Hårvoks

  • Quote

    Originally posted by Poco
    det ska nu heller ikk være alt for bling bling..... der er bare det problem med mit hår at det ser overdrevet tørt ud.... og det super nedern....
    tak for de go' råd indtil videre, og nu et andet spørgsmål:
    det er lidt (for) busket mellem mine øjenbryne og det pisser mig ret meget af, så hva i alverden ka jeg gøre?! gider ikk bruge pincet eftersom det virker for bøsset at trimme øjenbryne..... fuck det.... hvis i har nogen bud, ville det være cool, hvis ikk så er det sgu lige meget


    peace


    Tror det kan ordnes med en abrbermaskine.. Min har sådan en slags, hmm, shaver agtig ting til bakkenbarter osv. Eller få en veninde til at plukke dem.. De plejer at være vilde med det ;)

  • Quote

    Originally posted by Shak


    Jep, har en halv fed afro blowup doll under sengen, jeg sidder og snakker hårvoks og hår mellem tænderne med, hver aften :crazyeyes:


    Spar mig lige for yderlige detaljer.. :T

  • Bruger selv ID Hair - Mud Wax.


    Dejlig voks!

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Originally posted by -Sandman-


    Tror det kan ordnes med en abrbermaskine.. Min har sådan en slags, hmm, shaver agtig ting til bakkenbarter osv. Eller få en veninde til at plukke dem.. De plejer at være vilde med det ;)


    desværre har min barbermaskine ikk sådan en lille dims.... og som det allersidste i denne verden gider jeg at min veninde plukker dem!!!! hun vil jo prøve at give mig så meget smerte som overhovedet muligt!
    og igen angående barbermaskine: tror det vokser hurtigere efter en tur med barbermaskinen....

  • ved ikke om det vokser hurtigere ud, men det gør ikke ondt og det tager ca 15 sek at trimme mellem øjenbrynene med barbermaskine, så barbermaskine ftw :clap:

  • Quote

    Originally posted by Poco


    desværre har min barbermaskine ikk sådan en lille dims.... og som det allersidste i denne verden gider jeg at min veninde plukker dem!!!! hun vil jo prøve at give mig så meget smerte som overhovedet muligt!
    og igen angående barbermaskine: tror det vokser hurtigere efter en tur med barbermaskinen....


    Så hiv dem selv ud ;)


    Det går nu ikke ondt af betydning.


    Medmindre man er ekstremt pivet :))

  • at det tar 10-15 sek ka jeg godt gi dig ret i.... men tror nu alligevel jeg vil satse på... voks og pincet (jeg lyder sgu som en metro!!! :ohmy:)....

  • Quote

    Originally posted by Prectar
    ved ikke om det vokser hurtigere ud, men det gør ikke ondt og det tager ca 15 sek at trimme mellem øjenbrynene med barbermaskine, så barbermaskine ftw :clap:


    Faktisk nemmere med skraber, når først man har studset dem. Den tager dem endnu bedre :)

  • Quote

    Originally posted by Poco
    ved ikk helt... og hvor i alverden kan man få sådan nogen små barberblade til gillet?!


    Bruger en Marc 3 Turbo, så formoder man også bare kan anvende alm. billigere skrabere, som rent faktisk skulle være lige så godt.

  • IMO er den bedste voks man kan få er fra et mærke der hedder "ID hair"... det kan købes hos en del forskellige frisører... det ødelægger ikke håret og det får sådan et "wet look"... det koster ca 100-120 for en bøtte...