkid

• Ja, jeg har også spillet 2'eren rigtig meget.. Muh muuh muuh.. - muh muh..
    Håber der kommer en cow level igen :D :finger:

Men lige på trapperne er vidst så meget sagt.. Så er det hvertfald en lang trappe, og det befinder sig på nederste trin. Der er vidst laaang ventetid endnu..

• Det kunne godt være lidt mere dystert/mørkt/grumset, men jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at lade vær med at købe det bare pga. af det, det er jo heller ikke det store.

• Som nævnt, så er lige på trapperne, nok en tand for overdrevet. Intet er lige på trapperne, når vi snakker Blizzard.

Men jo, som utallige andre, så ser jeg skam også rigtig meget frem til D3.

Har brugt et utal af timer på de 2 foregående spil, så bliver som et absolut minimum også nødt til at afprøve det nye spil.

• Jeg har nu intet imod de lidt lyse farver, tror sgu nok at et spil som Diablo skal formå at blive dystert selvom skyerne er lyserøde.

- Og så er det jo vigtigt at huske på at intet er fast endnu, alt kan nå at ændre sig.

• Nu var act 2 jo heller ikke specielt mørkt, og act 5 kan diskuteres. ( 2'eren LoD)

Men jeg ser klart frem til at det kommer!!11!1one!! :D

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

Rettet en gang, sidst af pingomann ().

• Det er i hvert fald dejligt de har givet grafikken et ordenligt løft.
    Så skal man ikke se på de "lego klodser" løbe rundt på skærmen. Ej, det er måske lidt en overdrivelse, men det er nu dejligt de har gjort noget ved det.
    Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og kigget. Den sidste karakter de har lavet er witch, og det var den 10/10 08. Man kan ikke sige at de ikke tager sig god tid:D

Oprindeligt indlæg af zaxder
    Det er i hvert fald dejligt de har givet grafikken et ordenligt løft.
    Så skal man ikke se på de "lego klodser" løbe rundt på skærmen. Ej, det er måske lidt en overdrivelse, men det er nu dejligt de har gjort noget ved det.
    Jeg har lige været inde på deres hjemmeside og kigget. Den sidste karakter de har lavet er witch, og det var den 10/10 08. Man kan ikke sige at de ikke tager sig god tid:D

De må hellere end gerne give sig god tid end at smide noget halvhjertet og ufærdigt på gaden.

• Når du siger act 2 kom jeg til at tænke på de irriterende tunneler som aldrig har virket ordenligt. Der var så tit at man var stuck pga. lag eller afk folk :D

Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

• Diablo har altid været det fedeste spil, og håber at Diablo 3 virkelig er så godt til alle de store forventninger, og at folk begynder at spillet det i stedet for World of Warcraft! -.-'

Bundkort: Asus P5Q Pro
    Grafikkort: ATI Radeon 4870 1gb

Ram: Corsair dominater 2x2 gb
    PSU: Corsair 550watt
    CPU: Intel 2 Duo E8500
    Operativsystem: Windows Vista Home Premium 64bit

• Jeg har gennemført D2LoD et par gange :P Med mods osv.. Håber fandme man får samme muligheder. Det er en super gribende spil! :D

Glæder mig virkelig også bare...

Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

• spillede også meget d2 og d2lod, men det meste af tiden gik med at trade items ..sælge dyrt og købe billigt.......såe

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.