Indlæg af pingomann

    Søger som skrevet enden et bundkort med 1156 socket, skal ikke være OEM board (HP, ACER etc.)
    Eller en CPU/bundkort combo. Behøves ikke at være noget vildt, den CPU jeg oprindeligt ville have kørt med var en i5-660. Skal bare have 4 ram slots til ddr3 og en pci x16 til gfx. mATX eller ATX er fint.


    Ser helst at det er i køreafstand fra Næstved af :9xo

    Ja, så skete det sgu. Jeg har samlet en "nyt" spil op som er PUBG. Tænkte egentligt ikke spillet ville være det værste at køre i low settings, men der tog jeg sgu fejl. Den er helt galt i starten af spillet og hvis man bevæger sig hurtigt igennem mappet, men kører ellers nogenlunde (ca 40-50fps).
    Andre der har oplevet lign. og fandt løsning?


    Intel i5-3570k @ 4.1
    Gigabyte G77-DS3H
    2 GB G. Skill 1600MHz + HyperX 2x4GB 1866MHz (4. ramslot defekt !!! )
    Gainward GTX470 1280MB @ 760/1800




    Har selv overvejet om det er flere RAM der skal til, som så også ville køre dualchannel, nu den enkelte 2GB blok ophæver den effekt (2/0/4/4). Tænkte her på 16GB 1866 som vist nok er maximum hastighed for bundkortet 8)
    Måske et brugt 680 el.lign. (har før haft problemer med et GTX760 som tog ~30 sek at komme til post screen pga dårlig bios kompatibilitet :cursing:(TROR JEG DET VAR I HVERT FALD!!))
    Kan også se folk nogen gange har haft held med en SSD, men det virker ikke som om det lige er problemet her.


    Ved godt den logiske løsning er at skifte hele pisset ud, men det er jeg for nærig til :ph34r: Tænker det kan lade sig gøre at tweake det lidt, ligesom jeg har prøvet på med lidt OC her og der!!

    Har selv 7'eren (også 1. gen) 32gb, og er selv fuld tilfreds med den. Størrelsen er rigtig god, hvis du spørger mig. Endte dog med at hente en anden launcher da jeg blev træt af google søgebar som åbenbart ikke kunne fjernes (?). Men det er nok mere mig :P


    Ang. opdateringer er min tablets version 4.4.2 og såvidt jeg kan se er den nyeste version 4.4.3, men Google plejer at være flinke til at opdatere deres produkter, selvom det ikke er den nyeste model (modsat HTC, LG)

    Hey Tweak. Jeg sælger denne PC, da der ikke længere er brug for den. Alle delene er ca. 3 år gamle, undtagen PSU'en som er lidt nyere. Kører fint og lydløst, har ikke været brugt så meget og har i det sidste halve år stort set ikke været brugt. En god kontor PC, som sagtens kan køre lavt strømniveau, da CPU'en godt kan klare det meste grafik.


    Specs:
    Intel Core i3 540 @ 3,1GHz
    Gigabyte H55M-S2H
    4GB 1333MHz Kingston, 2x2
    XFX HD4830
    Cooler Master 550W




    Billeder:
    http://peecee.dk/upload/view/430180


    http://peecee.dk/upload/view/430179



    HBO er 1500,-


    Sælges ikke i dele og er kun til afhentning i Næstved.


    Vær' opmærksom på at den kommer uden harddisk


    Mvh. Philip

    Jeg stemte Valve. De opdaterer deres spil jævnligt og spytter ikke nye spil ud år efter år (i samme serie som COD og BF nu også gør), som så mange andre gør. Lige pt. spiller jeg også kun CS.GO og DOTA 2, så det runder meget godt ud i hvorfor jeg vælger dem :)
    En to'er ville være Bethesda, udelukkende for Elder Scrolls serien.

    Payday 2 er et sjovt co-op spil, fungere lidt på samme måde som L4D.
    Kan se du har udelukket D3, men hvis du er fan af D2, så skulle i tage og prøve Path of Exile! Det er free 2 play, så der er næsten ikke nogen undskyldning for ikke at prøve det.

    lige umiddelbart skulle den virke (gjorde den sidst inden at den løb tør for strøm), lige ud over den ikke gider lade mere, derfor leder jeg bare efter en der har et batteri der passer over i den. kunne dog godt lige prøve det trick der og se om det skulle virke :)