Indlæg af iMarc

    Quote

    Oprindeligt indlæg af pingomann


    Hvordan er det lige du går ind og redigere i en .DEM-fil? kan ikke finde nogle programmer der kan gøre det. Eller er FRAPS et must til vist man vil lave en Fragmovie?


    Du kan bruge det program der hedder "virtualdub" søg på det på google, og download det, og prøv søg på det på youtube, og find ud af hvordan det virker.

    Hey!
    Jeg laver selv CSS Film, og jeg kender meget til det her med record osv. og jeg vil ikke foreslå fraps. CSS har den indbygget "record" i console, som er rigtig nyttig. For at recorde skal du skrive "record navn" (navn: det du vil kalde din demo) i console. Når du vil stoppe demoen skriver du bare "stop" i console. Så har du fået recordet din demo. Hvis du vil se din demo skal du skrive "playdemo navn" (navn: navnet på det du kaldte din demo). Hvis du nu vil have den til en avi fil, så du kan se den ude fra CSS i windows media player eller noget andet, er det mere kompliceret. Du kan bruge denne "tutorial" fra youtube til hjælp med det: http://www.youtube.com/watch?v=9mqbTepHG90

    Hej Tweak.
    Jeg skal ud og ha' mig en ny mus. Jeg skal bruge musen til gaming, den skal helst ligge godt i hånden og være god. Jeg har kigget på Logitech G9 da jeg synes det er fedt man kan sætte sådan noget vægt i osv. Nogen der har nogen foreslag til hvilken mus, evt. link? Prisen må helst ikke gå over 600 kr.

    For det første skal du huske at åbne CS:S Porten (27015) og når du får den åben burde din server virke. Men vil vædde hvad det skal være om at dit internet ikke er godt nok, http://www.cstrike-planet.com/tutorial/1-Introduction der kan du se hvad din internetforbindelse skal være. Enten køb en server og sæt et sted i Tyskland ( har jeg). DU kan også i Glostrup. Jeg vil anbefale at du køber en i stedet da det er billigere. Held og lykke :)

    Hejsa.
    Jeg skal have hjælp til et lydkort der kan yde rigtig godt, da jeg lige har haft konfirmation vil jeg gerne have et fedt surround sound system, og har intet lydkort der er godt. Maxprisen er 1500 kr. Driveren skal helst også funke godt.
    Nogen der kan anbefale et lydkort? (Der skal være 7.1 surround sound kanal)


    -Marc

    Hejsa.
    Jeg har brug for et nyt headset da mit Creative Fatal1ty er gået i stykker. Da jeg spiller meget CS:S Har jeg brug for et super headset med god lyd i. Jeg vil højst donere 800kr.


    -Marc

    Hejsa. Da jeg installeret min nye computer delte jeg min harddisk op i 2 (500gb) så der var 250 gb på 2 af dem. Jeg tænkte nemlig det kunne være smart den ene til standard programmer og den anden til spil osv. og det har jeg helt vildt fortrudt! Nogen der ved om jeg kan slå den sammen til de bliver C med 500 gb i stedet for C og D?

    Altså jeg har også 4870 1gb og jeg købte en strømforsyning på 550 watt fordi at jeg ikke har brug for mer, og det er dumt og købe en alt for stor hvis du ikke skal have 2 grafikkort eller noget andet.

    Hej.
    Jeg har problemer med at få overført en tga fil til vtf fil. Jeg har søgt på det på google der kommer et program op der hedder "vtex" men det kan jeg slet ikke finde ud af. Er der nogen der kender et program som kan gøre det meget nemmere at få overført filen?

    Diablo har altid været det fedeste spil, og håber at Diablo 3 virkelig er så godt til alle de store forventninger, og at folk begynder at spillet det i stedet for World of Warcraft! -.-'