Indlæg af runnerkid

    Hej Berleburg



    Jeg kører mit headset direkte i computeren, så tænker ikke det kan være der den er gal.


    Der sidder kun et halv billigt ram-modul i.


    Temperaturen når slet ikke at komme op på noget kritisk..


    ?!


    VH Matias

    Hey Tweakers



    For lidt over 2 år siden købte jeg en (dengang) fin gaming computer gennem Topdata med følgende specifikationer:


    1 stk. ULTIMATE-1070-8G-NEW (ULTIMATE-1070-8G-NEW)
    » 1 stk. ULTIMATE-NEW,GTX1070-8G,i5-8400,8G-RAM,256SSD-M2 (ULTIMATE-1070-NEW)
    » 1 stk. a.ændre 256 > 500GB SSD
    » 1 stk. a.Ekstra lager harddisk 1TB (1000GB,7200rpm,6GB/s)
    » 1 stk. Windows10,64bit




    Jeg har desværre været for sløv og ikke fået afleveret computeren indenfor garanti perioden.



    Der har hele vejen igennem været et problem med computeren om, at skærmen ud af det blå fryser, når jeg spiller spil. Det er mere eller mindre med alle spil men kun når den er inde i et spil.



    Computeren lukker ikke ned, men skærmbilledet fryser og man kan ikke gøre andet end at slukke computeren og starte forfra. :cursing: ?(



    Er der nogle der har en idé til hvad som er galt. Jeg tænker selv det må være noget med processoren?!




    På forhånd tak. :rules:


    Matias

    Hej tweakers



    For ca. 2 uger siden begyndte mit CS ligepludseligt at lagge voldsomt fra den ene dag til den anden.


    Jeg havde ikke ændret noget, men har efterfølgende prøvet alverdensting uden succes.


    Min ping ligger på 10-14 men det føles som ping lag. Når jeg trykker på en frem/skyd kan der nogen gange gå flere sekunder før den reagere.?!


    Nogen som kan hjælpe? Mit GFX kort er et gammelt GeForce 570..


    På forhånd tak.


    /Runnerkid

    Kære tweakers


    Min computer er begyndt at opføre sig mærkeligt og jeg vil gerne gendanne den som den fungerede for 1-2 måneder siden.


    Jeg kan ikke få systemgendannelse til at virke. Jeg kan ikke selv vælge dato. De datoer jeg kan vælge ligger 1,5 år tilbage og når jeg så forsøge dem får jeg denne besked op jeg har vedhæftet.



    Nogen som kan hjælpe?!


    På forhånd tak..

    Her fået installeret/opdateret DirectX og Visual C++.. Ingen forbedring der..


    Har lige hentet OCCT og kørt en test. Den lukker dog ned med det samme da GPU Core temperaturen ryger over 85 grader... Den ligger standard på 78 grader.. Er det ikke alt for varmt?

    Hey Fragman...



    Lignende har sket for mig i The Witcher 2 og til dels i CS Source engang... Så kan godt være det er noget ram modul.. Kan jeg gøre noget for at fikse det..?



    Runnerkid

    Hey tweakers...



    Står og skal finde den bedste højtalerløsning til vores klublokale i sportsklubben... Vi har en projektor der fungere som tv, dog mangler vi noget god lyd til...


    Lokalet lejes nogen gange ud til fester o.lig. så derfor skulle de gerne kunne spillle rummet på ca. 60m2 rimeligt godt op...


    Jeg kunne rigtigt godt tænke mig nogle satellithøjtalere, så de kunne komme op på væggen, men ved ikke om man kan få nogle der er gode nok...?!?


    Budgettet er på maks. 10.000 kr...



    På forhånd tak...



    /Runnerkid

    Hey...


    Var nede i computercity og se både P2770FH og P2770HD i går... Og 27 tommersstørrelsen er lige mig..:)


    Dog synes jeg godt nok der var meget fyld ud over skærmen... En "KÆMPE" plasticfod de stod på, og en masse udøvendig glossy plasticmasse rundt om selve skærmen... Så rent designmæssigt er jeg nok mere til noget Asus/Acer agtigt med en lidt tyndere ramme og ikke helt så glossy...


    Faldt så over denne skærm, som har en god opløsning i forhold til pris (dog kun 5m/s respons).:


    Acer B273HU


    Nogen der har erfaringer eller kan sige noget om den skærm?


    Ellers har jeg også den her i tankerne:


    Asus VE278q

    Har tænkt lidt, og har ikke noget TV med DVB-C tuner.. Så kunne egentligt godt forestille mig at jeg kunne tænke mig P2770HD med tv-tuner...


    Skal jeg være nervøs for 5m/s respons frem for 1m/s..?


    Er der en reel mærkbar forskel..?!

    Tusind tak for dine inputs.. Ryger helt sikkert med i overvejelserne..!


    Kan måske sætte budgettet op til maks 3.500... Har en Syncmaster 22'' jeg håber jeg kan få en smule for...


    Men ville meget gerne have 27... Synes ikke forøgelse fra 22 til 23-24 er nok.. Men HP 24'' ser helt sikkert interessant ud..!

    Kan godt være det bare er mig..



    Men synes ikke det er værd at bruge penge på at opdatere fra GTX285 til et GTX570... Selvfølgelig er det et bedre kort, ingen tvivl om det... Men tvivler på at du kommer til at mærke stor nok forskel set i forhold til hvor penge det koster...



    Hvis du absout skal opgradere fra GTX285 ville jeg gå op i GTX580, og det er trods alt noget dyrere...


    Hvis jeg var dig ville jeg vente et halvt års tid...


    Men det er self bare min ydmyge mening...


    En SSD ville dog altid gøre godt..:)




    /Runnerkid

    Bubbi


    Mange tak.. Et lille erfaringsreview var lige hvad jeg havde brug for...



    Nu er det bare lige i tænkeboks om jeg skal købe den ene eller anden...



    Hvis nogle har andre foreslag til en god 27 tommer til 2.500-3.000 må i stadig meget gerne melde ind..:)



    /Runnerkid