Indlæg af BoBaZ

    IMO er den bedste voks man kan få er fra et mærke der hedder "ID hair"... det kan købes hos en del forskellige frisører... det ødelægger ikke håret og det får sådan et "wet look"... det koster ca 100-120 for en bøtte...

    halløj....


    Der er en eller anden syg stodder der ringer til min ene søster næsten hver nat og skræmmer hende fra vid og sans og politiet vil ikke rigtig gøre noget når det kun er telefon opkald.... Men min søster er rigtig bange for at han en dag vil opsøge hende... Og hun spurgte mig idag om jeg ikke kunne skaffe en af de der sprays med enten tåregas eller peper i... Og det kan jeg godt med ved ikke hvor lang tid der går før jeg kan få den.... Og vil gerne ha min søster føler sig tryg i sit eget hjem med sine 2 børn...Så ville høre om i kendte en hjemmeside man ku bestille dem fra som levere inden for 1-2 dage?? hvis det er lidt "shady" hjemmesider kan i bare PM til mig... håber i kan hjælpe...

    hørte i flimmeren for ikke så længe siden at forskere der har pillet ved en mus gener har fået den til at leve 3 gange længere end normalt... så i fremtiden tror jeg at ved hjælp af genmanipulation, vil man kunne få mennesker til at leve en hel del tid længere... men personligt er det ikke noget jeg selv ville opleve.. tænk hvis ens pupertet pludselig varede 30-40 år :crazyeyes:

    Det var sq nemt med det password... vidste ikke at det var vores ældgamle familie PC hun fik.... og der kunne jeg selv huske passwordet :D men ellers tak for hjæpen ;)

    jamen så prøver jeg bare at rive batteriet en times tid ;)... skriver lige senere hvis ikke det virker... indtil videre tusind tak for hjælpen :D

    Godaften tweakere....


    jeg skal hjem til min søster i morgen hvor min far kommer med en gammel PC til hende... problemet er bare at han ikke kan huske passwordet til dyret... ved ikke om det er windows passwordet eller et BIOS passeword han har sat på i sin tid... men hvis det er et win password kan man jo rimelig nemt komme uden om og formatere svinet men hvad gør jeg hvis det er et BIOS password??
    Nogen af mine venner siger at det er nok bare at rive batteriet ud et par min og så sætte det i igen, men hvis ikke det hjælper er der så nogen af jer der kender nogen tricks til at fjerne det??


    fortsat go aften ;)

    godaften derude


    Jeg leder efter et sted at købe spillet XG3 (Xtreme gravity) til PS2,
    men jeg kan ikke finde nogen danske forhandlere der har det..
    så hvis der er nogen der lige falder over det hos en dansk forhandler eller har gode erfaringer med en udenlandsk spil side, må i meget gerne smide et link ;)


    på forhånd tak og fortsat go aften

    Godaften folks.. tænkte på om der var nogen der kunne næve et godt prog til at lave MP3 til WMA?? en gratis eller trial kunne være bonus ;) ha en go aften...