Indlæg af BoBaZ

    er ikke så meget inde i priser og hvad der er godt.. men hvis jeg skulle sælge min PC, hva tror i så jeg ville kunne få for den?


    Specs:


    Processor
    Model : AMD Athlon(tm) XP 2500+
    Speed : 1.83GHz


    Hard Disk : QUANTUM FIREBALLP AS40.0 (38GB)


    GFX: Asus V9560 /TD


    Mouse: Logitech MX500


    Mainboard: Abit NF7-S/NF7,NF7-V (nVidia-nForce2)


    Monitor: COMPAQ 15" V720


    Tror det var det... hvis der mangler info så skriv det lige... ved ikke hva jeg ellers skal have med nemlig... thnx

    goddag der yde.... jeg sidder og prøver at fjerne nogen programmer fra min fars computer... problemet er bare at han kører windows 2000.... og jeg er vant til at i run, skriver man "msconfig" og så kommer man ind i config´en... er der nogen der ved hvad man skal skrive i win2000 for at komme derind??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Ved ikk om det hjælper, men prøv at deaktiver søgeassistenen.. den er kun et irritationsmoment og det ka godt være den der forårsager problemer ;)


    har jeg lige gjodrt men det har ikke ændret noget :rolleyes: og det er ikke fordi jeg bruger den synderlig meget men det genere mig bare at der er noget der ikke virker... :boxed:


    jeg ved ikke hvorfor, har ikke pillet ved noget... den har gjordt det een gang før og fik den ikke stoppet før jeg reinstallede windows...

    jeg har også haft problemer med det og ligende latterlige programmer.... nogen gange er det ikke nok at ens antispyware fjerner det man ska selv ind og fjerne en/flere mapper i :


    C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data


    C:\Documents and Settings\All Users\Application Data


    C:\Documents and Settings\*dit computernavn*\Application Data


    C:\Documents and Settings\Default User\Application Data


    inde i de mapper er der masser af spy/adware der kan gemme sig... bare husk du ikke skal slette de mapper hvor der står "windows" - "adobe" -"macromedia" eller andre programmer som man selv bruger ;)

    ohøj


    hvordan er det lige man kommer ind i den der directX box, så man kan tjekke om en irectdraaw osv osv virker ordentligt??

    :clap:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    kvinder: "jae men statistikken siger at det mændene der er impliceret i flest ulykker.........."


    mænd: " ja søster lagkage, men hvem er det vi kører ind i? fanme svært at undgå biler der pludseligt skifter vognbane og bremser, fordi der er skoudsalg"


    kvinder er GENERELT for usikre i trafikken, hvilket er grunden til de til tider irrationelle handlinger de ofte foretager i trafikken.

    :T

    ligesom jeg havde fået armene ned efter at have investeret i "Brothers in arms" spillet, faldt jeg helt tilfældigvis over spillet "americas army" og op røg armene igen, ikke mindst fordi spillet er gratis(!!!) og et alle tiders FPS spil, det eneste der er bunden ved det spil er at man SKAL igennem nogen træningsmissioner hvilket er rimelig tidskrævende, men det hele værd... så hvis der er nogen der ikke ved hva de skal lave på sådan en regnfuld lørdag anbefaler jeg klart at rive det spil ned!!
    det eneste jeg ikke fatter er at spillet det er gratis da det egentlig er rimelig gennemført og har rigtig flot grafik, men hva faen, gratis ting er jo altid godt ;)


    http://www.americasarmy.com/
    :camp: